Katarzyna Piwowar na czele działu kreacji KDK Events
Wraz z początkiem sierpnia, do zespołu KDK Events dołączyła Katarzyna Piwowar. Jako head of creative odpowiadać będzie za kierowanie zespołem kreatywnym, tworzenie koncepcji oraz ofert eventowych.
W swoich działaniach zawsze na pierwszym miejscu stawia EPX design (Event Participant’s Experience), czyli dba o to, by uczestnik wydarzenia, jego potrzeby i cele, były realizowane we właściwy sposób na każdym etapie i poziomie eventu.
– Bardzo cieszę się z powrotu do branży eventowej! Pandemiczna przerwa utwierdziła mnie w przekonaniu, że to jest właśnie mój kierunek i droga, którą powinnam kontynuować. Ten czas pozwolił mi spojrzeć na branżę z innej perspektywy, pokazał, co jest naprawdę ważne oraz pomógł mi zdefiniować moje osobiste cele i rolę w świecie eventów. Zespół KDK events to fantastyczni ludzie. Płynie w nich eventowa krew. Dlatego dobrze się dogadujemy i od razu poczułam się częścią zespołu. Czeka nas wiele wspólnych wyzwań, ale nie boimy się podejmować rękawicy. Jedno jest pewne − niejeden event zamienimy wspólnie w prawdziwe złoto – zapewnia Katarzyna Piwowar.
Katarzyna Piwowar przez długi czas związana była z agencją eventową MyPlace, gdzie pełniła funkcję dyrektora kreacji. Wcześniej, działała w branży filmowej, współpracując ze Stowarzyszeniem Filmowców Polskich, gdzie zajmowała się promocją i profesjonalną aktywnością aktorów i twórców filmowych, którzy stawiali swoje pierwsze kroki na małym i dużym ekranie.
Obecnie, wśród jej priorytetów i osobistych wyzwań, poza tworzeniem kreatywnych i niesztampowych propozycji eventowych, znajdują się działania na rzecz popularyzacji ekologicznego podejścia do realizacji wydarzeń oraz promowanie w branży zasad społecznej odpowiedzialności biznesu.
– W dalszym ciągu w naszej branży hołduje przekonanie, że o byciu eco friendly decyduje wykorzystanie podczas eventu mebli z palet czy rezygnacja z drukowania zaproszeń. Zielony hips na scenie czy dzika łąka na key visualu również nie spowodują, że event będzie bardziej przyjazny naturze. O ekologii w eventach myśli się bardzo stereotypowo i dość niechętnie (głównie wtedy, gdy jest to wymóg zawarty w briefie klienta). Chcemy to zmienić i dołożyć swoją cegiełkę do usunięcia green washingu z dyskursu o proekologicznych wydarzeniach – podkreśla head of creative, KDK Events.
Jeśli akurat nie wymyśla kolejnej eventowej koncepcji, Katarzyna chętnie porozmawia i opowie o kulturach dawnej Ameryki Łacińskiej, hodowli i opiece nad alpakami (jako zapalona alpakoterapeutka), nietypowych podróżach w mało znane miejsca, antropologicznej analizie popkulturowych filmów oraz o swoim ogrodzie, który z uporem maniaka wypełnia coraz to nowymi roślinami.