Aniela Radomska head of Lifestyle w Imagine Nation

Aniela Radomska, head of Lifestyle, Imagine Nation
Na zdjęciu: Aniela Radomska, head of Lifestyle, Imagine Nation

Imagine Nation, zauważa ogromny potencjał w rozwijającej się dziedzinie eventów lifestylowych. Aby aktywnie rozwijać się w tym kierunku, w agencji powstał właśnie osobny dział Lifestyle, na czele którego stanęła Aniela Radomska – Kreatywna Roku Branży Eventowej 2021.

Aniela Radomska doświadczenia zdobywała na rynku polskim i w Wielkiej Brytanii, i – jak podkreśla – wszystkie od zawsze krążyły gdzieś́ wokół muzyki, eventów i koordynowania przeróżnych projektów wizualnych. Wczesną młodość spędziła w redakcji lifestyle’owego magazynu HIRO. Ukończyłam kierunek TV & Live Events Production na LCC, University of the Arts London. – Tam też przyszedł czas na staże podczas studiów spędzone za kulisami pokazów mody w ramach London Fashion Week. Kolejny etap, to praca przy dwóch formatach festiwali: Boardmasters i Nass Festival – mówi Aniela Radomska. Po powrocie do Polski kilka lat spędziłaa w managemencie muzycznym, przy kreatywnej pracy z artystami. – Duża nauka i piękny czas przepełniony koncertami, podróżami i festiwalami. Od 2020 roku piszę kreatywne scenariusze wspólnie z Imagine Nation i mamy już całkiem spore portfolio tych zrealizowanych. Od zawsze towarzyszy mi ogromna potrzeba wizualnych inspiracji, stąd duża przyjemność́ w obserwowaniu mody, fotografii, designu, sztuki. Swoje pasje z przyjemnością przekładam na koncepcje eventów lifestyle – przyznaje.
 
Dział Lifestyle w Imagine Nation powstał w odpowiedzi na potrzeby marek i marketerów. Klienci widzą, że event to już nie tylko opowieść o pozycjonowaniu i cechach produktu. Celem staje się budowanie wiarygodnej społeczności wokół marki. – Dlatego jeszcze bardziej rośnie potrzeba uchwycenia nieprzekłamanego, autentycznego punktu widzenia grupy docelowej i jej stylu życia. Dzisiaj event jest nośnikiem i kontekstem, okazją do budowania szerszej opowieści w sieci. Zasięgów eventu nie mierzy się już liczbą osób obecnych na wydarzeniu, a liczbą udostępnień i relacji w Social Media. Coraz częściej wydarzenia okazują się najbardziej odpowiednim narzędziem do zaprezentowania esencji marki – odpowiedzią na podstawowe pytania konsumenta: Kim mogę dzięki tobie się stać? Jak mogę się dzięki tobie poczuć? Jaki lifestyle mi proponujesz? – tłumaczy Aniela Radomska.
 
Lifestylowy moodboard agencji Imagine Nation: https://lifestyle.imagine-nation.pl

Zaloguj się
Informacje
Branża
Personalia
Realizacje
Otwarcia
Obiekty
Catering
Technologie
Transport
Artykuły
Wywiady
Felietony
Publicystyka
Raport
Prawo
Biblioteka
Incentive travel
Prawo
Ogłoszenia
Przetargi
Praca
Wydarzenia
Galeria
Wyszukiwarka obiektów
Nasze projekty
MP Power Awards©
MP Fast Date©
MP MICE Tour©
MP MICE & More©
MP Impact©
Nasza oferta
Reklama i promocja
Content marketing
Wydarzenia
Konkurs
Webinary
Studio kreatywne
O nas
Polityka prywatności
Grupa odbiorcza
Social media
Kontakt
O MeetingPlanner.pl