Filip Skrzeszewski w Z-Factor

Do zespołu Z-Factor dołączył Filip Skrzeszewski. Jego zadaniem będzie rozwój programu podnoszenia jakości obsługi Test Call.
Filip Skrzeszewski przez osiem lat pracował na różnych stanowiskach w 4- i 5-gwiazdkowych hotelach, a przez kolejne sześć w portalu rezerwacyjnym HRS.
Pierwsze lata jego kariery to zdobywanie doświadczenia w dziale rezerwacji hotelu Jan III Sobieski, a następnie Radisson Blu Centrum Hotel w Warszawie. Pracował tu w dziale rezerwacji grupowych oraz stawiał pierwsze kroki w dziale sprzedaży. Kolejne szczeble kariery zdobywał w grupie hoteli Syrena, gdzie był odpowiedzialny za współpracę z klientami korporacyjnymi, rozwój sprzedaży w segmencie indywidualnym i konferencyjnym.
Od 2011 roku był związany z HRS Group. Odpowiadał tutaj za współpracę z klientami globalnymi oraz pozyskiwanie klientów w centralnej i zachodniej Polsce. Jego największym sukcesem było podpisanie pierwszej globalnej umowy dla biura HRS Poland z firmą o wydatkach hotelowych na poziomie 10 mln euro rocznie. Został wyróżniony przez HRS Group nagrodą Sales Performance Award za najlepsze wyniki sprzedaży.
Wraz z początkiem 2016 roku zdecydował się rozpocząć współpracę z firmą Z-Factor. – Otaczamy się najlepszymi ludźmi, gdyż to nasz zespół będzie decydował o skali sukcesu firmy. Nie mam najmniejszych wątpliwości, że dołączenie Filipa to dla nas kolejny krok milowy – mówi Wojciech Liszka CEO i założyciel Z-Factor.
Filip Skrzeszewski prywatnie jest żonaty, ma synka Piotrusia, uwielbia piłkę nożną.
Z-Factor specjalizuje się w dostarczaniu analiz rynkowych i świadczeniu usług doradczych dla branży turystycznej.