Maria Ashton rozwija marki luksusowe Accoru w Europie Północnej

Marii Ashton, vice president of development luxury brands Northern Europe Grupy Accor
Na zdjęciu: Marii Ashton, vice president of development luxury brands Northern Europe Grupy Accor

Maria Ashton dołączyła do Grupy Accor na stanowisko vice president of development luxury brands Northern Europe.

Piętnastoletnie doświadczenie Maria Ashton zdobyła w branży hotelarskiej i w nieruchomościach, głównie na kierowniczych stanowiskach wyższego szczebla. Dużą znajomość międzynarodowego rynku zawdzięcza rozwojowi hoteli i zarządzaniu nimi w Ameryce Północnej, Ameryce Łacińskiej, Europie, Afryce i na Bliskim Wschodzie. W trakcie swojej kariery nadzorowała rozmaite przejęcia i oferty światowych marek.

Dotychczas pełniła funkcję wiceprezesa ds. rozwoju biznesu Oakwood Hospitality. Wcześniej przez 13 lat zdobywała doświadczenie w hotelach Hyatt w Wielkiej Brytanii, Szwajcarii i Stanach Zjednoczonych, gdzie również zajmowała się rozwojem biznesu.

– Cieszę się z dołączenia do Accor i możliwości wzbogacenia firmy moim wieloletnim doświadczeniem w strategicznym rozwoju biznesu. Obecnie cała branża wciąż pozostaje w trudnej sytuacji. Accor dzięki niezrównanemu portfolio marek to silny partner, który pozostaje liderem rynku europejskiego, rozwijając się z godnym pozazdroszczenia rozmachem. W trakcie ostatnich miesięcy grupa cały czas spoglądała w przyszłość, rozbudowując swoją ofertę i wspierając partnerów w całym regionie. Biorąc pod uwagę rok 2022 i kolejne lata, Accor jest w dobrej pozycji pozwalającej na dalsze zaznaczanie swej obecności, w tym za sprawą kilku planowanych, spektakularnych projektów – powiedziała Maria Ashton.

– Accor Northern Europe w roku 2020 i w pierwszym kwartale 2021 otworzył więcej hoteli niż jakakolwiek inna grupa hotelowa, zajmując z 40-proc. udziałem w rynku pierwsze miejsce przed wszystkimi konkurentami. Osiągnęliśmy ten sukces dzięki wspaniałym markom i wspaniałym ludziom, dlatego cieszę się, że mogę powitać Marię, która jeszcze bardziej usprawni działalność naszego zespołu w regionie. Chcemy dalej wzmacniać nasze bogate portfolio, dlatego rozwój marek luksusowych pozostaje jednym z priorytetów grupy w Europie i na całym świecie – dodał Camil Yazbeck, senior vice president, head of development, Accor Northern Europe.

Accor, wraz z portfolio ponad 270 luksusowych hoteli na całym świecie i planowanych 130 obiektów, zajmuje znaczącą pozycję w segmencie luksusowym. Europa Północna to główny obszar rozkwitu luksusowych marek dgrupy. W roku 2020 Accor zajął pierwsze miejsce w tym sektorze z udziałem wynoszącym 63 proc.

Ostatnie i planowane otwarcia obiektów luksusowych w Europie Północnej:

  • Carton House, a Fairmont Managed Hotel, Irlandia – otwarty latem 2021
  • Fairmont Windsor Park, Wielka Brytania – otwarcie we wrześniu 2021
  • Raffles Londyn at The OWO – otwarcie w 2022
  • Fairmont Moskwa Mayakovskaya – otwarcie w 2022
  • Raffles Moskwa – otwarcie w 2023
Zaloguj się
Informacje
Branża
Personalia
Realizacje
Otwarcia
Obiekty
Catering
Technologie
Transport
Artykuły
Wywiady
Felietony
Publicystyka
Raport
Prawo
Biblioteka
Incentive travel
Prawo
Ogłoszenia
Przetargi
Praca
Wydarzenia
Galeria
Wyszukiwarka obiektów
Nasze projekty
MP Power Awards©
MP Fast Date©
MP MICE Tour
MP MICE & More
MP Legia Cup
Nasza oferta
Reklama i promocja
Content marketing
Wydarzenia
Konkurs
Webinary
Studio kreatywne
O nas
Polityka prywatności
Grupa odbiorcza
Social media
Kontakt
O MeetingPlanner.pl