Creative Brand Stories wzmacnia dział PR – Paula Glanc dołącza do zespołu

Paula Glanc, PR manager Creative Brand Stories
Na zdjęciu: Paula Glanc, PR manager Creative Brand Stories

Creative Brand Stories rozwija dział public relations, integrując komunikację marek z obszarów premium, fashion, beauty i lifestyle z działaniami eventowymi oraz influencer marketingiem. Wraz z rozwojem tych kompetencji do zespołu dołączyła Paula Glanc, PR manager z doświadczeniem w prowadzeniu projektów dla marek lifestyle’owych i premium.

W Creative Brand Stories odpowiada za strategię komunikacji, nadzór nad projektami PR oraz integrację działań z kampaniami influencerowymi i eventami. 
– Cieszę się, że dołączyłam do tak kreatywnego zespołu, w którym jest przestrzeń na odważne koncepcje i ich sprawną realizację. Przed nami intensywny czas – chcę rozwijać się razem z działem public relations oraz wspólnie robić duży szum w branży, pokazując nasze odważne i ultrakreatywne projekty – mówi Paula Glanc, PR manager w Creative Brand Stories.
Paulina Glanc doświadczenie zawodowe zdobywała w agencjach Com and Media oraz Lepont Agency. Jest absolwentką prawa na Uniwersytecie Jagiellońskim.
 
W ostatnich tygodniach agencja zrealizowała projekty komunikacyjne m.in. dla Kappahl, OCHNIK, Maspex, Ania Kruk, Olini i Newbie, rozszerzając zakres działań w ramach kompleksowej obsługi marek.
– Rozwój działu public relations to dla nas naturalny kierunek. Od lat integrujemy różne obszary komunikacji – od eventów po influencer marketing – teraz wzmacniamy je o silny komponent PR-owy, który pozwala budować spójną narrację marki we wszystkich punktach styku. Projektujemy komunikację, która realnie wzmacnia wizerunek i widoczność marek, łącząc relacje z mediami, influencerów i precyzyjny storytelling – mówi Monika Buchwald, CEO i head of creative & strategy w Creative Brand Stories. 
 
Creative Brand Stories to agencja integrująca działania eventowe, PR, influencer marketing oraz kreatywne wysyłki w ramach spójnej strategii brand experience. Jej struktura obejmuje trzy komplementarne marki: Creative Brand Stories (PR & brand experience), Bossa Nova Events (produkcja eventowa), Box of Stories (kreatywne boxy korporacyjne). 

Zaloguj się
Informacje
Branża
Personalia
Realizacje
Otwarcia
Obiekty
Catering
Technologie
Transport
Artykuły
Wywiady
Felietony
Publicystyka
Raport
Prawo
Biblioteka
Incentive travel
Prawo
Ogłoszenia
Przetargi
Praca
Wydarzenia
Galeria
Wyszukiwarka obiektów
Nasze projekty
MP Power Awards©
MP Fast Date©
MP MICE Tour©
MP MICE & More©
MP Impact©
Nasza oferta
Reklama i promocja
Content marketing
Wydarzenia
Konkurs
Webinary
Studio kreatywne
O nas
Polityka prywatności
Grupa odbiorcza
Social media
Kontakt
O MeetingPlanner.pl