Monika Halkiewicz w L’Oreal Polska
Monika Halkiewicz dołączyła do zespołu L’Oreal Polska, gdzie jako executive assistant to country general manager, odpowiada m.in. za organizacje spotkań i podróży biznesowych.
Do obowiązków Moniki Halkiewicz należy obecnie organizacja imprez oraz eventów firmowych (np. takich jak Citizen Day), wyjazdów integracyjnych zarządu. Są to także wsparcie oraz zarządzanie kalendarzem prezesa zarządu oraz dyrektora HR L’Oreal na Polskę i kraje bałtyckie – organizacja ich wyjazdów biznesowych, spotkań zarządu.
Monika Halkiewicz z branżą eventową związana jest od wielu lat. Doświadczenie zawodowe zdobywała w dużych firmach i korporacjach – jak Instytut Lotnictwa, Avon, Costa Coffee) – na stanowiskach asystenckich, które połączone były zawsze mocno z organizacją spotkań i imprez firmowych. Przez niecałe trzy lata związana była z agencją PR 24/7Communication, ale postanowiła wrócić do dużej korporacji oraz branży beauty.
Monika Halkiewicz jest absolwentką filologii angielskiej. Jej pasją jest kuchnia, gotowanie oraz poznawanie nowych smaków. – Dlatego tak przyjemną częścią mojej pracy jest np. organizacja kolacji gdzie mogę poznawać ciekawe miejsca – przyznaje. Wolne chwile lubi też spędzać na rowerze – z rowerem zwiedziła już sporo ciekawych miejsc nie tylko w Polsce, ale również we Włoszech czy Szwecji. Wypady rowerowe zamienia czasem na żagle.