Łukasz Szaruga na czele SG Events

Łukasz Szaruga, business development manager, SG Events
Na zdjęciu: Łukasz Szaruga, business development manager, SG Events

Do zespołu agencji eventowej SG Events dołączył Łukasz Szaruga, który pełni funkcję business development managera. Do jego zadań należy kompleksowe zarządzanie agencją. Obecnie skupia się nad strategią działania spółki, która odświeża ofertę oraz model współpracy z klientami i kontrahentami.

– Ostatnie miesiące w agencji to intensywna praca nad nową strategią działania i rozwoju Spółki w przestrzeni po-covidowej. Klienci od lat współpracujący z agencją otrzymali gwarancję tego, za co przez lata doceniali SG Events, a ponad to ofertę usług zupełnie nowych, innowacyjnych, lub w odświeżonej wersji, adekwatnej do zmian, jakie zaszły na rynku event marketingu. Innowacyjne podejście agencji, które wypracowaliśmy, jest odpowiedzią na oczekiwania i potrzeby rynku w dynamicznym i niestabilnym otoczeniu – mówi Łukasz Szaruga.

Działająca na rynku od 2009 roku SG Events specjalizuje się obecnie w projektowaniu i realizacji eventów i działań ambientowych, produkcji materiałów POS oraz działaniach komunikacyjnych z wykorzystaniem rozwiązań digitalowych. Agencja odświeżyła nie tylko ofertę, ale także model współpracy z klientami i kontrahentami, a sposób realizacji usług – jak zaznacza – uwzględnia obecnie nowoczesne i elastyczne podejście oraz zasady bezpieczeństwa na wszystkich etapach współpracy i realizacji projektu. – W kampanii, którą prowadzimy, podkreślamy nasze wartości, szczególnie ważne w tych czasach właśnie we współpracy i budowaniu relacji. Symbolem tych wartości są serce, głowa i emocje – łączymy empatię i elastyczność, kompetencje i umiejętność budowania doświadczeń na żywo, zarówno w kanale offline, jak i online – podsumowuje Łukasz Szaruga.

Łukasz Szaruga pełni obecnie równolegle dwie funkcje – business development managera w SG Events oraz firmie Trendmark. Trendmark jest partnerem digitalowym SG Events przy kompleksowej obsłudze eventów online.

Łukasz Szaruga związany jest z rynkiem event marketingu od kilku lat. Posiada doświadczenie agencyjne (wykonawcze), pracował również w dziale zakupowym po stronie klienta, co daje mu – jak podkreśla – wszechstronne spojrzenie na projekt oraz umiejętność wczucia się w położenie klienta. W ostatnich latach związany był też z firmą Eventroom, w której kompleksowo realizował powierzone projekty – co daje mu także możliwość spojrzenia na pełen łańcuch dostaw w realizacjach event-marketingowych. Absolwent wydziału Zarządzania i Produkcji, Politechniki Warszawskiej.

Zaloguj się
Dodaj swój obiekt
Informacje
Branża
Personalia
Realizacje
Otwarcia
Inwestycje
Catering
Technologie
Transport
Artykuły
Wywiady
Felietony
Publicystyka
Raport
Prawo
Biblioteka
Incentive travel
Prawo
Ogłoszenia
Przetargi
Praca
Wydarzenia
Galeria
Wyszukiwarka obiektów
Nasze projekty
MP Power Awards©
MP Fast Date©
MP MICE Tour
MP MICE & More
MP Legia Cup
Nasza oferta
Reklama i promocja
Content marketing
Wydarzenia
Konkurs
Webinary
Studio kreatywne
O nas
Polityka prywatności
Wspierają nas
Grupa odbiorcza
Social media
Kontakt