Zespół Talent & Culture w Sofitel Warsaw Victoria
Działalność rozpoczął zespół Talent & Culture w Sofitel Warsaw Victoria. Tworzą go Małgorzata Podbielska, kierownik zarządzania talentami i kulturą organizacyjną, oraz Marta Nozderka, kierownik szkoleń i rozwoju.
Głównymi obszarami działań Departamentu Talent & Culture będzie wzmacnianie zaangażowania poprzez tworzenie przyjaznego środowiska pracy opartego o otwartą komunikację, zaufanie, szacunek, innowacje, przy jednoczesnej dbałości o jak najlepsze doświadczenia gości..
– Dotychczas w hotelu nie funkcjonowało wsparcie Talent&Culture w takim wymiarze. Powołujemy dwie utalentowane osoby, by Sofitel Warsaw Victoria stał się hotelem pierwszego wyboru dla największych talentów w branży, a atmosfera, którą pomogą utworzyć pozwalała na zrównoważoną realizację aspiracji właściciela oraz postawionych przed nami celów biznesowych. Liczę, że nowa organizacja pomoże umocnić dumę z przynależności do Sofitel Warsaw Victoria oraz wprowadzić naszą gościnność na kolejny poziom doskonałości. Bardzo się cieszę na tę współpracę – skomentowała Aneta Lewandowska, dyrektor generalna Sofitel Warsaw Victoria.
Dział T&C tworzą Małgorzata Podbielska, kierownik zarządzania talentami i kulturą organizacyjną, oraz Marta Nozderka, która objęła stanowisko kierownika Szkoleń i Rozwoju.
Małgorzata Podbielska ukończyła studia z zakresu Zarządzania Zasobami Ludzkimi oraz Project Managementu. Od 8 lat związana jest z Sofitel Warsaw Victoria, gdzie przeszła przez wszystkie szczeble kariery począwszy od gastronomii, administracji, docierając do pełnienia funkcji T&C managera. Hotelarstwo traktuje po pierwsze jako pasję, po drugie jako zawód i plan na życie. Wolny czas spędza, podróżując, czytając książki oraz robiąc zdjęcia. Mówi, że: – W hotelarstwie jest coś magicznego, coś czego nie czuje się, przechodząc przez próg 15-piętrowego biurowca. W hotelowym powietrzu unosi się gościnność i życzliwość. Ta branża zawiera w sobie wszystko, co cenię w życiu, co cenię w pracy: szacunek, pasję, pokorę, kreatywność, przekraczanie swoich granic, wdzięczność, kontakt z drugim człowiekiem i empatię. Czy jest inny zawód, który łączy w sobie tak wiele?”
Marta Nozderka z wykształcenia jest socjologiem i psychologiem z doświadczeniem trenerskim. Przez wiele lat pracowała jako trener w firmie szkoleniowej a następnie jako specjalista HR w branży IT. Nim dołączyła do zespołu Sofitel Warsaw Victoria pracowała przez cztery lata jako specjalista HR w Hilton Warsaw City, zajmując się tam sprawami kadrowymi oraz rekrutacją. Sama o sobie mówi, że ma osobowość usługową i żałuje, że do branży trafiła tak późno. W czasie wolnym uwielbia podróże, te mniejsze i większe. Uwielbia gotować, karmić i gościć bliskich i przyjaciół.