Marta Wojakowska-Urbańczyk head of operations Live Age

Marta Wojakowska-Urbańczyk, head of operations Live Age
Na zdjęciu: Marta Wojakowska-Urbańczyk, head of operations Live Age

Duża zmiana w Live Age. Marta Wojakowska-Urbańczyk przejmuje działalność operacyjną i zarządzanie zespołami agencji jako head of operations.
 
Awans Marty Wojakowska-Urbańczyk to docenienie jej ponad 5-letniej pracy w Live Age. Początkowo zajmowała stanowisko event creative, później senior event creative. Potem jej zaangażowanie zostało przeniesione również na produkcję eventów w digitalu i zarządzanie projektami. Mocnym podstawom do pełnienia nowej roli w postaci kompetencji kreatywnych, organizacyjnych i client-service, towarzyszą ukończone przez nią studia dziennikarskie, pomocne w pozycjonowaniu live experience jako skutecznych narzędzi komunikacyjnych. Head of operations to nowo otworzone stanowisko w strukturze agencji, Marta będzie raportować bezpośrednio do właścicieli agencji: Dominika Górki i Szymona Pasaja.  
 
– Przekazujemy w ręce Marty kierowanie zespołami agencji skutecznie wyznaczającej trendy w live experience, przekraczającej granice realu i digitalu, i będącej w czołówce w Europie. To wyjątkowy moment na taką zmianę. Po kilku latach współtworzenia przez Martę sukcesów Live Age jesteśmy pod wrażeniem jej kompetencji kreatywnych i projektowych, odpowiedzialności, zaangażowania i poziomu identyfikacji z marką. Z prawdziwym podekscytowaniem oddajemy bieżącą działalność teamów w ręce młodej, silnej kobiety. To doskonała chwila i prawdziwy sukces Live Age – mówi Dominik Górka, współwłaściciel agencji.
 
Marta Wojakowska-Urbańczyk istotnie przyczyniła się do uzyskania przez agencję licznych nagród w konkursach branżowych w ciągu minionych dwóch lat. Prowadziła lub produkowała większość wyróżnionych projektów. Personalnie była także nominowana do tytułu „Kreatywny roku” w ostatniej edycji konkursu MP Power Awards. Przy ogromnym zaangażowaniu Marty, Live Age po raz drugi z rzędu znajduje się w TOP 4 agencji eventowych w dorocznym raporcie Media Marketing Polska, zdobywając tytuły „Partner na lata” oraz „Efektywna i efektowna”. Jest także kolejny raz notowana na liście organizatorów i agencji eventowych Eventex100 na 21. miejscu na świecie, najwyżej spośród podmiotów z Polski.  
 
Awans Wojakowskiej-Urbańczyk wchodzi w życie z początkiem 2023 r. i inicjuje istotne zmiany związane ze wzmocnieniem i sposobem zarządzania Live Age.

Zaloguj się
Informacje
Branża
Personalia
Realizacje
Otwarcia
Inwestycje
Catering
Technologie
Transport
Artykuły
Wywiady
Felietony
Publicystyka
Raport
Prawo
Biblioteka
Incentive travel
Prawo
Ogłoszenia
Przetargi
Praca
Wydarzenia
Galeria
Wyszukiwarka obiektów
Nasze projekty
MP Power Awards©
MP Fast Date©
MP MICE Tour
MP MICE & More
MP Legia Cup
Nasza oferta
Reklama i promocja
Content marketing
Wydarzenia
Konkurs
Webinary
Studio kreatywne
O nas
Polityka prywatności
Grupa odbiorcza
Social media
Kontakt
O MeetingPlanner.pl