Artur Roguski dołącza do zespołu Social Media & Influencer Marketing w Focus Nation
Do agencji marketingu zintegrowanego Focus Nation dołącza Artur Roguski na stanowisko senior social media manager. Będzie odpowiadał za rozwój obszaru mediów społecznościowych i influence marketingu w Focus Nation oraz budowanie pozytywnych relacji z obecnymi, jak również nowymi klientami agencji.
Focus Nation rozwija obszar digital i performance marketing. Dołączenie Artura Roguskiego jest wzmocnieniem kompetencji i możliwości zespołu w obszarze social media. Focus Nation, razem z agencją Imagine Nation (event & field marketing) oraz Moonsteps (software solutions team) należy do IF Nation Group.
Artur Roguski jest związany z branżą digitalową i mediową od 12 lat. Pracował między innymi w Ogilvy, RASP, magazynie Brief, Dfusion Communication czy agencji Huta 19. Współpracował z takimi markami jak Żubr, Cisco, Whirlpool, IBM, Cropp. Autor książki „Zrozumieć social media”. Prowadzi bloga poświęconego zagadnieniom mediów społecznościowych whysosocial.pl. Autor kilkudziesięciu publikacji w prasie i mediach branżowych. Magister psychologii o specjalizacji media i reklama. Prowadził zajęcia z zakresu komunikacji oraz strategii digitalowej i content marketingu na Uniwersytecie Warszawskim, Wyższej Szkole Ekologii i Zarządzania, SGH czy Politechnice Białostockiej.