Adam Smereczyński na czele kreacji 180heartbeats + Jung v Matt

Adam Smereczyński, chief creative officer, partner, 180heartbeats + Jung v Matt
Na zdjęciu: Adam Smereczyński, chief creative officer, partner, 180heartbeats + Jung v Matt

Od 1 sierpnia Adam Smereczyński, dotychczasowy creative director w VMLY&R, obejmie stery kreacji 180. Dołącza do 180heartbeats + Jung v Matt w funkcji chief creative officera i partnera.

Adam Smereczyński do 180heartbeats + Jung v Matt wraca po sześciu latach w nowej roli, co sam określa jako powrót do domu. Kluczową ambicją nowego CCO & partnera jest ugruntowanie pozycji 180heartbeats jako jednej z najbardziej kreatywnych agencji w Polsce.
– Rola chief creative officera & partnera to nie tylko zarządzanie kilkunastoosobowym zespołem kreacji i designu. To też kreatywny leadership nad wszystkimi kompetencjami 180. Nad komunikacją ATL, social mediami, marketing experience i technologią. To także rozwój nowych usług takich jak brand identity, gaming, w których kreatywność odgrywa ważną rolę dla marketerów – wylicza Marcin Gaworski, CEO & co-founder agencji.

– Wkraczamy w fascynujący czas przewartościowania pracy kreatywnej. Czas, w którym w zalewie „tegosamego” jeszcze większą rolę w naszej domenie odegrają unikalność i wiarygodność. Nadchodzi moment, w którym w miejsce szukania wtórnej inspiracji w kolejnych reklamowych case’ach trzeba postawić pogłębiony wgląd w człowieka, społeczeństwo i kulturę. Zespół 180 będzie awangardą tych zmian – zapowiada Adam Smereczyński nowy CCO 180.
 
W branży reklamowej Adam Smereczyński jest obecny od 2004 r. Przez ostatnie sześć lat budował doświadczenie managerskie w strukturach VMLY&R: prowadził zespoły kreatywne, zarządzał pracami dla lokalnych i globalnych klientów (m.in. BNP Paribas, PepsiCo., Adidas, Pernod Ricard, Grupa Żywiec, Ikea)
Wcześniej związany był m.in. z Scholz & Friends, Fatbaby, The Digitals, Change Integrated, Leo Burnett Group.
 
Przez prawie 20 lat kariery Adam Smereczyński zbudował szerokie kompetencje koncepcyjne, art directorskie, ale również technologiczne i eventowe. Projekty, które inicjował i przy których pracował, wielokrotnie znalazły uznanie na festiwalach. Były to m.in.: Cannes Lions, D&AD, Gerety Awards, Golden Drum, Eurobest, ADC*E, The CUP, Epica, Cannes Lions Young Creatives, ADC*E Young European Creative, KTR.

Zaloguj się
Informacje
Branża
Personalia
Realizacje
Otwarcia
Obiekty
Catering
Technologie
Transport
Artykuły
Wywiady
Felietony
Publicystyka
Raport
Prawo
Biblioteka
Incentive travel
Prawo
Ogłoszenia
Przetargi
Praca
Wydarzenia
Galeria
Wyszukiwarka obiektów
Nasze projekty
MP Power Awards©
MP Fast Date©
MP MICE Tour©
MP MICE & More©
MP Impact©
Nasza oferta
Reklama i promocja
Content marketing
Wydarzenia
Konkurs
Webinary
Studio kreatywne
O nas
Polityka prywatności
Grupa odbiorcza
Social media
Kontakt
O MeetingPlanner.pl