Marta Woźniak i Maciej Sikorski w nowo utworzonym dziale eventów Brand New Heaven
Agencja Brand New Heaven poszerza swoje kompetencje i zaczyna oferować usługi eventowe. Do agencji dołączyli Marta Woźniak i Maciej Sikorski. Będą zarządzać nowym działem BNH Events.
Marta Woźniak objęła stanowisko head of concept development. W BNH Events odpowiedzialna będzie za prowadzenie i rozwijanie kompetencji zespołu kreatywnego w kontekście złożonych projektów marketingowych. Marta wspomoże również Macieja Sikorskiego w rozwijaniu istniejących już relacji biznesowych.
Marta Woźniak jest związana z branżą eventową od ośmiu lat. Stworzyła dotąd kilkadziesiąt koncepcji dla klientów z różnorodnych branż m.in.: BMW, Orlen, Energa, Realme, PZU, PKO BP, OTODOM, Nivea, Leroy Merlin, Stalgast, Wyborowa Pernod Ricard. Specjalizuje się w kreacji złożonych projektów marketingowych, promujących marki w niestandardowy sposób. Do tej pory pełniła rolę dyrektora kreatywnego w agencjach MyPlace i Emlab.
Maciej Sikorski obejmuje stanowisko head of business development. Odpowiedzialny będzie za pozyskiwanie nowych klientów oraz rozwijanie istniejących już relacji biznesowych agencji. Wieloletnie doświadczenie Maćka pozwoli na łączenie i synergię działań sprzedażowych pomiędzy Brand New Heaven i BNH Events. Do jego obowiązków należeć będzie również kompleksowy nadzór nad działem client service.
Maciej Sikorski od 15 lat pracuje w branży marketingowo-reklamowej, często zajmując się projektami z pogranicza sportu i rozrywki. Doświadczenie zdobywał m.in. w grupie Mediacap oraz w Havas Sports&Entertaiment. W latach 2017-2019 zajmował stanowisko commercial & sales directora w Runmageddonie, gdzie odpowiadał za komercjalizację oferty produktowej organizacji i sprzedaż praw sponsoringowych. W swojej karierze realizował projekty dla takich klientów jak: Grupa Adidas, Coca-Cola, Kia, Polpharma, Sony Computer & Entertainment. Jest także promotorem bosku zawodowego i CEO w grupie Deal Punch Promotions.
Zarówno Maciej, jak i Marta raportują bezpośrednio do zarządu agencji. – BNH Events powstało w odpowiedzi na potrzeby rynku i liczne zapytania obecnych klientów agencji w związku z rosnącą potrzebą tworzenia wielowymiarowych kampanii reklamowych po okresie pandemii. Uznaliśmy, że warto się rozwijać w tym kierunku, dlatego zatrudniliśmy świetnych specjalistów w tej dziedzinie – mówi Robert Pietrzyk, managing partner agencji BNH. Misją BNH Events jest kształtowanie nowej jakości na rynku nie tylko eventowym, ale ogólnie pojętej reklamy. W tym celu Brand New Heaven i BNH Events łączą swoje kompetencje.
Brand New Heaven to agencja doradztwa strategicznego oraz kreatywnego. Działa od 2011 roku. W swojej ofercie posiada zarówno usługi klasyczne – ATL, BTL, PR, eventy i promocje, jak i związane z nowymi mediami – digital, social, performance. Zespół BNH pracował dla takich marek jak: Grupa mBank, Netto, Dakoma, Coccine, Stalgast, Link4, Stalgast, Realme, Avalon Extreme, Dr Gerard, FM Logistic.