Wojciech Życzyński szefem ds. kanału partnerskiego w Citrix
Citrix powołał Wojciecha Życzyńskiego na stanowisko dyrektora ds. kanału partnerskiego na rynki wschodzące w EMEA (EMEA emerging markets channel director).
Wojciech Życzyński, nagrodzony w konkursie MP Power Awards w kategorii Meeting Planner – marketer lub właściciel biznesowy, ostatnio pracował w firmie Microsoft, gdzie między innymi odpowiadał za transformację dystrybucji i kanału partnerskiego w Polsce. Do Citrix dołączył 4 maja 2021 r. Będzie podlegał Pilkku Aasma, wiceprezes ds. sprzedaży w kanale partnerskim w regionie EMEA w Citrix. Będzie również członkiem zespołu kierowniczego EMEA Channel Sales and Ecosystems, ściśle współpracując z zespołem Amir’a Sohrabi – wiceprezesa Citrix, odpowiadającego za cyfrową transformację w Rosji, Europie Wschodniej na Bliskim Wschodzie i w Afryce.
– Citrix ewoluował od wirtualizacji po pełne spektrum rozwiązań pozwalających na stworzenie cyfrowego miejsca pracy, opartego na chmurze hybrydowej oraz aplikacjach SaaS, więc dołączam do firmy z dużym entuzjazmem. Nasze hybrydowe rozwiązania multi-cloud to dla partnerów najlepszy sposób, by pomóc klientom dostosować się do niewątpliwie trudnych i niepewnych czasów i zapewnić im lepszą ciągłość biznesową – mówi Wojciech Życzyński, dyrektor kanału partnerskiego na rynki wschodzące w EMEA.
Z branżą IT Życzyński jest związany od dwóch dekad. Podczas swojej 13-letniej pracy w Microsoft był zaangażowany w transformację dystrybucji i kanału partnerskiego w Polsce, sprzedaż do małych i średnich przedsiębiorstw, do sektora publicznego oraz zarządzanie marketingiem i wsparcie operacyjne w Microsoft Polska. Przez ostatnie cztery lata był członkiem zespołu kierowniczego, wiodącej organizacji partnerskiej.
– Wojciech Życzyński jest znany z tworzenia i wydajnego zarządzania zespołami, jest entuzjastą różnorodności i integracji oraz posiada świetne umiejętności z zakresu coachingu i mentoringu. Sądzę, że ma wiele cennych atutów, by z sukcesem odnaleźć się w nowej roli w Citrix i wspierać partnerów swoją wiedzą i doświadczeniem – mówi Pilkku Aasma, wiceprezes ds. sprzedaży w kanale partnerskim w regionie EMEA w Citrix.
Jest absolwentem Uniwersytetu Warszawskiego, Wrocławskiej Szkoły Bankowej oraz Uniwersytetu Cambridge, mieszka w Polsce. W wolnym czasie pogłębia swoją wiedzę o samolotach oraz podróżuje.