Agnieszka Gozdek dołącza do 180heartbeats

Agnieszka Gozdek,  strategy director & partner 180heartbeats + Jung v Matt
Na zdjęciu: Agnieszka Gozdek, strategy director & partner 180heartbeats + Jung v Matt

Agnieszka Gozdek, wielokrotna laureatka i jurorka Effie jako strategy director & partner dołączyła do agencji 180heartbeats + Jung v Matt. Powierzono jej między innymi zadanie rozwijania kompetencji w zakresie strategii marki w postępującej cyfryzacji w marketingu.  

Agnieszka Gozdek ma 20-letnie doświadczenie w branży marketingowej, w tym doświadczenie w pracy i innowacjach dla największych marek. Wcześniej była m.in. dyrektor strategii w Grey i Isobar oraz konsultantką i partnerką w firmie doradztwa marketingowego Stratosfera. Współtworzyła nagrodzoną srebrnym Effie strategię wprowadzenia na rynek marki Play czy kuchni Ikea Metod, za którą otrzymała złote Effie, oraz w ostatnich latach – nagradzane Effie kampanie dla Skoda i Provident Mam Plan. Ponadto prowadziła ponad 50 procesów doradczych z zakresu innowacji cyfrowych, strategii marki i portfela. Jest wykładowczynią MBS by Effie i Szkoły Strategii Marki SAR.
We współpracy z zespołami kompetencyjnymi 180heartbeats + Jung v Matt – kreacją, social media & PR oraz technologią będzie odpowiedzialna za rozwój agencji w obszarze współczesnej strategii, marki w cyfrowej zmianie oraz budowanie i szeroko pojmowane działania marki.

– Powierzyliśmy Agnieszce ważną rolę, bo wraz z naszymi klientami zostaliśmy jedną z najskuteczniejszych agencji 20-lecia Effie, realizując cele biznesowe dla nich poprzez projekty kreatywne i technologiczne – mówi Marcin Gaworski, chief executive officer & partner 180heartbeats + Jung v Matt. – Skutecznie potrafimy łączyć strategię, kreację, technologię, social media i PR, dlatego zależy nam, by kontynuować tę drogę z jeszcze większymi efektami dla marek. Wiele z nich stoi obecnie przed wyzwaniem cyfryzacji i wierzymy, że z naszymi kompetencjami oraz doświadczeniem Agnieszki, która jest jedną z najlepszych specjalistek w branży, jesteśmy odpowiednio przygotowani na to wyzwanie – podkreśla Gaworski.

– Wierzę, że komunikacja holistyczna z digitalem, mediami społecznościowymi, doświadczeniem marki, kreatywną technologią i dobrym pomysłem kreatywnym, przynosi markom rozwiązania nie tylko spektakularne, ale i celne, od których szybciej bije serce – wskazuje Agnieszka Gozdek. – 180 jest agencją oferującą klientom prawdziwą jakość w tych obszarach, więc dla mnie to oznacza ciekawe możliwości i rozwój – dodaje.
Agnieszka Gozdek dołączyła do grona partnerów 180heartbeats, które obok Marcina Gaworskiego tworzą Magdalena Kazanowska, managing director, i Mikołaj Sadowski, chief creative officer.

Zaloguj się
Dodaj swój obiekt
Informacje
Branża
Personalia
Realizacje
Otwarcia
Inwestycje
Catering
Technologie
Transport
Artykuły
Wywiady
Felietony
Publicystyka
Raport
Prawo
Biblioteka
Incentive travel
Prawo
Ogłoszenia
Przetargi
Praca
Wydarzenia
Galeria
Wyszukiwarka obiektów
Nasze projekty
MP Power Awards©
MP Fast Date©
MP MICE Tour
MP MICE & More
MP Legia Cup
Nasza oferta
Reklama i promocja
Content marketing
Wydarzenia
Konkurs
Webinary
Studio kreatywne
O nas
Polityka prywatności
Wspierają nas
Grupa odbiorcza
Social media
Kontakt