Dariusz Andrian ponownie prezesem SAR-u

Dariusz Andrian
Na zdjęciu: Dariusz Andrian

W wyniku głosowania, podczas Obiegowego Walnego Zgromadzenia Członków Stowarzyszenia Komunikacji Marketingowej SAR, Dariusz Andrian, chief executive officer, VMLY&R został wybrany na kolejną kadencję na prezesa zarządu stowarzyszenia.   

– Pierwsza kadencja na stanowisku prezesa w Stowarzyszeniu pozwoliła mi spojrzeć z szerszej perspektywy na naszą branżę i lepiej zrozumieć jej potrzeby. To niebywały przywilej znaleźć się w gronie najlepszych praktyków, którzy chętnie wymieniają się doświadczeniami, tworzą standardy i najlepsze praktyki. Z zadowoleniem patrzę na to, jak wspólnymi siłami nasza organizacją aktywnie działa w obszarze integracji i reprezentacji branży, dbając nie tylko o promowanie efektywnej komunikacji, ale także o dialog i dobre praktyki. Pandemia wyzwoliła proces długotrwałych zmian na rynku. Wierzę, że SAR z ogromnym dorobkiem w zakresie edukacji, będzie jeszcze większym wsparciem w budowaniu potrzebnych kompetencji niezbędnych do rozwoju biznesu. Właśnie na tym kierunku chciałbym skupić nasz zespół w kolejnej kadencji – podkreśla Dariusz Andrian.

Podczas tegorocznego Obiegowego Walnego Zgromadzenia odbyły się także wybory uzupełniające do Zarządu, Rady Nadzorczej oraz Sądu Koleżeńskiego.
Dariusz Andrian, VMLY&R, Marcin Jeziorski, Scholz & Friends, Maciej Waligóra, Gutenberg Networks Warszawa, Piotr Piętka, Publicis Media Poland, zostali wybrani na kolejną kadencję w zarządzie SAR, a od tego roku dołączy do niech Ewa Wolska-Rzewuska, Saatchi & Saatchi.
Joanna Czekaj oraz Adrian Kawecki zostali wybrani do zarządu SAR w 2019 roku i kontynuują pierwszą kadencję. Natomiast Anna Pańczyk objęła stanowisko CEO londyńskiego oddziału Grey, co uniemożliwia jej dalsze członkostwo w zarządzie.

Nowymi członkami Rady Nadzorczej zostali: Michał Kazimierczak, Heart&Brain oraz Paweł Kastory, DDB. Marcin Gaworski, 180heartbeats oraz Izabela Albrychiewicz, GroupM kontynuują drugą kadencję. Swoją kadencją zakończyła Katarzyna Łakińska, V&P Group oraz Igor Kaleński, BBDO Warszawa.
Zmienił się także skład Sądu Koleżeńskiego, do którego dołączyli: Stanisław Mencwel z Corporate Profiles Consulting oraz Maciej Korobacz z Just. Renata Wasiak–Sosnowska, Havas Media oraz Jakub Bierzyński, OMD kontynuują drugą kadencję. Natomiast Anna Lubowska, GroupM, Grażyna Skarżyńska, GOOD Company oraz Zofia Sanejko, Universal McCann zakończyły swoją kadencję.

SAR to łącznie 193 członków zwyczajnych (osoby fizyczne) oraz 128 wspierających (agencje). Polskie Stowarzyszenie jest drugą największą pozarządową organizacją z obszaru komunikacji marketingowej w Europie. Dla przypomnienia, w 2019 roku do grona członków SAR dołączyły: Bespoke, Cape Morris, GoldenSubmarine, Hi Brands, Watchaut Studio. W Strukturach organizacji działa Klub Agencji Eventowych.

Dariusz Andrian z branżą reklamową związany jest od ponad 20 lat. Pracował m.in. w DDB i McCann. Od 2008 roku współtworzył jako partner i dyrektor generalny Grupę Heureka, która po akwizycji WPP i VML stała się największym europejskim biurem amerykańskiej agencji VML. Od listopada 2017 stanowisko CEO VML Poland łączy ze stanowiskiem CEO Grupy Young&Rubicam Brands w Polsce kierując agencjami VML, Y&R Advertising, Wunderman i shoperrmarketingowym Labstore. Należy do Komitetu Organizacyjnego EFFIE Awards i Kapituły MIxx Awards IAB. Zarządzana przez niego firma wielokrotnie zdobywała tytuł Interaktywnej Agencji Roku, a on sam był nagrodzony tytułem „Człowiek roku” przez IAB Polska, „Człowiek Reklamy” przez magazyn Brief i AdMan 2016 Press w kategorii Człowiek Reklamy.

Zaloguj się
Informacje
Branża
Personalia
Realizacje
Otwarcia
Obiekty
Catering
Technologie
Transport
Artykuły
Wywiady
Felietony
Publicystyka
Raport
Prawo
Biblioteka
Incentive travel
Prawo
Ogłoszenia
Przetargi
Praca
Wydarzenia
Galeria
Wyszukiwarka obiektów
Nasze projekty
MP Power Awards©
MP Fast Date©
MP MICE Tour
MP MICE & More
MP Legia Cup
Nasza oferta
Reklama i promocja
Content marketing
Wydarzenia
Konkurs
Webinary
Studio kreatywne
O nas
Polityka prywatności
Grupa odbiorcza
Social media
Kontakt
O MeetingPlanner.pl