Izabela Sikora dołączyła do Puro Hotels

Izabela Sikora objęła stanowisko regionalnego dyrektora sprzedaży w sieci Puro Hotels. Ostatnio związana była z firmą cateringową i siecią cukierni Batida.
Absolwentka Wydziału Turystyki na krakowskiej Akademii Wychowania Fizycznego, z branżą związana jest od 25 lat. Swoją karierę rozpoczęła w warszawskim Hotelu Bristol. Doświadczenie w zakresie organizacji wydarzeń wykorzystała w rozwijającym się Sodexho, gdzie szybko doceniono jej wiedzę i wytypowano do koordynacji obsługi głównych sponsorów Igrzysk Olimpijskich w Sydney w 2000 roku. Pod koniec 2001 roku, Izabela Sikora przeniosła się do Moskwy, gdzie kontynuowała swoją hotelarską przygodę, tworząc struktury pro- i re-aktywnej sprzedaży oraz raczkujący wtedy revenue management w Le Meridien Moscow Country Club, jedynym w Rosji 18-hole / 72par polem golfowym, centrum konferencyjnym i spa. Dzięki pobytowi i pracy w Rosji, płynnie włada językiem rosyjskim.
Jej zaangażowanie i osiągane wyniki sprzedażowe doceniła także grupa Starwood, dla której zarządzała pro-aktywną sprzedażą w Polsce centralnej i wspierała nowo powstające hotele marki Sheraton w Poznaniu i Krakowie (2003-2006). Odpowiadała również za reorganizację, analizę procesów i tworzenie nowych struktur sprzedaży re-aktywnej (2007-2011) dla Sheraton Warsaw i The Westin Warsaw.
Od pierwszych doświadczeń zawodowych za granicą, Izę fascynowała praca w wielokulturowych środowiskach. Uważa, że siła tkwi w różnorodności, dlatego spędziła 10 lat łącznie w Tallinnie (Estonia) i Rydze (Łotwa). Była blisko związana z rynkami skandynawskimi i europejskimi, odpowiadając za koordynację i zarządzanie procesami sprzedażowymi z poziomu regionu, ostatnio łącznie dla grupy 14 hoteli Radisson Blu i Park Inn by Radisson w krajach nadbałtyckich (Litwa, Łotwa, Estonia) i okresowo siedmiu hoteli tej samej grupy w Polsce.
Ostatnie dwa lata były dla niej powrotem do gastronomii – w warszawskiej sieci cukierni i firmie cateringowej Batida pracowała nad zmianą postrzegania marki i poznawała procesy produkcyjne i operacyjne.
Stawia na harmonię i ciągły rozwój, dlatego postanowiła podjąć wyzwanie rzucone przez polską sieć hoteli – jak podkreśla, prężnie rozwijającą się markę Puro, która propaguje ideę otwartego domu. Dzięki centralnej lokalizacji, inspiracji miejscową historią, sztuką i architekturą oraz licznymi aktywnościami proponowanymi gościom i mieszkańcom, hotele Puro stanowią integralną część miast, w których funkcjonują. W tym roku do rodziny sieci we Wrocławiu, Krakowie, Poznaniu i Gdańsku, dołączyły Łódź i Warszawa. Działania Izabeli Sikory będą skupiać się wokół promocji destynacji na rynkach lokalnym i zagranicznych, jak również obejmować rozwój i wsparcie centralnych i lokalnych struktur sprzedażowych.
Prywatnie Izabela Sikora jest mamą 7-letniego chłopca, który czasem ćwiczy jej cierpliwość, ale przede wszystkim pomaga jej na nowo odkrywać piękno świata i uczy uważności i cieszenia się z drobiazgów.