Walk Events: strategiczne awanse w zespole
Walk Events, warszawska agencja eventowa, należąca do Grupy Walk, ogłasza istotne zmiany w zespole. Firma awansowała trzech kluczowych producentów na stanowiska liderskie, wspierając tym samym realizację nowej strategii rozwoju i umacniając kompetencje w odpowiedzi na coraz bardziej złożone potrzeby klientów.
Senior event managerowie z wieloletnim doświadczeniem – Monika Batorska, Marcin Śliwiński i Agnieszka Troszkiewicz – obejmują nowe funkcje w Walk Events, stając się liderami odpowiedzialnymi za strategiczne obszary rozwoju. Wciąż jednak pozostają aktywnymi producentami – blisko projektów, zespołów i klientów. Znając kulisy najbardziej wymagających realizacji, będą teraz współtworzyć przyszłość agencji. Jak podkreśla Walk Events, agencja nie tylko reaguje na potrzeby rynku – wyprzedza je, tworząc struktury oparte na odpowiedzialności, zaufaniu i eksperckiej wiedzy.
– Rynek eventowy dynamicznie się zmienia – dziś oczekiwania wykraczają poza standardową realizację wydarzeń. Klienci szukają doświadczeń, które zostają z uczestnikami na dłużej. Te awanse to nie tylko nagroda za kompetencje – to świadoma inwestycja w jakość, relacje i rozwój konkretnych specjalizacji w ramach struktury naszej agencji – mówi Michał J. Olszewski, dyrektor zarządzający Walk Events.
Monika Batorska, head of corporate clients & senior event manager, Ma kilkanaście lat doświadczenia w branży eventowej. Ekspercka wiedza i otwarta osobowość to fundament, na którym buduje długotrwałe relacje z klientami. Właśnie dlatego staje na czele działu klientów korporacyjnych, gdzie będzie odpowiadać za rozwój relacji z kluczowymi markami. Nadal będzie odpowiadać za organizację projektów dla takich marek jak Bayer, IAB Polska, LR Health & Beauty, Polski Holding Nieruchomości czy Rainbow. Jej specjalność to – jak podkreśla – perfekcyjnie zaplanowane konferencje, gale i premiery produktowe. Unikalne zdolności łączenia kreatywnego podejścia z doskonałą organizacją pracy sprawiają, że każde zrealizowane przez nią wydarzenie wywołuje wyjątkowe emocje, o których długo się mówi.
Marcin Śliwiński, head of operations & senior event manager, z Walk Events związany jest od niemal dekady. Od lat specjalizuje się w realizacji wydarzeń dla sektora motoryzacyjnego, festiwali muzycznych i premier produktowych. Niektóre z jego projektów – w tym współprodukcja Coldwaves by Porsche, a także Red Bull Phase Rush czy Mercedes-Benz Poland Sales Meeting – zdobywały nagrody MP Power Awards, KTR oraz Kreatura. W nowej roli będzie odpowiadał za optymalizację procesów wewnętrznych, zarządzanie operacjami finansowymi i strategiczny rozwój agencji – jednocześnie będąc prawą ręką dyrektora zarządzającego Michała J. Olszewskiego.
Agnieszka Troszkiewicz, head of arts & culture & senior event manager, specjalizuje się w eventach związanych z kulturą i sztuką, promocjach marek oraz wydarzeniach korporacyjnych. Posiada wieloletnie doświadczenie w produkcji programów telewizyjnych i pokazów mody. Wśród jej klientów znaleźli się m.in.: Porsche, Chanel, UEFA, Polska Rada Biznesu, JDE, Adamed Pharma, H&M, Storytel oraz instytucje finansowe. Współtworzone przez nią projekty – takie jak Porsche Art Corner, Cold Waves by Porsche, Adamed SmartUP czy Cacharel Cafe Amor – w ostatnich latach zdobywały nominacje i nagrody w konkursach MP Power, KTR oraz Kreatura. Miłośniczka książek, designu, włoskiego kina i architektury. W nowej roli będzie koncentrować się na rozwijaniu projektów artystycznych i kulturalnych, nadając im autorski charakter.
Agencja Walk Events znalazła się w Top 10 Agencji MP Power Awards 2024
Grupa Walk to polska niezależna grupa marketingowa, obecna na rynku od 2006 roku. Oferuje kompleksowe rozwiązania komunikacyjne, tworzone w obrębie jednej struktury zgodnie z ideą „one stop shop”. W grupie pracuje blisko 100 osób specjalizujących się w takich obszarach, jak: ATL, BTL, digital, field i shopper marketing, event marketing, public relations, social media.