Joanna Janecka sales & events director w Fabryce Norblina

Joanna Janecka, sales & events director, Fabryka Norblina
Na zdjęciu: Joanna Janecka, sales & events director, Fabryka Norblina

Joanna Janecka awansowała na stanowisko sales & events director w Fabryce Norblina w Warszawie. Odpowiada za przestrzenie eventowe zarządzane przez Dział Sprzedaży i Eventów Fabryki Norblina, w tym Food Town i nowo powstający Event Hall. 

Joanna Janecka na nowym stanowisku odpowiada kompleksowo za sprzedaż i realizację eventów B2B w Fabryce Norblina: w częściach wspólnych Fabryki, na terenie Food Town, Kinogramu, w wybranych restauracjach oraz nowej przestrzeni eventowej – Event Hall. Do jej zadań należy także zarządzanie Event Hallem, którego otwarcie planowane jest w kwietniu tego roku, oraz nadzór nad realizacją wszystkich wydarzeń odbywających się w Fabryce.

Awans Joanny Janeckiej na nowo utworzone stanowisko związany jest z nową strukturą działu eventowego w Fabryce Norblina. Wszystkie kwestie związane z organizacją eventów w Fabryce są teraz w jednym miejscu. Zamiast kilku komórek sprzedażowych odpowiadających za różne przestrzenie w Fabryce, obecnie temu obszarowi poświęcony jest jeden siedmioosobowy dział, w skład którego wchodzą zespoły sprzedaży (ofertowania) i realizacji eventów. Każdy event będzie miał jednego opiekuna, najpierw sprzedażowego, potem realizacyjnego, który pomoże organizatorowi przejść przez cały proces. Oznacza to również scentralizowane formalności – uzgodnienia, umowy i kwestie rozliczeń.

– Nowa struktura to przede wszystkim uproszczenie pracy z naszym miejscem. Dzięki połączeniu wszystkich osób zaangażowanych do tej pory w realizację eventów w Fabryce Norblina dysponujemy ogromną wiedzą na temat możliwości, ale też wyzwań eventowych, z jakimi się tu spotykamy. Fabryka nie jest typowym miejscem eventowym – jest to zabytek, który na co dzień jest otwarty dla gości indywidualnych, więc naszym zadaniem jest godzić interesy zarówno naszych codziennych gości, z oczekiwaniami gości eventowych. Biorąc pod uwagę wielkość i różnorodność przestrzeni, mamy możliwość dopasowania właściwego miejsca do różnych eventów, doradzenia, wsparcia. Dodatkowym atutem jest możliwość skorzystania z tej różnorodności i robienia eventów łączonych – w kilku miejscach na raz lub po kolei, co jest wartością dodaną dla uczestników. Możemy na przykład zwiedzić Fabrykę, połączyć konferencję z częścią integracyjną, przemieszczać się wraz z gości między przestrzeniami i jednocześnie spersonalizować event. Świetną opcją jest też robienie zamkniętych eventów festiwalowych – dla dużych grup 600 – 1500 osób z wykorzystaniem food hallu i konceptów gastronomicznych – mówi Joanna Janecka. – Do każdego eventu dobierzemy właściwą przestrzeń – od kameralnego pokazu filmowego w sali kinowej, przez konferencje, spotkania biznesowe aż po duże festiwale integracyjne – zapewnia.

Joanna Janecka karierę związaną z produkcją i sprzedażą eventów rozpoczęła w branży ślubnej. Branżowe doświadczenie zdobyła m.in. w pięciogwiazdkowym Sheraton Grand Warsaw, na stanowisku zajmującym się sprzedażą i cateringiem, co pozwoliło jej poznać dokładniej kolejny istotny aspekt organizacji wydarzeń. Następnie pracowała dla belgijskiej agencji eventowej d-side group, realizując eventy dla m.in. dużych sieci sklepów FMCG. Do zespołu Food Town w Fabryce Norblina dołączyła w 2022 roku, pełniąc funkcję head of event.

Zaloguj się
Informacje
Branża
Personalia
Realizacje
Otwarcia
Obiekty
Catering
Technologie
Transport
Artykuły
Wywiady
Felietony
Publicystyka
Raport
Prawo
Biblioteka
Incentive travel
Prawo
Ogłoszenia
Przetargi
Praca
Wydarzenia
Galeria
Wyszukiwarka obiektów
Nasze projekty
MP Power Awards©
MP Fast Date©
MP MICE Tour
MP MICE & More
MP Legia Cup
Nasza oferta
Reklama i promocja
Content marketing
Wydarzenia
Konkurs
Webinary
Studio kreatywne
O nas
Polityka prywatności
Grupa odbiorcza
Social media
Kontakt
O MeetingPlanner.pl