Nowe twarze w zespole Z—Factor
Z—Factor, lider na rynku analiz konferencyjnych, z dumą ogłasza rozszerzenie swojego zespołu o cztery kolejne osoby o ugruntowanej pozycji i dużym doświadczeniu w branży hotelarskiej i usługowej.
Urszula Kudlańska pełni funkcję business development specialist. Jest absolwentką Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie ze specjalizacją turystyka i rekreacja. Posiada 12-letnie doświadczenie w sprzedaży i operacji hotelarskiej. Związana z Novotel Kraków City West, w ostatnich latach pracy skupiała się na obsłudze klientów MICE i promowaniu marki Accor. Po dwóch latach zarządzania projektami w branży meblarskiej, wraca do hotelarstwa, aby pomagać zarządzać procesami sprzedażowymi w Z—Factor.
Helena Ludkiewicz została Demand Outlook supervisor. Początkowo związana była z agencjami reklamowymi, a następnie odkryła swoją pasję do fotografii, pracując jako freelancerka. Jej kompetencje w zakresie analizy danych i szczegółowości zaowocowały dołączeniem do Z─Factor w 2022 roku, gdzie szybko awansowała na stanowisko supervisora i przejęła odpowiedzialność związaną z procesem przetwarzania danych. Helena jest aktywna także poza pracą, wspierając lokalne projekty artystyczne.
Joanna Piech dołączyła do zespołu Z—Factor jako account manager. Z branżą hotelarską związana jest od 10 lat, zaczynała w biznesowych agencjach turystycznych w Wielkiej Brytanii. W IHG Kimpton Clocktower Hotel w Manchesterze zdobyła doświadczenie w organizacji dużych wydarzeń, w tym kongresów i gal charytatywnych. Po powrocie do Polski objęła funkcję event sales managera 5-gwiazdkowego Hotelu The Bridge Wrocław MGallery, gdzie zdobyła zaufanie i możliwość współpracy z czołowymi klientami zarówno regionalnymi, jak i międzynarodowymi, co zaowocowało realizacjami w 2023 na cztery miliony złotych. W Z—Factor odpowiadać będzie za rozwój biznesu.
Piotr Pontus pełni w Z—Factor funkcję operations supervisora. Posiada 17 lat doświadczenia w branży hotelarskiej. Karierę rozpoczął w Courtyard by Marriott Airport Warszawa. Pracując dla sieci hoteli DeSilva, a następnie dla Sound Garden Hotel Airport Warszawa, pozyskał doświadczenie w organizacji wydarzeń i operacjach hotelowych. Jego umiejętności interpersonalne i doświadczenie operacyjne pozwoliły mu odnaleźć się również w dziale sprzedaży. W Z—Factor odpowiada za działania związane z operacją Test Call i Competition Shopping oraz rekrutację osób niezbędnych do realizacji projektów.
– Ten dynamiczny i doświadczony zespół wnosi do Z—Factor nie tylko wiedzę i doświadczenie, ale również świeże perspektywy, które z pewnością przyczynią się do dalszego rozwoju firmy i jej sukcesu na rynku – mówi Wojciech Liszka, CEO Z—Factor.
Firma Z—Factor, obecna na rynku od 2015 roku, specjalizuje się w dostarczaniu narzędzi analitycznych, które skutecznie zwiększają sprzedaż i zyski hoteli oraz centrów konferencyjnych. Do chwili obecnej, Z—Factor nawiązał współpracę z ponad 500 obiektami w 32 krajach Europy, Bliskiego Wschodu i Afryki.
W ofercie firmy znajdują się trzy kluczowe rozwiązania: Demand Outlook, które pomaga klientom w efektywnym pozyskiwaniu dodatkowych zleceń konferencyjnych; Test Call Program, mający na celu podniesienie standardów obsługi klienta oraz Competition Shopping, narzędzie przeznaczone do monitorowania i analizy cen usług eventowych oferowanych przez konkurencyjne firmy.
Z—Factor jest partnerem konkursu MP Power Awards® (MP Power Venue) – przeprowadza audty nominowanych do nagrody obiektów.