Awanse w Creative Brand Stories: nowe liderki operacji i produkcji eventowej

Wioleta Cała, head of events, Paula Magiera, head of operations, Creative Brand Stories
Na zdjęciu: Wioleta Cała, head of events, Paula Magiera, head of operations, Creative Brand Stories

Agencja Creative Brand Stories – specjalizująca się w działaniach z obszarów brand experience, PR oraz produkcji eventowej – ogłasza dwa kluczowe awanse w swoim zespole. Stanowisko head of operations objęła Paula Magiera, funkcję head of events pełni Wioleta Cała.
 
Paula Magiera, związana z agencją od początku istnienia Creative Brand Stories, awansowała na stanowisko head of operations, przejmując odpowiedzialność za zarządzanie procesami operacyjnymi oraz strategiczne wsparcie zespołów. W ostatnich latach pełniła funkcję project managera, a następnie head of events, z sukcesem koordynując projekty dla kluczowych klientów agencji, takich jak Philip Morris International, Tiger, Kappahl, Homla, Schülke czy Pegasystems. Jej doświadczenie obejmuje zarówno prowadzenie wieloetapowych produkcji eventowych, jak i wdrażanie procesów usprawniających pracę całego zespołu. W nowej roli będzie odpowiadać za efektywne funkcjonowanie agencji na poziomie operacyjnym oraz wspierać jej dalszy rozwój.
 
Wioleta Cała dołączyła do zespołu Creative Brand Stories w 2024 roku jako senior event manager, obsługując markę Bossa Nova Events. Od tego czasu z powodzeniem realizuje kompleksowe projekty eventowe dla klientów z sektorów korporacyjnych i lifestyle’owych. Odpowiadała za produkcję najbardziej wymagających realizacji agencji – od prestiżowych gali i jubileuszy, przez projekty dla marek premium, po strefy brandowe na festiwalach. Ceniona jest za doskonały zmysł logistyczny, umiejętności pracy pod presją oraz zdolność budowania zespołów projektowych nastawionych na jakość. W ramach swojej pracy zrealizowała m.in. wydarzenia dla Philip Morris International, Mercedes‑Benz Sobiesław Zasada, Kongres Semilac Professional, strefy marki Kubuś, Open Hair Festival, a także jubileusz Schülke Polska z okazji 135-lecia firmy i 30-lecia produktu Octenisept®. W nowej roli head of events będzie odpowiadać za rozwój działu eventowego, wdrażanie nowej strategii oraz realizację najbardziej wymagających projektów Creative Brand Stories.
 
– Wraz z rozwojem agencji rosną także ludzie, którzy ją współtworzą. Awans Pauli i Wioli to nie tylko w pełni zasłużony krok – to także konsekwencja ich zaangażowania, kompetencji i realnego wpływu na sposób, w jaki realizujemy nasze projekty: z rozmachem, sercem i skutecznością. To one nadają rytm naszej agencji – mówi Monika Buchwald, CEO & head of creative & strategy w Creative Brand Stories.
 
Creative Brand Stories to agencja integrująca działania eventowe, PR, influencer marketing oraz kreatywne wysyłki w ramach spójnej strategii brand experience. Jej struktura obejmuje trzy komplementarne marki: Creative Brand Stories (PR & brand experience), Bossa Nova Events (produkcja eventowa), Box of Stories (kreatywne boxy korporacyjne). 

Zaloguj się
Informacje
Branża
Personalia
Realizacje
Otwarcia
Obiekty
Catering
Technologie
Transport
Artykuły
Wywiady
Felietony
Publicystyka
Raport
Prawo
Biblioteka
Incentive travel
Prawo
Ogłoszenia
Przetargi
Praca
Wydarzenia
Galeria
Wyszukiwarka obiektów
Nasze projekty
MP Power Awards©
MP Fast Date©
MP MICE Tour©
MP MICE & More©
MP Impact©
Nasza oferta
Reklama i promocja
Content marketing
Wydarzenia
Konkurs
Webinary
Studio kreatywne
O nas
Polityka prywatności
Grupa odbiorcza
Social media
Kontakt
O MeetingPlanner.pl