Joanna Chlebna w Mamy To
Joanna Chlebna dołączyła do zespołu agencji Mamy To, gdzie pełni funkcję bussines development director.
Joanna Chlebna posiada ponad 25-letnie doświadczenie w marketingu i sprzedaży w branży finansowej, mediowej i reklamowej. Piastowała stanowiska menadżerskie w Agencji Reklamy Uni-Film, mBanku (wicedyrektor Biura Sprzedaży, dyrektor Biura Sprzedaży Kart Kredytowych i Produktów Hipotecznych), była new business i corporate media director w Burda International Polska (wcześniej G+J). Zarządzała sprzedażą i rozwojem biznesu, zespołami eventów i projektów specjalnych. Przez ostatnie pięć lat prowadziła własną agencję influencer marketingu – Viralab.
Joanna Chlebny łączy silne kompetencje sprzedażowe i marketingowe oraz menadżerskie w zakresie zarządzenia zespołami, prowadzenia projektów, realizacji ambitnych i niestandardowych zadań z doświadczeniem w tworzeniu od podstaw i skutecznym prowadzeniu biznesu w różnych branżach oraz kreowania projektów i formatów monetyzujących marki.
Jest absolwentką filologii polskiej na Uniwersytecie Łódzkim (pracę dyplomową pisała na temat Mechanizmów perswazyjnych sloganów reklamowych) oraz Podyplomowego Studium Marketingu Politycznego i Medialnego (o specjalności menadżer medialny) w Wyższej Szkole Zarządzania i Marketingu w Warszawie. Dyplom MBA zdobyła na Uniwersytecie Gdańskim, RSM Erasmus University w Rotterdamie i Gdańskej Fundacji Kształcenia Menadżerów.
W Mamy To jako bussines development director będzie odpowiadała za pozyskiwanie nowych klientów oraz współpracę z nimi na etapie przygotowania ofert. Jej plany związane z nową funkcją to rozszerzenie portfolio agencji o nowe branże i zacieśnienie bieżących relacji.
Pozazawodowe zainteresowania Joanny Chlebny to psychologia rozwój osobisty i aktywny sportowy styl życia oraz joga.