Adam Smereczyński na czele kreacji 180heartbeats + Jung v Matt
Od 1 sierpnia Adam Smereczyński, dotychczasowy creative director w VMLY&R, obejmie stery kreacji 180. Dołącza do 180heartbeats + Jung v Matt w funkcji chief creative officera i partnera.
Adam Smereczyński do 180heartbeats + Jung v Matt wraca po sześciu latach w nowej roli, co sam określa jako powrót do domu. Kluczową ambicją nowego CCO & partnera jest ugruntowanie pozycji 180heartbeats jako jednej z najbardziej kreatywnych agencji w Polsce.
– Rola chief creative officera & partnera to nie tylko zarządzanie kilkunastoosobowym zespołem kreacji i designu. To też kreatywny leadership nad wszystkimi kompetencjami 180. Nad komunikacją ATL, social mediami, marketing experience i technologią. To także rozwój nowych usług takich jak brand identity, gaming, w których kreatywność odgrywa ważną rolę dla marketerów – wylicza Marcin Gaworski, CEO & co-founder agencji.
– Wkraczamy w fascynujący czas przewartościowania pracy kreatywnej. Czas, w którym w zalewie „tegosamego” jeszcze większą rolę w naszej domenie odegrają unikalność i wiarygodność. Nadchodzi moment, w którym w miejsce szukania wtórnej inspiracji w kolejnych reklamowych case’ach trzeba postawić pogłębiony wgląd w człowieka, społeczeństwo i kulturę. Zespół 180 będzie awangardą tych zmian – zapowiada Adam Smereczyński nowy CCO 180.
W branży reklamowej Adam Smereczyński jest obecny od 2004 r. Przez ostatnie sześć lat budował doświadczenie managerskie w strukturach VMLY&R: prowadził zespoły kreatywne, zarządzał pracami dla lokalnych i globalnych klientów (m.in. BNP Paribas, PepsiCo., Adidas, Pernod Ricard, Grupa Żywiec, Ikea)
Wcześniej związany był m.in. z Scholz & Friends, Fatbaby, The Digitals, Change Integrated, Leo Burnett Group.
Przez prawie 20 lat kariery Adam Smereczyński zbudował szerokie kompetencje koncepcyjne, art directorskie, ale również technologiczne i eventowe. Projekty, które inicjował i przy których pracował, wielokrotnie znalazły uznanie na festiwalach. Były to m.in.: Cannes Lions, D&AD, Gerety Awards, Golden Drum, Eurobest, ADC*E, The CUP, Epica, Cannes Lions Young Creatives, ADC*E Young European Creative, KTR.