Igor Kaleński w globalnych strukturach IAA jako członek Global Sustainability Council

Igor Kaleński, członek zarządu IAA Polska, CEO Molecular Worldwide
Na zdjęciu: Igor Kaleński, członek zarządu IAA Polska, CEO Molecular Worldwide

Do Global Sustainability Council IAA dołączył Igor Kaleński, członek zarządu IAA Polska, CEO Molecular Worldwide, global e-commerce lead. To kolejna osoba z Polski w globalnych władzach stowarzyszenia. Do Diversity, Equity and Inclusion Council IAA Global dołączyła ostatnio Dorota Haller, CMO, marketing, communications and digital director w Honor Polska. W globalnych strukturach jako vice president creative advisory jest również Paweł Kowalewski, prezes zarządu Communication Unlimited.
 
Igor Kaleński zarządza Molecular Worldwide, agencją e-commerce o profilu strategiczno-produkcyjnym, wchodzącą w skład Omnicom Commerce Group. Jest arbitrem Komisji Etyki Reklamy, ekspertem Thinktank, przewodniczącym Platformy Odbudowy i Rozwoju Ukrainy, działającej w ramach struktury org. Pracodawców RP oraz członkiem Rady Fundacji Res Publika i Rady Biznesu UW. Ukończył studia na Wydziale Finansów i Bankowości SGH, jest absolwentem studiów podyplomowych na Wydziale Psychologii UW i stypendystą studiów doktoranckich na University of Rochester New York.
 
- Bardzo się cieszę, że działania Sustainability Council IAA Global wspiera Igor Kaleński – podkreśla Dagmara Szulce, global executive director IAA. – Igor to niezwykle wrażliwy i kreatywny współtwórca efektownych i efektywnych kampanii, m.in. kampanii społecznej pro bono MySanctions na rzecz pomocy Ukrainie. Teraz jego pasja i energia wzmacniają sprawczość Rady Zrównoważonego Rozwoju – dodaje.
 
– To wyróżnienie, ale również odpowiedzialność współtworzyć ESG Council IAA Global. Bardzo bliskie są mi inicjatywy związane ze zrównoważonym rozwojem, więc z pełnym przekonaniem i energią będę wspierać działania globalnej rady stowarzyszenia – podkreśla Igor Kaleński.
 
W gronie członkiń i członków Sustainability Council IAA Global są: Herve de Clerck (przewodniczący), Kirsty Giordani, Dagmara Szulce, Thomas Kolster, Isa Kurata, Olga Martinez, Robert Haigh, Anne Bahr Thompson, Andisa Ntsubane, Martin Binder, Natalia Vega-Berry, Stan Stalnaker, Valer Hancas, Hugo De Almeida, Shariful Islam oraz Igor Kaleński.
 
Obchodzące w tym roku 30-lecie istnienia IAA Polska Międzynarodowe Stowarzyszenie Reklamy, jest najszerszą reprezentacją branży reklamowej w Polsce. To jedyna organizacja w kraju, która skupia przedstawicieli wszystkich uczestników procesu komunikacji marketingowej: z mediów, agencji oraz reklamodawców z rozmaitych branż. Aktualnie jest ich ponad 180 i to grono stale się powiększa. Misją IAA Polska jest kształtowanie zrównoważonego rozwoju rynku komunikacji marketingowej – z poszanowaniem zasad etycznych. Kluczowe wartości dla IAA Polska to transparencja, inkluzywność i współpraca, a przede wszystkim dialog: z partnerami zewnętrznymi, ale też wewnątrz branży.
IAA Polska jest częścią największego stowarzyszenia marketingowego na świecie, istniejącego od 1938 roku. W Polsce działa nieprzerwanie od 1993 r.

Zaloguj się
Informacje
Branża
Personalia
Realizacje
Otwarcia
Obiekty
Catering
Technologie
Transport
Artykuły
Wywiady
Felietony
Publicystyka
Raport
Prawo
Biblioteka
Incentive travel
Prawo
Ogłoszenia
Przetargi
Praca
Wydarzenia
Galeria
Wyszukiwarka obiektów
Nasze projekty
MP Power Awards©
MP Fast Date©
MP MICE Tour
MP MICE & More
MP Legia Cup
Nasza oferta
Reklama i promocja
Content marketing
Wydarzenia
Konkurs
Webinary
Studio kreatywne
O nas
Polityka prywatności
Grupa odbiorcza
Social media
Kontakt
O MeetingPlanner.pl