Igor Kaleński w globalnych strukturach IAA jako członek Global Sustainability Council
Do Global Sustainability Council IAA dołączył Igor Kaleński, członek zarządu IAA Polska, CEO Molecular Worldwide, global e-commerce lead. To kolejna osoba z Polski w globalnych władzach stowarzyszenia. Do Diversity, Equity and Inclusion Council IAA Global dołączyła ostatnio Dorota Haller, CMO, marketing, communications and digital director w Honor Polska. W globalnych strukturach jako vice president creative advisory jest również Paweł Kowalewski, prezes zarządu Communication Unlimited.
Igor Kaleński zarządza Molecular Worldwide, agencją e-commerce o profilu strategiczno-produkcyjnym, wchodzącą w skład Omnicom Commerce Group. Jest arbitrem Komisji Etyki Reklamy, ekspertem Thinktank, przewodniczącym Platformy Odbudowy i Rozwoju Ukrainy, działającej w ramach struktury org. Pracodawców RP oraz członkiem Rady Fundacji Res Publika i Rady Biznesu UW. Ukończył studia na Wydziale Finansów i Bankowości SGH, jest absolwentem studiów podyplomowych na Wydziale Psychologii UW i stypendystą studiów doktoranckich na University of Rochester New York.
- Bardzo się cieszę, że działania Sustainability Council IAA Global wspiera Igor Kaleński – podkreśla Dagmara Szulce, global executive director IAA. – Igor to niezwykle wrażliwy i kreatywny współtwórca efektownych i efektywnych kampanii, m.in. kampanii społecznej pro bono MySanctions na rzecz pomocy Ukrainie. Teraz jego pasja i energia wzmacniają sprawczość Rady Zrównoważonego Rozwoju – dodaje.
– To wyróżnienie, ale również odpowiedzialność współtworzyć ESG Council IAA Global. Bardzo bliskie są mi inicjatywy związane ze zrównoważonym rozwojem, więc z pełnym przekonaniem i energią będę wspierać działania globalnej rady stowarzyszenia – podkreśla Igor Kaleński.
W gronie członkiń i członków Sustainability Council IAA Global są: Herve de Clerck (przewodniczący), Kirsty Giordani, Dagmara Szulce, Thomas Kolster, Isa Kurata, Olga Martinez, Robert Haigh, Anne Bahr Thompson, Andisa Ntsubane, Martin Binder, Natalia Vega-Berry, Stan Stalnaker, Valer Hancas, Hugo De Almeida, Shariful Islam oraz Igor Kaleński.
Obchodzące w tym roku 30-lecie istnienia IAA Polska Międzynarodowe Stowarzyszenie Reklamy, jest najszerszą reprezentacją branży reklamowej w Polsce. To jedyna organizacja w kraju, która skupia przedstawicieli wszystkich uczestników procesu komunikacji marketingowej: z mediów, agencji oraz reklamodawców z rozmaitych branż. Aktualnie jest ich ponad 180 i to grono stale się powiększa. Misją IAA Polska jest kształtowanie zrównoważonego rozwoju rynku komunikacji marketingowej – z poszanowaniem zasad etycznych. Kluczowe wartości dla IAA Polska to transparencja, inkluzywność i współpraca, a przede wszystkim dialog: z partnerami zewnętrznymi, ale też wewnątrz branży.
IAA Polska jest częścią największego stowarzyszenia marketingowego na świecie, istniejącego od 1938 roku. W Polsce działa nieprzerwanie od 1993 r.