Justyna Koziołek i Łukasz Nitwiński w zarządzie *Bespoke

od lewej: Łukasz Klimczak, Justyna Koziołek, Konrad Wielgórski, Łukasz Nitwiński – zarząd agencji *Bespoke,  fot. Patryk Karbowski
Na zdjęciu: od lewej: Łukasz Klimczak, Justyna Koziołek, Konrad Wielgórski, Łukasz Nitwiński – zarząd agencji *Bespoke, fot. Patryk Karbowski

Po 11 latach współtworzenia agencji *Bespoke, Justyna Koziołek i Łukasz Nitwiński dołączyli do zarządu agencji. 
 
– To naturalny krok, bo od samego początku Łukasz i Justyna mieli realny wpływ na rozwój firmy – komentuje CEO Konrad Wielgórski
 
– Powiększenie zarządu o osoby, które są z nami od lat, to naturalny krok w rozwoju. Ludzie w *Bespoke zawsze byli siłą i z tej wewnętrznej siły postanowiliśmy skorzystać. Daje nam to więcej możliwości, by rozwijać nowe obszary i nowe kompetencje, a jednocześnie jeszcze lepiej dbać o jakość usług, które od lat są naszą specjalnością – eventów, incentive marketingu, komunikacji czy DMC” – podkreśla Łukasz Klimczak, współzałożyciel agencji.
 
Jak podkreślają przedstawiciele agencji, nowe role otwierają nowe przestrzenie i dają impuls do świeżych pomysłów, większej odwagi w codziennych działaniach, ale także w miękkich obszarach, jak silna kultura organizacyjna i silne wartości agencji. Chociaż z drugiej strony, niewiele się zmienia – Justyna Koziołek i Łukasz Nitwiński od dawna są integralną częścią agencji i nadal będą robić to, co dotychczas: rozwijać projekty, nowe usługi, inspirować zespół i wspierać klientów.
 
Łukasz Nitwiński, incentive travel director – od ponad dekady związany z agencją, specjalista w obszarze incentive travel. Wcześniej działał przy wydarzeniach sportowych i muzycznych. Ceni zrównoważoną turystykę i dobrze wyważony styl życia.
 
Justyna Koziołek, brand marketing director – marketingowiec z wykształcenia, od prawie 11 lat blisko związana z eventową i kreatywną stroną agencji. Przygodę z *Bespoke rozpoczęła jako producent eventowy. Z biegiem lat zainicjowała rozwój nowych działów kreatywnych i marketingowych. Chętnie prowokuje nowe pomysły i z pasją szuka przestrzeni na kolejne wyzwania.
 
– To, że Łukasz i Justyna są dziś w zarządzie, było tylko kwestią czasu. Dzięki temu możemy łączyć wspólne wieloletnie doświadczenie z otwartością na nowe wyzwania i tym samym dbać o rozwój agencji w równym stopniu, co o ludzi, którzy ją tworzą – podsumowuje Konrad Wielgórski - Przed nami następna dekada, bez wątpienia, dobrej karmy.
 
W czteroosobowym składzie zarząd zamierza jeszcze odważniej sięgać po nowe cele, poczynając od rozwoju eventowego i incentive na rynki europejskie, po wzmacnianie kompetencji w zintegrowanym marketingu. Chce także jeszcze mocniej akcentować zasadę Human2Human. Filozofię, którą – jak podkreśla – *Bespoke kieruje się od lat, stawiając na równi klientów, podwykonawców i pracowników. Nowy zarząd zamierza jeszcze mocniej świadomie równoważyć decyzje biznesowe z dbałością o relacje i ludzi. 

Zaloguj się
Informacje
Branża
Personalia
Realizacje
Otwarcia
Obiekty
Catering
Technologie
Transport
Artykuły
Wywiady
Felietony
Publicystyka
Raport
Prawo
Biblioteka
Incentive travel
Prawo
Ogłoszenia
Przetargi
Praca
Wydarzenia
Galeria
Wyszukiwarka obiektów
Nasze projekty
MP Power Awards©
MP Fast Date©
MP MICE Tour©
MP MICE & More©
MP Impact©
Nasza oferta
Reklama i promocja
Content marketing
Wydarzenia
Konkurs
Webinary
Studio kreatywne
O nas
Polityka prywatności
Grupa odbiorcza
Social media
Kontakt
O MeetingPlanner.pl