Walk Events: strategiczne awanse w zespole

Monika Batorska, head of corporate clients & senior event manager, Agnieszka Troszkiewicz, head of arts & culture & senior event manager, Marcin Śliwiński, head of operations & senior event manager, Walk Events
Na zdjęciu: Monika Batorska, head of corporate clients & senior event manager, Agnieszka Troszkiewicz, head of arts & culture & senior event manager, Marcin Śliwiński, head of operations & senior event manager, Walk Events

Walk Events, warszawska agencja eventowa, należąca do Grupy Walk, ogłasza istotne zmiany w zespole. Firma awansowała trzech kluczowych producentów na stanowiska liderskie, wspierając tym samym realizację nowej strategii rozwoju i umacniając kompetencje w odpowiedzi na coraz bardziej złożone potrzeby klientów.
 
Senior event managerowie z wieloletnim doświadczeniem – Monika Batorska, Marcin Śliwiński i Agnieszka Troszkiewicz – obejmują nowe funkcje w Walk Events, stając się liderami odpowiedzialnymi za strategiczne obszary rozwoju. Wciąż jednak pozostają aktywnymi producentami – blisko projektów, zespołów i klientów. Znając kulisy najbardziej wymagających realizacji, będą teraz współtworzyć przyszłość agencji. Jak podkreśla Walk Events, agencja nie tylko reaguje na potrzeby rynku – wyprzedza je, tworząc struktury oparte na odpowiedzialności, zaufaniu i eksperckiej wiedzy.
 
– Rynek eventowy dynamicznie się zmienia – dziś oczekiwania wykraczają poza standardową realizację wydarzeń. Klienci szukają doświadczeń, które zostają z uczestnikami na dłużej. Te awanse to nie tylko nagroda za kompetencje – to świadoma inwestycja w jakość, relacje i rozwój konkretnych specjalizacji w ramach struktury naszej agencji – mówi Michał J. Olszewski, dyrektor zarządzający Walk Events.
 
Monika Batorska, head of corporate clients & senior event manager, Ma kilkanaście lat doświadczenia w branży eventowej. Ekspercka wiedza i otwarta osobowość to fundament, na którym buduje długotrwałe relacje z klientami. Właśnie dlatego staje na czele działu klientów korporacyjnych, gdzie będzie odpowiadać za rozwój relacji z kluczowymi markami. Nadal będzie odpowiadać za organizację projektów dla takich marek jak Bayer, IAB Polska, LR Health & Beauty, Polski Holding Nieruchomości czy Rainbow. Jej specjalność to – jak podkreśla – perfekcyjnie zaplanowane konferencje, gale i premiery produktowe. Unikalne zdolności łączenia kreatywnego podejścia z doskonałą organizacją pracy sprawiają, że każde zrealizowane przez nią wydarzenie wywołuje wyjątkowe emocje, o których długo się mówi.
 
Marcin Śliwiński, head of operations & senior event manager, z Walk Events związany jest od niemal dekady. Od lat specjalizuje się w realizacji wydarzeń dla sektora motoryzacyjnego, festiwali muzycznych i premier produktowych. Niektóre z jego projektów – w tym współprodukcja Coldwaves by Porsche, a także Red Bull Phase Rush czy Mercedes-Benz Poland Sales Meeting – zdobywały nagrody MP Power Awards, KTR oraz Kreatura. W nowej roli będzie odpowiadał za optymalizację procesów wewnętrznych, zarządzanie operacjami finansowymi i strategiczny rozwój agencji – jednocześnie będąc prawą ręką dyrektora zarządzającego Michała J. Olszewskiego.
 
Agnieszka Troszkiewicz, head of arts & culture & senior event manager, specjalizuje się w eventach związanych z kulturą i sztuką, promocjach marek oraz wydarzeniach korporacyjnych. Posiada wieloletnie doświadczenie w produkcji programów telewizyjnych i pokazów mody. Wśród jej klientów znaleźli się m.in.: Porsche, Chanel, UEFA, Polska Rada Biznesu, JDE, Adamed Pharma, H&M, Storytel oraz instytucje finansowe. Współtworzone przez nią projekty – takie jak Porsche Art Corner, Cold Waves by Porsche, Adamed SmartUP czy Cacharel Cafe Amor – w ostatnich latach zdobywały nominacje i nagrody w konkursach MP Power, KTR oraz Kreatura. Miłośniczka książek, designu, włoskiego kina i architektury. W nowej roli będzie koncentrować się na rozwijaniu projektów artystycznych i kulturalnych, nadając im autorski charakter.
 
Agencja Walk Events znalazła się w Top 10 Agencji MP Power Awards 2024
 
Grupa Walk to polska niezależna grupa marketingowa, obecna na rynku od 2006 roku. Oferuje kompleksowe rozwiązania komunikacyjne, tworzone w obrębie jednej struktury zgodnie z ideą „one stop shop”. W grupie pracuje blisko 100 osób specjalizujących się w takich obszarach, jak: ATL, BTL, digital, field i shopper marketing, event marketing, public relations, social media.

Zaloguj się
Informacje
Branża
Personalia
Realizacje
Otwarcia
Obiekty
Catering
Technologie
Transport
Artykuły
Wywiady
Felietony
Publicystyka
Raport
Prawo
Biblioteka
Incentive travel
Prawo
Ogłoszenia
Przetargi
Praca
Wydarzenia
Galeria
Wyszukiwarka obiektów
Nasze projekty
MP Power Awards©
MP Fast Date©
MP MICE Tour©
MP MICE & More©
MP Impact©
Nasza oferta
Reklama i promocja
Content marketing
Wydarzenia
Konkurs
Webinary
Studio kreatywne
O nas
Polityka prywatności
Grupa odbiorcza
Social media
Kontakt
O MeetingPlanner.pl