Konrad Nadobnik dyrektorem generalnym Royal Catering

Konrad Nadobnik,dyrektor generalny Royal Catering
Na zdjęciu: Konrad Nadobnik,dyrektor generalny Royal Catering

Do zespołu Royal Catering w funkcji general managera dołączył Konrad Nadobnik. Będzie odpowiadał za wszystkie obszary związane z funkcjonowaniem firmy. Ostatnio zajmował stanowisko dyrektora generalnego Kręgliccy Restauracje i Catering.
 
Jako dyrektor generalny Royal Catering Konrad Nadobnik będzie odpowiadał za realizowanie strategii przedsiębiorstwa, kontrolowanie pracy firmy – zarówno jej wyników, jak i wewnętrznych procesów, dobór zespołu, tworzenie motywującej i angażującej pracowników kultury pracy, planowanie i realizowanie zasadnych i niezbędnych procesów zmian. Zapytany o plany w związku z objęciem nowego stanowiska, zaznacza, iż jest to rozwój firmy – poprawa jej efektywności operacyjnej i sprzedażowej, które podwyższą jakość usług cateringowych. – Chcę kreować nowe usługi i wprowadzać nowe trendy, dbając o zrównoważony rozwój firmy – w naszej branży musimy kłaść duży nacisk na ograniczanie marnotrawstwa żywności i troskę o środowisko naturalne – mówi Konrad Nadobnik. – Jako dyrektor generalny Royal Catering dążę do nawiązania strategicznych partnerstw i współprac, które pozwolą nam poszerzyć portfolio usług dla stałych i zupełnie nowych klientów – podkreśla.

Jego zdaniem dzisiaj we współpracy na rynku eventowym liczy się czas, kreatywność i innowacyjność oraz jakość. – Czas jest zasobem nieodnawialnym, dlatego chcemy, aby dzięki naszym działaniom klienci mogli zaoszczędzić go jak najwięcej. Kompleksowość usług ma w dzisiejszych czasach ogromne znaczenie, podobnie jak ich dostępność. Mam na myśli to, że wydarzenia odbywają się o różnych porach dnia i nocy, podobnie jak kontakt ze strony klienta, tak więc catererzy, którzy są gotowi obsłużyć klientów w każdej chwili, zyskują przewagę – mówi nowy dyrektor generalny Royal Catering. – Kolejnym z istotnych czynników jest kreatywność i unikalność, połączona z zastosowaniem innowacji. Klienci oczekują niebanalnych rozwiązań, które sprawią, że ich wydarzenie pozostanie niezapomniane, dlatego ciągle szukam unikalnych sposobów prezentacji potraw, nowatorskich smaków. Klienci pragną szybkiej komunikacji, a przy tym dokładności i staranności oraz informowania ich na bieżąco na temat postępu prac. Branża cateringowa jest dynamiczna i często potrzeby klienta zmieniają się w trakcie organizacji wydarzenia, lub nawet w trakcie jego trwania. Musimy być więc elastyczni i gotowi na zmiany. Współpraca w obszarze cateringowym, wymaga dziś uwzględnienia tych wszystkich czynników oraz dostarczenia doskonałej jakości żywności i usług, dbając jednocześnie o zdrowie i środowisko – to klucz do sukcesu w tej branży – podkreśla Konrad Nadobnik.
 
Konrad Nadobnik, absolwent Wyższej Szkoły Hotelarstwa, Gastronomii i Turystyki, jest związany z branżą cateringową i evnetową od wielu lat. Od stycznie 2022 roku do września 2023 pełnił funkcję dyrektora generalnego Kręgliccy Restauracje i Catering. Wcześniej, przez niemal 14 lat związany był z markami Belvedere Cafe Łazienki Królewskie i Belvedere Catering by Design (gdzie pełnił funkcję dyrektora operacyjnego i dyrektora cateringu). W grudniu 2021 roku zakończył współpracę z Belvedere Gourmet Group. Początki jego zawodowej drogi to przejście przez wszystkie szczeble gastronomii w Hotelu Bristol w latach 1999 – 2008 który w tym czasie dołączył do międzynarodowej sieci hoteli Starwood (rozpoczynał jako kelner w Dziale Bankietów, awansując do funkcji kierownika tego działu). W 2014 roku zdobył nagrodę MP Power Award® w kategorii Dostawca – Catering, przyznawaną ekspertom branży spotkań i najbardziej wyróżniającym się, wpływowym osobom na rynku.
 
Zapytany o satysfakcję z pracy podkreśla: – Niezmiennie uważam, że jednym z największych sukcesów w mojej pracy jest stworzenie silnego zespołu, którego praca ma pozytywny wpływ na klientów, zespół i branżę jako całość.
 
Jego pasją są sport i aktywność fizyczna. – Wracam myślami do czasów, gdy paliłem i nie uprawiałem sportu i zastanawiam się, jak udawało mi się funkcjonować? Sport uczy dyscypliny, pokory i radzenia sobie z czynnikami zewnętrznymi, na które nie mamy wpływu – to ostatnie bardzo pomaga mi w mojej pracy. Ruch to życie, a jak widać ja biorę to sobie bardzo do serca, bo zarówno moja praca, jak i pasja wymagają ode mnie ogromnej aktywności – przyznaje dyrektor generalny Royal Catering.

Zaloguj się
Informacje
Branża
Personalia
Realizacje
Otwarcia
Obiekty
Catering
Technologie
Transport
Artykuły
Wywiady
Felietony
Publicystyka
Raport
Prawo
Biblioteka
Incentive travel
Prawo
Ogłoszenia
Przetargi
Praca
Wydarzenia
Galeria
Wyszukiwarka obiektów
Nasze projekty
MP Power Awards©
MP Fast Date©
MP MICE Tour
MP MICE & More
MP Legia Cup
Nasza oferta
Reklama i promocja
Content marketing
Wydarzenia
Konkurs
Webinary
Studio kreatywne
O nas
Polityka prywatności
Grupa odbiorcza
Social media
Kontakt
O MeetingPlanner.pl