Joanna Janecka sales & events director w Fabryce Norblina
Joanna Janecka awansowała na stanowisko sales & events director w Fabryce Norblina w Warszawie. Odpowiada za przestrzenie eventowe zarządzane przez Dział Sprzedaży i Eventów Fabryki Norblina, w tym Food Town i nowo powstający Event Hall.
Joanna Janecka na nowym stanowisku odpowiada kompleksowo za sprzedaż i realizację eventów B2B w Fabryce Norblina: w częściach wspólnych Fabryki, na terenie Food Town, Kinogramu, w wybranych restauracjach oraz nowej przestrzeni eventowej – Event Hall. Do jej zadań należy także zarządzanie Event Hallem, którego otwarcie planowane jest w kwietniu tego roku, oraz nadzór nad realizacją wszystkich wydarzeń odbywających się w Fabryce.
Awans Joanny Janeckiej na nowo utworzone stanowisko związany jest z nową strukturą działu eventowego w Fabryce Norblina. Wszystkie kwestie związane z organizacją eventów w Fabryce są teraz w jednym miejscu. Zamiast kilku komórek sprzedażowych odpowiadających za różne przestrzenie w Fabryce, obecnie temu obszarowi poświęcony jest jeden siedmioosobowy dział, w skład którego wchodzą zespoły sprzedaży (ofertowania) i realizacji eventów. Każdy event będzie miał jednego opiekuna, najpierw sprzedażowego, potem realizacyjnego, który pomoże organizatorowi przejść przez cały proces. Oznacza to również scentralizowane formalności – uzgodnienia, umowy i kwestie rozliczeń.
– Nowa struktura to przede wszystkim uproszczenie pracy z naszym miejscem. Dzięki połączeniu wszystkich osób zaangażowanych do tej pory w realizację eventów w Fabryce Norblina dysponujemy ogromną wiedzą na temat możliwości, ale też wyzwań eventowych, z jakimi się tu spotykamy. Fabryka nie jest typowym miejscem eventowym – jest to zabytek, który na co dzień jest otwarty dla gości indywidualnych, więc naszym zadaniem jest godzić interesy zarówno naszych codziennych gości, z oczekiwaniami gości eventowych. Biorąc pod uwagę wielkość i różnorodność przestrzeni, mamy możliwość dopasowania właściwego miejsca do różnych eventów, doradzenia, wsparcia. Dodatkowym atutem jest możliwość skorzystania z tej różnorodności i robienia eventów łączonych – w kilku miejscach na raz lub po kolei, co jest wartością dodaną dla uczestników. Możemy na przykład zwiedzić Fabrykę, połączyć konferencję z częścią integracyjną, przemieszczać się wraz z gości między przestrzeniami i jednocześnie spersonalizować event. Świetną opcją jest też robienie zamkniętych eventów festiwalowych – dla dużych grup 600 – 1500 osób z wykorzystaniem food hallu i konceptów gastronomicznych – mówi Joanna Janecka. – Do każdego eventu dobierzemy właściwą przestrzeń – od kameralnego pokazu filmowego w sali kinowej, przez konferencje, spotkania biznesowe aż po duże festiwale integracyjne – zapewnia.
Joanna Janecka karierę związaną z produkcją i sprzedażą eventów rozpoczęła w branży ślubnej. Branżowe doświadczenie zdobyła m.in. w pięciogwiazdkowym Sheraton Grand Warsaw, na stanowisku zajmującym się sprzedażą i cateringiem, co pozwoliło jej poznać dokładniej kolejny istotny aspekt organizacji wydarzeń. Następnie pracowała dla belgijskiej agencji eventowej d-side group, realizując eventy dla m.in. dużych sieci sklepów FMCG. Do zespołu Food Town w Fabryce Norblina dołączyła w 2022 roku, pełniąc funkcję head of event.