Patryk Trzaska head of influencer marketing w Plej

Patryk Trzaska awansował na nowo utworzone stanowisko head of influencer Marketing w agencji Plej. W nowej roli nadzoruje całość prac agencji związanych ze współpracą z influencerami, tiktokerami, youtuberami i gamerami, a także zarządza trzyosobowym zespołem.

Patryk Trzaska od czterech lat odpowiada w Plej za relacje z influencerami, prowadzi obsługę marki Play w tym obszarze. Plej w zakresie influencer marketingu współpracuje także z marką Andros, piwem Namysłów, Allegro oraz projektowo z innymi klientami agencji. Team zarządzany przez Patryka Trzaskę raportuje do client service director Plej, Anety Jalowskiej, i wspiera bezpośrednio accountów oraz producentów eventowych w tematach influencer marketingu, a także bierze udział w procesach new businessowych.

– Od lat stale rozwijamy nasze kompetencje w zakresie współpracy z influencerami, projektowane i realizowane przez wewnętrzną komórkę agencji wyspecjalizowaną wyłącznie w tym obszarze. Planujemy dalej inwestować w tę część struktur client service’u, a naszym klientom oferować szyte na miarę kampanie z wyjątkowymi osobowościami świata internetu – mówi Aneta Jalowska, client service director w Plej.

Plej ma za sobą bardzo intensywny rok w obszarze influencer marketingu. Agencja prowadzi stałą obsługę marki Play w zakresie influencer marketingu. Wśród efektów tych prac są m.in. działania w digitalu z udziałem influencerów oraz strefa Play podczas wielkich finałów WOŚP, w tym zrealizowanie 24-godzinnego livestreamu w ramach corocznej kampanii „Play dla WOŚP”, projekt „Play Your Way” w ramach promocji Play na Pol’and’Rock Festival, „Akademię Team Play” czy kampanię „Play dla Seniorów”. W 2021 bardzo intensywna współpraca z gwiazdami Internetu wiązała się także z kampanią Otwarci na Otwartych piwa Namysłów, w której udział wzięło ośmioro twórców nagrywających materiały o piwie fermentującym w otwartych kadziach - w dużej części z browaru w Namysłowie, w którym m.in. Rezigiusz zamknął się na 24h, a Martin Stankiewicz pożegnał z fanami. Latem tego roku Plej koordynował także działania z influencerami na TikToku dla Allegro, a dla marki Andros wystartowała w październiku kampania soków i smoothiesów, którą po raz kolejny wspierają również działania infuencerskie.
Projekty z udziałem influencerów prowadzone przez Plej były wielokrotnie nagradzane w konkursach digitalowych i kreatywnych, takich jak m.in. IAB Mixx Awards, Kreatura, Golden Arrow czy MP Power Awards.

Zaloguj się
Informacje
Branża
Personalia
Realizacje
Otwarcia
Obiekty
Catering
Technologie
Transport
Artykuły
Wywiady
Felietony
Publicystyka
Raport
Prawo
Biblioteka
Incentive travel
Prawo
Ogłoszenia
Przetargi
Praca
Wydarzenia
Galeria
Wyszukiwarka obiektów
Nasze projekty
MP Power Awards©
MP Fast Date©
MP MICE Tour
MP MICE & More
MP Legia Cup
Nasza oferta
Reklama i promocja
Content marketing
Wydarzenia
Konkurs
Webinary
Studio kreatywne
O nas
Polityka prywatności
Grupa odbiorcza
Social media
Kontakt
O MeetingPlanner.pl