Zmiany w zespole Festiwalu Mastercard Off Camera
Grzegorz Stępniak, dotychczasowy dyrektor programowy Międzynarodowego Festiwalu Kina Niezależnego Mastercard Off Camera od października pełni funkcję dyrektora artystycznego, a funkcję rzecznika i PR managera festiwalu objął Michał Zalewski.
Zmiany związane są z realizacją wizji rozwoju marki Mastercard Off Camera. Organiztorem festiwalu jest Fundacja Off Camera.
Od października 2022 roku za całokształt artystycznego wydźwięku Festiwalu zarówno w aspekcie prezentowanych filmów, jak i wszelkich wydarzeń towarzyszących oraz sekcji specjalnych, odpowiada jako dyrektor artystyczny Grzegorz Stępniak.
W roli rzecznika oraz PR managera do zespołu dołączył Michał Zalewski, ekspert w zakresie zarządzania informacją, media i public relations oraz komunikacji kryzysowej. Pokieruje zespołem odpowiedzialnym za promocję festiwalu oraz redakcję treści. Do jego obowiązków będzie należała współpraca z dziennikarzami i mediami zarówno w czasie trwania wydarzenia, jak i budowanie rozpoznawalności marki Mastercard Off Camera w mediach tradycyjnych, cyfrowych i społecznościowych w okresie pozafestiwalowym.
To kolejne zmiany w zespole Mastercard Off Camera. Na początku tego roku do zespołu dołączyła ekspertka branży filmowej i kreatywnej, Magdalena Sroka, która pełni funkcję dyrektorki kreatywnej, a producentką festiwalu od początku 2022 roku jest Anna Kenig, która wcześniej pełniła funkcję head of festival organization.
Grzegorz Stępniak – doktor nauk humanistycznych, autor książki „Sztuka życia inaczej” – poświęconej queerowym implikacjom dzieciństwa, dorosłości i starości w amerykańskim performansie i kinie niezależnym. Ukończył Wiedzę o Teatrze i Dramatologię UJ oraz dramaturgię w Instytucie Teatralnym. Studiował na Uniwersytecie w Pittsburghu, w School of Theatre, Film and Television na UCLA w Los Angeles oraz na University of Southern California. Trzykrotny stypendysta japońskiej Fundacji SYLFF i Ministra Szkolnictwa Wyższego. Opublikował kilkadziesiąt tekstów, m.in. w: „Kinie”, „Dialogu”, „Notatniku Teatralnym”, „Didaskaliach”, „Opcjach”, „Fragile”, „Dwutygodniku”, „Ha!Arcie”.Tłumaczy także filmy i teksty naukowe. Bywa również dramatopisarzem, dramaturgiem i aktorem.
Michał Zalewski – ekspert w zakresie komunikacji oraz zarządzania informacją. Właściciel marki Dobrze Powiedziane. Organizuje warsztaty z wystąpień publicznych, public i media relations, budowania marki osobistej oraz zarządzania kryzysami. Był gospodarzem blisko tysiąca wydarzeń. Obecnie również head of content & public relations RMF Classic+. Wieloletni rzecznik i członek dyrekcji KBF.
Jako członek zespołu Departamentu Marketingu KBF nagrodzony Grand Prix V edycji konkursu Dyrektor Marketingu Roku. Laureat 2. miejsca w konkursie PRotony (Debiut w PR) oraz Złote Spinacze w kat. PR miejsca, miasta, regionu. Otrzymał nominację do tytułu Młody Wilk – Odkrycie roku w konkursie Dyrektor Marketingu.