Aniela Radomska head of Lifestyle w Imagine Nation
Imagine Nation, zauważa ogromny potencjał w rozwijającej się dziedzinie eventów lifestylowych. Aby aktywnie rozwijać się w tym kierunku, w agencji powstał właśnie osobny dział Lifestyle, na czele którego stanęła Aniela Radomska – Kreatywna Roku Branży Eventowej 2021.
Aniela Radomska doświadczenia zdobywała na rynku polskim i w Wielkiej Brytanii, i – jak podkreśla – wszystkie od zawsze krążyły gdzieś́ wokół muzyki, eventów i koordynowania przeróżnych projektów wizualnych. Wczesną młodość spędziła w redakcji lifestyle’owego magazynu HIRO. Ukończyłam kierunek TV & Live Events Production na LCC, University of the Arts London. – Tam też przyszedł czas na staże podczas studiów spędzone za kulisami pokazów mody w ramach London Fashion Week. Kolejny etap, to praca przy dwóch formatach festiwali: Boardmasters i Nass Festival – mówi Aniela Radomska. Po powrocie do Polski kilka lat spędziłaa w managemencie muzycznym, przy kreatywnej pracy z artystami. – Duża nauka i piękny czas przepełniony koncertami, podróżami i festiwalami. Od 2020 roku piszę kreatywne scenariusze wspólnie z Imagine Nation i mamy już całkiem spore portfolio tych zrealizowanych. Od zawsze towarzyszy mi ogromna potrzeba wizualnych inspiracji, stąd duża przyjemność́ w obserwowaniu mody, fotografii, designu, sztuki. Swoje pasje z przyjemnością przekładam na koncepcje eventów lifestyle – przyznaje.
Dział Lifestyle w Imagine Nation powstał w odpowiedzi na potrzeby marek i marketerów. Klienci widzą, że event to już nie tylko opowieść o pozycjonowaniu i cechach produktu. Celem staje się budowanie wiarygodnej społeczności wokół marki. – Dlatego jeszcze bardziej rośnie potrzeba uchwycenia nieprzekłamanego, autentycznego punktu widzenia grupy docelowej i jej stylu życia. Dzisiaj event jest nośnikiem i kontekstem, okazją do budowania szerszej opowieści w sieci. Zasięgów eventu nie mierzy się już liczbą osób obecnych na wydarzeniu, a liczbą udostępnień i relacji w Social Media. Coraz częściej wydarzenia okazują się najbardziej odpowiednim narzędziem do zaprezentowania esencji marki – odpowiedzią na podstawowe pytania konsumenta: Kim mogę dzięki tobie się stać? Jak mogę się dzięki tobie poczuć? Jaki lifestyle mi proponujesz? – tłumaczy Aniela Radomska.
Lifestylowy moodboard agencji Imagine Nation: https://lifestyle.imagine-nation.pl