Emilia Muśko w Mamy To
Emilia Muśko dołączyła do zespołu agencji Mamy To. Zasila dział kreacji.
Od sześciu lat związana zawodowo z branżą eventowo-kreatywną ze szczególnym upodobaniem do tworzenia koncepcji obecności marek w przestrzeniach festiwalowych. Doświadczenie zdobywała m.in. przy projektach realizowanych dla Grupy Żywiec (Heineken, Żywiec, Desperados, Warka), z którymi współpracowała przy aktywacjach na największych wydarzeniach muzycznych w Polsce. Współtworzyła również wydarzenia dla marki Volvo Trucks Polska – w tym Targi Rozwiązań Transportowych 4Poland oraz jubileusz 30-lecia obecności marki w Polsce.
W 2019 roku została wyróżniona tytułem Kreatywnej Roku Branży Eventowej (w konkursie MP Power Awards® organizowanym przez MeetingPlanner.pl), m.in. za kreację akcji „Gdzie jest Andrzej?” dla fundacji ITAKA na Pol’and’Rock Festiwal.
Karierę zaczynała, budując scenografie na podlaskich festiwalach - Up to Date Festival oraz „Basowiszcza” Festiwal Muzyki Młodej Białorusi, a umiejętności integracji różnych form mediów w działaniach artystycznych zdobyła na Wydziale Intermediów Akademii Sztuk Pięknych w Gdańsku.
Opracowuje doświadczenia z myślą o esencji przekazu i efektywnym wykorzystaniu środków wyrazu i przy każdym projekcie motywuje zespół do poszukiwania nieszablonowych rozwiązań.
„Po godzinach” spędza dużo czasu, leżąc w hamaku w lesie, uważa się za syrenę przez zamiłowanie do wody – nurkuje i pływa na SUPie, a ceramika, to jeden z jej nielicznych sposobów na pauzę myśli. Prowadzi agroturystykę na Podlasiu, gdzie notorycznie dosadza nowe kwiatki, a w głowie buduje kolejny projekt własny łączący wodę, naturę, spokój i rzemiosło.