Kamil Markiewicz business development directorem w El Padre

Kamil Markiewicz, business development director, El Padre
Na zdjęciu: Kamil Markiewicz, business development director, El Padre

Z początkiem lipca 2021 roku Kamil Markiewicz dołączył do El Padre, obejmując nowo powstałe stanowisko business development director.

Kamil Markiewicz odpowiada za stworzenie i rozwój działu realizującego projekty Business to Consumer w tym programy promocji sprzedaży (channel marketing), roadshows czy ekspozycje targowe. Markiewicz wnosi do agencji wieloletnie doświadczenie eventowe z sektora gamingowego oraz elektronicznego.

Kamil Markiewicz dotychczas zarządzał People Group. Przez wiele lat prowadził agencję, realizując z powodzeniem projekty eventowe dla marek takich jak Microsoft, CDP Projekt, Koch Media Poland, Total, czy Yamaha. W latach 2002 - 2010 pełnił funkcję event manager w McCann Erickson - Momentum Worldwide.

W ciągu ostatniego roku agencja El Padre i Kamil Markiewicz współpracowali, razem tworząc kilka projektów co pozwoliło stronom lepiej się poznać.   

– Kamil od wielu lat profesjonalnie działa na rynku eventowym szczególnie intensywnie w obszarach, które dla El Padre nie stanowiły podstawy biznesu spółki, dlatego wspólnie doszliśmy do wniosku, że nasze kompetencje wzajemnie się uzupełniają i warto podjąć współpracę. Dzięki temu będziemy mogli rozwinąć ofertę i zaproponować klientom wsparcie w szerszym zakresie – promocji sprzedaży czy wyjść z ofertą do intensywnie rozwijającego się sektora gamingowego – komentuje Sebastian Oprządek, prezes zarządu agencji El Padre.

Jak mówi Kamil Markiewicz: – Współpracując w minionych miesiącach dla klientów, uświadomiliśmy sobie, że nasze agencje mają uzupełniającą się ofertę usług. El Padre szukało partnera, który zrealizowałby potrzebę budowania B2C, którymi dysponowała moja firma, wobec czego naturalnym wydawało się połączenie sił. Integrujemy nasze kompetencje z różnych obszarów, tak aby jak najlepiej dostosować ofertę do potrzeb i oczekiwań rynku.

– Nasze wieloletnie doświadczenie w tworzeniu i realizacji kampanii event marketingowych z wykorzystaniem różnych narzędzi i rozwiązań w połączeniu z wiedzą i doświadczeniem Kamila jest dodatkowym impulsem do stabilnego rozwoju agencji – podsumowuje Wojciech Cłapiński, wiceprezes zarządu agencji El Padre.

Zaloguj się
Dodaj swój obiekt
Informacje
Branża
Personalia
Realizacje
Otwarcia
Inwestycje
Catering
Technologie
Transport
Artykuły
Wywiady
Felietony
Publicystyka
Raport
Prawo
Biblioteka
Incentive travel
Prawo
Ogłoszenia
Przetargi
Praca
Wydarzenia
Galeria
Wyszukiwarka obiektów
Nasze projekty
MP Power Awards©
MP Fast Date©
MP MICE Tour
MP MICE & More
MP Legia Cup
Nasza oferta
Reklama i promocja
Content marketing
Wydarzenia
Konkurs
Webinary
Studio kreatywne
O nas
Polityka prywatności
Wspierają nas
Grupa odbiorcza
Social media
Kontakt