Justyna Koziołek i Łukasz Nitwiński w zarządzie *Bespoke
Po 11 latach współtworzenia agencji *Bespoke, Justyna Koziołek i Łukasz Nitwiński dołączyli do zarządu agencji.
– To naturalny krok, bo od samego początku Łukasz i Justyna mieli realny wpływ na rozwój firmy – komentuje CEO Konrad Wielgórski.
– Powiększenie zarządu o osoby, które są z nami od lat, to naturalny krok w rozwoju. Ludzie w *Bespoke zawsze byli siłą i z tej wewnętrznej siły postanowiliśmy skorzystać. Daje nam to więcej możliwości, by rozwijać nowe obszary i nowe kompetencje, a jednocześnie jeszcze lepiej dbać o jakość usług, które od lat są naszą specjalnością – eventów, incentive marketingu, komunikacji czy DMC” – podkreśla Łukasz Klimczak, współzałożyciel agencji.
Jak podkreślają przedstawiciele agencji, nowe role otwierają nowe przestrzenie i dają impuls do świeżych pomysłów, większej odwagi w codziennych działaniach, ale także w miękkich obszarach, jak silna kultura organizacyjna i silne wartości agencji. Chociaż z drugiej strony, niewiele się zmienia – Justyna Koziołek i Łukasz Nitwiński od dawna są integralną częścią agencji i nadal będą robić to, co dotychczas: rozwijać projekty, nowe usługi, inspirować zespół i wspierać klientów.
Łukasz Nitwiński, incentive travel director – od ponad dekady związany z agencją, specjalista w obszarze incentive travel. Wcześniej działał przy wydarzeniach sportowych i muzycznych. Ceni zrównoważoną turystykę i dobrze wyważony styl życia.
Justyna Koziołek, brand marketing director – marketingowiec z wykształcenia, od prawie 11 lat blisko związana z eventową i kreatywną stroną agencji. Przygodę z *Bespoke rozpoczęła jako producent eventowy. Z biegiem lat zainicjowała rozwój nowych działów kreatywnych i marketingowych. Chętnie prowokuje nowe pomysły i z pasją szuka przestrzeni na kolejne wyzwania.
– To, że Łukasz i Justyna są dziś w zarządzie, było tylko kwestią czasu. Dzięki temu możemy łączyć wspólne wieloletnie doświadczenie z otwartością na nowe wyzwania i tym samym dbać o rozwój agencji w równym stopniu, co o ludzi, którzy ją tworzą – podsumowuje Konrad Wielgórski - Przed nami następna dekada, bez wątpienia, dobrej karmy.
W czteroosobowym składzie zarząd zamierza jeszcze odważniej sięgać po nowe cele, poczynając od rozwoju eventowego i incentive na rynki europejskie, po wzmacnianie kompetencji w zintegrowanym marketingu. Chce także jeszcze mocniej akcentować zasadę Human2Human. Filozofię, którą – jak podkreśla – *Bespoke kieruje się od lat, stawiając na równi klientów, podwykonawców i pracowników. Nowy zarząd zamierza jeszcze mocniej świadomie równoważyć decyzje biznesowe z dbałością o relacje i ludzi.