Nowa dyrektor Biura Marketingu i PR w PHH

Kamila Stefanek-Penarska, dyrektor Biura Marketingu i PR, Polski Holding Hotelowy
Na zdjęciu: Kamila Stefanek-Penarska, dyrektor Biura Marketingu i PR, Polski Holding Hotelowy

Kamila Stefanek-Penarska objęła stanowisko dyrektora Biura Marketingu i PR w Polskim Holdingu Hotelowym (PHH). Jej bogate, prawie dwudziestoletnie doświadczenie w skutecznym wprowadzaniu i rozwijaniu marek w branży usługowej ma znacząco wzmocnić działania marketingowe i komunikacyjne PHH.

Kamila Stefanek-Penarska to doświadczona menadżerka, która posiada wiedzę w obszarach marketingu i sprzedaży. Jest znana z umiejętności tworzenia i elastycznego dostosowywania planów marketingowych i sprzedażowych do zmieniających się warunków rynkowych, zawsze z nadrzędnym celem, jakim jest wzrost i sukces zarządzanych marek.

– Jesteśmy przekonani, że bogate doświadczenie Kamili w budowaniu i rozwijaniu marek, w połączeniu z jej strategicznym myśleniem i umiejętnością adaptacji do dynamicznych warunków rynkowych, będzie nieocenionym atutem dla Polskiego Holdingu Hotelowego – powiedziała Izabela Sakowska, dyrektor Pionu Sprzedaży i Marketingu w Polskim Holdingu Hotelowym. – Jej dołączenie wzmocni nasze działania w obszarze marketingu i public relations, przyczyniając się do dalszego rozwoju i umacniania pozycji PHH na rynku hotelowym.

Przed dołączeniem do PHH, Kamila Stefanek-Penarska pełniła funkcję professional sales manager w New Flag Polska – New Flag GMBH), gdzie z sukcesem wprowadziła na polski rynek osiem profesjonalnych marek fryzjerskich, budując ich widoczność w kanałach profesjonalnych i e- commerce. Wcześniej jako brand & education manager w A&M Premium Distribution odpowiadała za wprowadzenie takich marek jak Olaplex, #mydentity i Eleven Australia, a także za tworzenie strategii marketingowych 360 i edukacyjnych, co przekładało się na znaczący wzrost sprzedaży i zasięgi w mediach społecznościowych.
Jej doświadczenie obejmuje również stanowisko brand & marketing manager, KAM w TIGI Haircare (Polska), gdzie skutecznie zarządzała rozwojem marki w obliczu licznych zmian rynkowych, utrzymując wzrost sprzedaży i silną pozycję rynkową. Swoją karierę rozpoczęła jako przedstawiciel handlowy, specjalista ds. logistyki w Kosmetix.
Kamila Stefanek-Penarska jest absolwentką projektowania wnętrz w Roe Szkoły Artystyczne oraz italianistyki na Uniwersytecie Warszawskim.

Zaloguj się
Informacje
Branża
Personalia
Realizacje
Otwarcia
Obiekty
Catering
Technologie
Transport
Artykuły
Wywiady
Felietony
Publicystyka
Raport
Prawo
Biblioteka
Incentive travel
Prawo
Ogłoszenia
Przetargi
Praca
Wydarzenia
Galeria
Wyszukiwarka obiektów
Nasze projekty
MP Power Awards©
MP Fast Date©
MP MICE Tour©
MP MICE & More©
MP Impact©
Nasza oferta
Reklama i promocja
Content marketing
Wydarzenia
Konkurs
Webinary
Studio kreatywne
O nas
Polityka prywatności
Grupa odbiorcza
Social media
Kontakt
O MeetingPlanner.pl