Joanna Czechowska na pokładzie PHH

Joanna Czechowska,  biuro komunikacji i PR, Polski Holding Hotelowy
Na zdjęciu: Joanna Czechowska, biuro komunikacji i PR, Polski Holding Hotelowy

Joanna Czechowska z początkiem maja br. zasiliła szeregi biura komunikacji i PR w Polskim Holdingu Hotelowym. Joanna to osoba w wieloletnim doświadczeniem w branży, która do tej pory związana była z Marriott International. 
 
– Cieszę się, że do naszego zespołu dołączył wysokiej klasy fachowiec nie tylko na rynku hotelowym. Jestem przekonany, że wiedza i doświadczenie Joanny przyczynią się do dalszego, dynamicznego rozwoju biura komunikacji i PR, zgodnie z najwyższymi standardami, które obowiązują w naszej spółce – mówi Gheorghe Marian Cristescu, prezes Polskiego Holdingu Hotelowego.
 
Joanna Czechowska w roku 2013 ukończyła z wyróżnieniem Uniwersytet Warszawski na Wydziale Dziennikarstwa i Nauk Politycznych, na specjalności Public Relations i Marketing Medialny. Jeszcze w trakcie studiów zaczęła pracę w japońskiej korporacji technologicznej Fujifilm. Za swój pierwszy projekt dla tej firmy, Praca jak marzenie, została laureatką konkursu PRoton. W latach 2010-2019 pracowała w Fujifilm, zajmując się działaniami marketingowymi i PR w Polsce, w Czechach i na Słowacji. W Fujifilm odpowiadała też za komunikację korporacyjną zewnętrzną, jak i wewnętrzną między Warszawą i globalną centralą firmy w Tokio.
 
Z hotelarstwem związana jest od 1 grudnia 2019, kiedy dołączyła do Marriott International, aby koordynować działania marketingowe i wizerunkowe w 6 hotelach w Polsce, a także wspierać Marriott Business Council, instytucję skupioną na działaniach CSR i employer branding. Realizowała marketingową strategię 360 stopni. Wśród najważniejszych zadań było skoordynowanie działań marketingowych w czterech hotelach Sheraton w Polsce, wzmocnienie wizerunku marki Westin na polskim rynku, utrzymywanie dobrych relacji z mediami, promocja programu lojalnościowego Marriott Bonvoy, repozycjonowanie warszawskiego hotelu Sheraton po remoncie przestrzeni wspólnych i wprowadzenie polskiej wersji strony marriott.com. Z dniem 1 maja br. Joanna dołączyła do Polskiego Holdingu Hotelowego, gdzie będzie koordynować działania z zakresu komunikacji i public relations.

Grupa Kapitałowa PHH liczy obecnie ponad 50 hoteli i obiektów z blisko 6 tysiącami pokojów, co czyni ją drugą największą grupą hotelową w kraju i pierwszą z wyłącznie polskim kapitałem. Grupa współpracuje – jako franczyzobiorca – z takimi sieciami jak Marriott International, Hilton International, Best Western Hotels&Resorts, InterContinental Hotels Group, Louvre Hotels Group i Accor.

Zaloguj się
Informacje
Branża
Personalia
Realizacje
Otwarcia
Obiekty
Catering
Technologie
Transport
Artykuły
Wywiady
Felietony
Publicystyka
Raport
Prawo
Biblioteka
Incentive travel
Prawo
Ogłoszenia
Przetargi
Praca
Wydarzenia
Galeria
Wyszukiwarka obiektów
Nasze projekty
MP Power Awards©
MP Fast Date©
MP MICE Tour
MP MICE & More
MP Legia Cup
Nasza oferta
Reklama i promocja
Content marketing
Wydarzenia
Konkurs
Webinary
Studio kreatywne
O nas
Polityka prywatności
Grupa odbiorcza
Social media
Kontakt
O MeetingPlanner.pl