IF Nation Group: nowi dyrektorzy kreatywni w Focus Nation i Imagine Nation
IF Nation Group wprowadza kluczowe zmiany w obszarze kreacji swoich agencji Focus Nation i Imagine Nation. Dawid Bednarski i Aniela Radomska awansują na nowych dyrektorów kreatywnych, wspierając tym samym realizację strategii rozwoju, synergię działań w ramach grupy i umacniając kompetencje agencji w kluczowej dla klientów sferze kreacji.
– Zarówno Dawid Bednarski, jak i Aniela Radomska są związani z naszą Grupą od lat. Są twórcami najbardziej wymagających projektów kreatywnych dla naszych klientów. Teraz jako liderzy kreacji w Grupie będą współtworzyć przyszłość naszych agencji – podkreśla Rafał Kupidura, prezes zarządu IF Nation Group. – Wiemy, że mocna kreacja buduje naszą przewagę konkurencyjną w oczach klientów. Tworzymy więc strukturę opartą na najlepszych ekspertach w tym obszarze – podkreśla.
Dawid Bednarski, dyrektor kreatywny agencji reklamowej Focus Nation, jest związany z Grupą od 2019 roku, dotychczas pełnił funkcję dyrektora kreatywnego Imagine Nation. Odpowiadał za projekty kreatywne dla takich marek jak, m.in. Coca-Cola HBC, Philip Morris Polska, Grupa Żywiec, Orange Polska, Brown Forman, Pepco. Juror w polskich i międzynarodowych konkursach branżowych, m.in. Eventex, MP Power Awards®, laureat nagrody Kreatywny Roku Branży Eventowej 2015.
Aniela Radomska, dyrektorka kreatywna agencji eventowej Imagine Nation, stworzyła w strukturze agencji świetnie funkcjonujący Dział Lifestyle. W 2021 roku wybrana Kreatywną Roku Branży Eventowej. W 2025 roku to właśnie projekty lifestylowe zdobyły nagrody Eventex i MP Power Awards®, a agencja Imagine Nation znalazła się po raz kolejny w Top 10 najlepszych agencji eventowych w Polsce, pracując dla takich marek jak m.in. Coca-Cola HBC, L’Oreal, Red Bull, Samsungi, Armani, Maybelline, Kerastase, Sephora, Charlotte Tilbury, Omoda, Grupa Żywiec, Pepco, Lyreco, Avon.
Grupa IF Nation to polska, niezależna grupa marketingowo-technologiczna, obecna na rynku od 2003 roku. Oferuje kompleksowe rozwiązania reklamowe, eventowe i technologiczne, tworzone w obrębie jednej struktury zgodnie z ideą „one stop shop”. W grupie pracuje blisko 100 osób specjalizujących się w takich obszarach, jak: ATL, BTL, digital, social media, field i shopper marketing, event marketing i rozwiązania cyfrowe dla biznesu. Grupę tworzą trzy agencje: Focus Nation, Imagine Nation i Moonsteps.