Agnieszka Kumuda nową creative director w Allegro Brand Experience Agency
W Allegro Brand Experience Agency nastąpiła zmiana na stanowisku creative directora. Funkcję tę objęła Agnieszka Kumuda, która od października będzie zarządzać działem kreatywnym w agencji. Michał Korejba, realizujący dotychczas te zadania, odchodzi z agencji.
Agnieszka Kumuda to architektka i urbanistka z wykształcenia, a z doświadczenia multidyscyplinarna twórczyni. Od 14 lat związana z projektowaniem graficznym, brandingiem oraz kreacją wydarzeń. W swojej karierze tworzyła projekty dla wielu globalnych marek, m.in. Brown Forman, Philip Morris, L’Oreal, Dell, Amazon.
Nowa dyrektor kreatywna specjalizuje się w swoich pracach w łączeniu artystycznej wizji, wysokiej estetyki i silnego przekazu. Ma na swoim koncie projektowanie scenografii eventowych, stref festiwalowych oraz showroomów. Swoją karierę rozpoczęła w agencji IF Nation (dawniej Imagine Nation), a następnie przez 8 lat współpracowała z największymi polskimi i zagranicznymi agencjami brand experience. Jej doświadczenie obejmuje również projektowanie komunikacji marek – opracowała autorską metodę budowania ekosystemów identyfikacji wizualnej, łączących rozpoznawalność brandu z wymiernymi efektami biznesowymi. Równolegle rozwija się jako projektantka UI/UX, tworząc platformy digital i aplikacje.
W wolnych chwilach realizuje się także jako fotografka.
Agnieszka Kumuda zastąpiła w roli szefa kreacji Michała Korejbę, który pełnił tę funkcję w agencji przez ostatnie 10 lat.