Katarzyna Piwowar na czele działu kreacji KDK Events

Katarzyna Piwowar, head of creative, KDK Events
Na zdjęciu: Katarzyna Piwowar, head of creative, KDK Events

Wraz z początkiem sierpnia, do zespołu KDK Events dołączyła Katarzyna Piwowar. Jako head of creative odpowiadać będzie za kierowanie zespołem kreatywnym, tworzenie koncepcji oraz ofert eventowych.

W swoich działaniach zawsze na pierwszym miejscu stawia EPX design (Event Participant’s Experience), czyli dba o to, by uczestnik wydarzenia, jego potrzeby i cele, były realizowane we właściwy sposób na każdym etapie i poziomie eventu.
– Bardzo cieszę się z powrotu do branży eventowej! Pandemiczna przerwa utwierdziła mnie w przekonaniu, że to jest właśnie mój kierunek i droga, którą powinnam kontynuować. Ten czas pozwolił mi spojrzeć na branżę z innej perspektywy, pokazał, co jest naprawdę ważne oraz pomógł mi zdefiniować moje osobiste cele i rolę w świecie eventów. Zespół KDK events to fantastyczni ludzie. Płynie w nich eventowa krew. Dlatego dobrze się dogadujemy i od razu poczułam się częścią zespołu. Czeka nas wiele wspólnych wyzwań, ale nie boimy się podejmować rękawicy. Jedno jest pewne − niejeden event zamienimy wspólnie w prawdziwe złoto – zapewnia Katarzyna Piwowar.

Katarzyna Piwowar przez długi czas związana była z agencją eventową MyPlace, gdzie pełniła funkcję dyrektora kreacji. Wcześniej, działała w branży filmowej, współpracując ze Stowarzyszeniem Filmowców Polskich, gdzie zajmowała się promocją i profesjonalną aktywnością aktorów i twórców filmowych, którzy stawiali swoje pierwsze kroki na małym i dużym ekranie.

Obecnie, wśród jej priorytetów i osobistych wyzwań, poza tworzeniem kreatywnych i niesztampowych propozycji eventowych, znajdują się działania na rzecz popularyzacji ekologicznego podejścia do realizacji wydarzeń oraz promowanie w branży zasad społecznej odpowiedzialności biznesu.
– W dalszym ciągu w naszej branży hołduje przekonanie, że o byciu eco friendly decyduje wykorzystanie podczas eventu mebli z palet czy rezygnacja z drukowania zaproszeń. Zielony hips na scenie czy dzika łąka na key visualu również nie spowodują, że event będzie bardziej przyjazny naturze. O ekologii w eventach myśli się bardzo stereotypowo i dość niechętnie (głównie wtedy, gdy jest to wymóg zawarty w briefie klienta). Chcemy to zmienić i dołożyć swoją cegiełkę do usunięcia green washingu z dyskursu o proekologicznych wydarzeniach – podkreśla head of creative, KDK Events.

Jeśli akurat nie wymyśla kolejnej eventowej koncepcji, Katarzyna chętnie porozmawia i opowie o kulturach dawnej Ameryki Łacińskiej, hodowli i opiece nad alpakami (jako zapalona alpakoterapeutka), nietypowych podróżach w mało znane miejsca, antropologicznej analizie popkulturowych filmów oraz o swoim ogrodzie, który z uporem maniaka wypełnia coraz to nowymi roślinami.

Zaloguj się
Informacje
Branża
Personalia
Realizacje
Otwarcia
Inwestycje
Catering
Technologie
Transport
Artykuły
Wywiady
Felietony
Publicystyka
Raport
Prawo
Biblioteka
Incentive travel
Prawo
Ogłoszenia
Przetargi
Praca
Wydarzenia
Galeria
Wyszukiwarka obiektów
Nasze projekty
MP Power Awards©
MP Fast Date©
MP MICE Tour
MP MICE & More
MP Legia Cup
Nasza oferta
Reklama i promocja
Content marketing
Wydarzenia
Konkurs
Webinary
Studio kreatywne
O nas
Polityka prywatności
Grupa odbiorcza
Social media
Kontakt
O MeetingPlanner.pl