Patryk Trzaska head of influencer marketing w Plej
Patryk Trzaska awansował na nowo utworzone stanowisko head of influencer Marketing w agencji Plej. W nowej roli nadzoruje całość prac agencji związanych ze współpracą z influencerami, tiktokerami, youtuberami i gamerami, a także zarządza trzyosobowym zespołem.
Patryk Trzaska od czterech lat odpowiada w Plej za relacje z influencerami, prowadzi obsługę marki Play w tym obszarze. Plej w zakresie influencer marketingu współpracuje także z marką Andros, piwem Namysłów, Allegro oraz projektowo z innymi klientami agencji. Team zarządzany przez Patryka Trzaskę raportuje do client service director Plej, Anety Jalowskiej, i wspiera bezpośrednio accountów oraz producentów eventowych w tematach influencer marketingu, a także bierze udział w procesach new businessowych.
– Od lat stale rozwijamy nasze kompetencje w zakresie współpracy z influencerami, projektowane i realizowane przez wewnętrzną komórkę agencji wyspecjalizowaną wyłącznie w tym obszarze. Planujemy dalej inwestować w tę część struktur client service’u, a naszym klientom oferować szyte na miarę kampanie z wyjątkowymi osobowościami świata internetu – mówi Aneta Jalowska, client service director w Plej.
Plej ma za sobą bardzo intensywny rok w obszarze influencer marketingu. Agencja prowadzi stałą obsługę marki Play w zakresie influencer marketingu. Wśród efektów tych prac są m.in. działania w digitalu z udziałem influencerów oraz strefa Play podczas wielkich finałów WOŚP, w tym zrealizowanie 24-godzinnego livestreamu w ramach corocznej kampanii „Play dla WOŚP”, projekt „Play Your Way” w ramach promocji Play na Pol’and’Rock Festival, „Akademię Team Play” czy kampanię „Play dla Seniorów”. W 2021 bardzo intensywna współpraca z gwiazdami Internetu wiązała się także z kampanią Otwarci na Otwartych piwa Namysłów, w której udział wzięło ośmioro twórców nagrywających materiały o piwie fermentującym w otwartych kadziach - w dużej części z browaru w Namysłowie, w którym m.in. Rezigiusz zamknął się na 24h, a Martin Stankiewicz pożegnał z fanami. Latem tego roku Plej koordynował także działania z influencerami na TikToku dla Allegro, a dla marki Andros wystartowała w październiku kampania soków i smoothiesów, którą po raz kolejny wspierają również działania infuencerskie.
Projekty z udziałem influencerów prowadzone przez Plej były wielokrotnie nagradzane w konkursach digitalowych i kreatywnych, takich jak m.in. IAB Mixx Awards, Kreatura, Golden Arrow czy MP Power Awards.