Konrad Nadobnik dyrektorem generalnym Royal Catering
Do zespołu Royal Catering w funkcji general managera dołączył Konrad Nadobnik. Będzie odpowiadał za wszystkie obszary związane z funkcjonowaniem firmy. Ostatnio zajmował stanowisko dyrektora generalnego Kręgliccy Restauracje i Catering.
Jako dyrektor generalny Royal Catering Konrad Nadobnik będzie odpowiadał za realizowanie strategii przedsiębiorstwa, kontrolowanie pracy firmy – zarówno jej wyników, jak i wewnętrznych procesów, dobór zespołu, tworzenie motywującej i angażującej pracowników kultury pracy, planowanie i realizowanie zasadnych i niezbędnych procesów zmian. Zapytany o plany w związku z objęciem nowego stanowiska, zaznacza, iż jest to rozwój firmy – poprawa jej efektywności operacyjnej i sprzedażowej, które podwyższą jakość usług cateringowych. – Chcę kreować nowe usługi i wprowadzać nowe trendy, dbając o zrównoważony rozwój firmy – w naszej branży musimy kłaść duży nacisk na ograniczanie marnotrawstwa żywności i troskę o środowisko naturalne – mówi Konrad Nadobnik. – Jako dyrektor generalny Royal Catering dążę do nawiązania strategicznych partnerstw i współprac, które pozwolą nam poszerzyć portfolio usług dla stałych i zupełnie nowych klientów – podkreśla.
Jego zdaniem dzisiaj we współpracy na rynku eventowym liczy się czas, kreatywność i innowacyjność oraz jakość. – Czas jest zasobem nieodnawialnym, dlatego chcemy, aby dzięki naszym działaniom klienci mogli zaoszczędzić go jak najwięcej. Kompleksowość usług ma w dzisiejszych czasach ogromne znaczenie, podobnie jak ich dostępność. Mam na myśli to, że wydarzenia odbywają się o różnych porach dnia i nocy, podobnie jak kontakt ze strony klienta, tak więc catererzy, którzy są gotowi obsłużyć klientów w każdej chwili, zyskują przewagę – mówi nowy dyrektor generalny Royal Catering. – Kolejnym z istotnych czynników jest kreatywność i unikalność, połączona z zastosowaniem innowacji. Klienci oczekują niebanalnych rozwiązań, które sprawią, że ich wydarzenie pozostanie niezapomniane, dlatego ciągle szukam unikalnych sposobów prezentacji potraw, nowatorskich smaków. Klienci pragną szybkiej komunikacji, a przy tym dokładności i staranności oraz informowania ich na bieżąco na temat postępu prac. Branża cateringowa jest dynamiczna i często potrzeby klienta zmieniają się w trakcie organizacji wydarzenia, lub nawet w trakcie jego trwania. Musimy być więc elastyczni i gotowi na zmiany. Współpraca w obszarze cateringowym, wymaga dziś uwzględnienia tych wszystkich czynników oraz dostarczenia doskonałej jakości żywności i usług, dbając jednocześnie o zdrowie i środowisko – to klucz do sukcesu w tej branży – podkreśla Konrad Nadobnik.
Konrad Nadobnik, absolwent Wyższej Szkoły Hotelarstwa, Gastronomii i Turystyki, jest związany z branżą cateringową i evnetową od wielu lat. Od stycznie 2022 roku do września 2023 pełnił funkcję dyrektora generalnego Kręgliccy Restauracje i Catering. Wcześniej, przez niemal 14 lat związany był z markami Belvedere Cafe Łazienki Królewskie i Belvedere Catering by Design (gdzie pełnił funkcję dyrektora operacyjnego i dyrektora cateringu). W grudniu 2021 roku zakończył współpracę z Belvedere Gourmet Group. Początki jego zawodowej drogi to przejście przez wszystkie szczeble gastronomii w Hotelu Bristol w latach 1999 – 2008 który w tym czasie dołączył do międzynarodowej sieci hoteli Starwood (rozpoczynał jako kelner w Dziale Bankietów, awansując do funkcji kierownika tego działu). W 2014 roku zdobył nagrodę MP Power Award® w kategorii Dostawca – Catering, przyznawaną ekspertom branży spotkań i najbardziej wyróżniającym się, wpływowym osobom na rynku.
Zapytany o satysfakcję z pracy podkreśla: – Niezmiennie uważam, że jednym z największych sukcesów w mojej pracy jest stworzenie silnego zespołu, którego praca ma pozytywny wpływ na klientów, zespół i branżę jako całość.
Jego pasją są sport i aktywność fizyczna. – Wracam myślami do czasów, gdy paliłem i nie uprawiałem sportu i zastanawiam się, jak udawało mi się funkcjonować? Sport uczy dyscypliny, pokory i radzenia sobie z czynnikami zewnętrznymi, na które nie mamy wpływu – to ostatnie bardzo pomaga mi w mojej pracy. Ruch to życie, a jak widać ja biorę to sobie bardzo do serca, bo zarówno moja praca, jak i pasja wymagają ode mnie ogromnej aktywności – przyznaje dyrektor generalny Royal Catering.