Dorota Nidzgorska-Mazonik dyrektorem ds. hotelarstwa i standardów jakości w Górskich Resortach

Dorota Nidzgorska-Mazonik, dyrektor ds. hotelarstwa i standardów jakości, Górskie Resorty
Na zdjęciu: Dorota Nidzgorska-Mazonik, dyrektor ds. hotelarstwa i standardów jakości, Górskie Resorty

Dorota Nidzgorska-Mazonik, dołączyła do grupy hoteli Górskie Resorty, obejmując stanowisko dyrektora ds. hotelarstwa i standardów jakości. Ostatnio pełniła funkcję dyrektor generalnej Hotelu Arłamów.
 
Zadaniem Doroty Nidzgorskiej-Mazonik na nowym stanowisku będzie współpraca z 5-gwiazdkowymi hotelami grupy: Green Mountain Hotel w Karpaczu, Platinum Mountain Hotel & Spa w Szklarskiej Porębie, Elements Hotel & Spa w Świeradowie-Zdroju, Linea Mare w Pobierowie oraz pozostałymi obiektami grupy.

– Do moich zadań będzie należało wdrażanie planów efektywności funkcjonowania każdego z obiektów w zakresie sprzedażowym, marketingowym, operacyjnym a przede wszystkim jakościowym, jak również wspieranie obiektów we wdrażaniu standardów, dbanie o jakość świadczonych usług, reagowanie na potrzeby gości indywidualnych i klientów z sektora MICE. Z racji nieustannego i bardzo szybkiego rozwoju grupy, będę brała aktywny udział w działaniach pre-openingowych nowych obiektów – mówi Dorota Nidzgorska-Mazonik. – Wyzwania w hotelarstwie to standard, który jest wpisany w DNA funkcjonowania każdego obiektu. Każdy dzień wnosi coś nowego, a miejsce sprawia, że wątków i pomysłów jest nieskończona liczba. Każdy obiekt jest inny, ale też w każdym pojawiają się sytuacje nie do przewidzenia, na które należy zareagować i stają się one potem nowym doświadczeniem. Dla mnie w pracy w hotelu kluczową rolę odgrywa gościnność i staram się zawsze pokazać zespołom, z którymi pracuję, jak ważny, a wręcz kluczowy jest to cel ich codziennej pracy. Dbanie o odczucia i zadowolenie gości hotelowych – podkreśla.
 
Dorota Nidzgorska-Mazonik doświadczenie w hotelarstwie zdobywa od ponad 22 lata. Jak podkreśla, całe jej zawodowe życie to praca w hotelach, przede wszystkim w działach sprzedaży i marketingu. Najdłużej (niemal dziewięć lat) związana była z MCC Mazurkas Conference Centre & Hotel, gdzie zajmowała stanowiska od specjalisty ds. sprzedaży, po kierownika działu. Była dyrektorem sprzedaży i marketingu w Hotelu Narvil Conference & Spa, który wprowadzała na rynek na etapie pre-openingu. Do jej osiągnięć należy nazwanie obiektu oraz stworzenie całej koncepcji i filozofii miejsca związanego z wodą i otaczającą rzeką Narew. Pełniła funkcję dyrektora sprzedaży w Hotelu Warszawianka Wellness & Spa oraz Pałacu Żelechów Spa & Wellness, gdzie odpowiadała przede wszystkim za sektor MICE.

Kolejnym etapem w jej karierze były hotele resortowe – Hotel Nosalowy Dwór Resort & Spa w Zakopanem oraz Hotel Arłamów. – Obiekty resortowe to zupełnie inne miejsca, w których wszystkie działania marketingowe i sprzedażowe są realizowane w dwóch kierunkach. Dają wiele możliwości kreowania, podejmowania ciekawych i różnorodnych działań. Najczęściej nastawione są na pobyty rodzin z dziećmi, a jest to grupa bardzo wymagająca, która wymaga kreatywnych pomysłów – mówi Dorota Nidzgorska-Mazonik.
Do Hotelu Arłamów dołączyła w 2018 roku, obejmując stanowisko dyrektora regionalnej sprzedaży odpowiedzialnego za centralną Polskę, następnie awansowała na zastępcę dyrektora generalnego i ostatecznie dyrektora generalnego hotelu. – Był to bardzo ważny i inspirujący etap w mojej historii zawodowej – podkreśla. – Ale motywują mnie nieustanne wyzwania, możliwość tworzenia, wymyślania, co jeszcze można zrobić lub zmienić. Bardzo lubię patrzeć, kiedy coś się materializuje i przynosi efekty lub odnosi sukcesy. Uwielbiam też pracę z ludźmi, zarówno z zespołem, jak i z klientami – podsumowuje.
 
Dorota Nidzgorska-Mazonik skończyła filologię i zarzadzanie sprzedażą na Uniwersytecie Warszawskiem. Prywatnie jest przede wszystkim mamą cudownego 13-latka. – Ze względu na to, że dużo czasu spędzam w hotelach, jestem niestety mamą weekendową. Staram się, aby kiedy tylko jestem w domu poświęcać mu maksymalną ilość czasu i wykorzystać każdą minutę na organizację wspólnych zajęć – mówi.
W wolnych lubi zwiedzać, podróżować, poznawać nowe miejsca. – Prywatnie staram się nie wybierać hoteli na pobyty, gdyż ciężko jest się wyłączyć, spędzając prywatnie czas i nie myśleć o podpatrywaniu czy ocenianiu każdej rzeczy w miejscu wypoczynku – przyznaje z uśmiechem.

Zaloguj się
Informacje
Branża
Personalia
Realizacje
Otwarcia
Obiekty
Catering
Technologie
Transport
Artykuły
Wywiady
Felietony
Publicystyka
Raport
Prawo
Biblioteka
Incentive travel
Prawo
Ogłoszenia
Przetargi
Praca
Wydarzenia
Galeria
Wyszukiwarka obiektów
Nasze projekty
MP Power Awards©
MP Fast Date©
MP MICE Tour
MP MICE & More
MP Legia Cup
Nasza oferta
Reklama i promocja
Content marketing
Wydarzenia
Konkurs
Webinary
Studio kreatywne
O nas
Polityka prywatności
Grupa odbiorcza
Social media
Kontakt
O MeetingPlanner.pl