Accor powołuje Julie White na stanowisko CCO na region Europy i Afryki Północnej

Julie White, chief commercial officer Europe & North Africa, premium, midscale & economy, Accor, fot. Richard Bejick
Na zdjęciu: Julie White, chief commercial officer Europe & North Africa, premium, midscale & economy, Accor, fot. Richard Bejick

Grupa hotelowa Accor mianowała Julie White na stanowisko chief commercial officer Europe & North Africa dla dywizji Premium, Economy i Midscale w regionie Europy i Afryki Północnej.
 
W swojej nowej roli Julie będzie odpowiedzialna za kierowanie regionalnym zespołem sprzedażowym Accor, realizującym strategię przychodów biznesowych firmy na rynkach Europy i Afryki Północnej. W zakres zadań wspomnianego zespołu wchodzą obszary takie jak sprzedaż i dystrybucja, marketing, program lojalnościowy i guest experience oraz revenue management.
 
Mieszkająca w Londynie Julie ma ponad dwudziestoletnie doświadczenie w globalnej branży turystycznej na wielu kierowniczych stanowiskach działów sprzedaży obejmujących dystrybucję, CRM, revenue management, digitalizację, sprzedaż i marketing. Jej nominacja wesprze rozwój szybko rosnącego portfolio Accor w regionie dla ugruntowanych i zróżnicowanych marek premium, midscale i economy, w tym Pullman, Novotel i ibis.
 
Julie White poprzednio związana była z Wyndham Hotels & Resorts, gdzie zajmowała stanowisko wiceprezesa ds. handlowych na Europę, Bliski Wschód, Afrykę i Eurazję. Wcześniej zdobywała eksperckie doświadczenie w doradztwie w PwC Consulting oraz w liniach lotniczych, m.in. w Virgin Atlantic, British Airways i American Airlines.
 
Nominację Julie White poprzedził awans Karelle Lamouche na stanowisko global chief commercial officer dla dywizji marek premium, midscale & economy w Accor.
 
– Accor wyraźnie koncentruje się i angażuje w dalsze rozwijanie wiodącej pozycji na rynku europejskim i napędzanie wartości sprzedażowej poprzez zorientowanie na gościa i siłę marki. Nasza strategia konsekwentnie pozycjonuje grupę jako preferowanego partnera zarówno dla właścicieli hoteli i gości hotelowych w Europie. Dzieje się tak dzięki globalnej sile marek i niezachwianemu zaangażowaniu w rozwój hotelarstwa. Julie ma wspaniałe osiągnięcia i fantastyczne doświadczenie jako lider z obszarów sprzedaży i wiem, że będzie ogromnym atutem dla całej grupy – powiedziała Karelle Lamouche, global chief commercial officer, premium, midscale & economy, Accor.
 
– Choć Accor ma jeden z najbardziej dalekosiężnych i zróżnicowanych portfeli marek w całej Europie i Afryce Północnej, to ambicja grupy, aby nadal rosnąć w siłę i odnosić sukcesy, jest znacząca. Cieszę się, że mogę pracować z tak wspaniałym zespołem, aby pomóc w realizacji celów sprzedażowych Accor w całym regionie – dodała Julie White, chief commercial officer Europe & North Africa, premium, midscale & economy, Accor.
 
Accor oferuje usługi w ponad 110 krajach w 5400 obiektach, 10 000 lokalach gastronomicznych, ośrodkach odnowy biologicznej i elastycznych miejscach pracy. Grupa posiada jeden z najbardziej zróżnicowanych ekosystemów hotelarskich w branży, obejmujący ponad 40 marek hotelowych, od luksusowych po ekonomiczne, a także lifestyle wraz z Ennismore.

Zaloguj się
Informacje
Branża
Personalia
Realizacje
Otwarcia
Obiekty
Catering
Technologie
Transport
Artykuły
Wywiady
Felietony
Publicystyka
Raport
Prawo
Biblioteka
Incentive travel
Prawo
Ogłoszenia
Przetargi
Praca
Wydarzenia
Galeria
Wyszukiwarka obiektów
Nasze projekty
MP Power Awards©
MP Fast Date©
MP MICE Tour©
MP MICE & More©
MP Impact©
Nasza oferta
Reklama i promocja
Content marketing
Wydarzenia
Konkurs
Webinary
Studio kreatywne
O nas
Polityka prywatności
Grupa odbiorcza
Social media
Kontakt
O MeetingPlanner.pl