Premiera Kia EV6 offline z agencją Plej
Przez cały tydzień, od 7 do 11 czerwca agencja Plej prowadziła premierę pierwszego w pełni elektrycznego auta nowej generacji KIA EV6. Event w tradycyjnym formacie odbył się w Instytucie Energetyki w Hali Wysokich Napięć w Morach.
Wydarzenie – z uwagi na obostrzenia pandemiczne – trwało pięć dni i zostało zrealizowane w 100 proc. offline. Od poniedziałku do piątku auto zaprezentowano różnym grupom nieprzekraczającym 40 osób, a sam pokaz i prezentacje zostały zrealizowane 11 razy. Sercem wydarzenia była efektowna scenotechnika, na którą złożyły się ekrany diodowe, w tym główny centralnie rozsuwany, ramiona robotyczne, scena obrotowa oraz widowiskowa „klatka” laserowa zawieszona ponad 17 metrów nad główną sceną. Wszystko to goście oglądali z trzech trybun, zasiadając w dystansie dwóch metrów. Show, prezentujące nowe auto, trwało około cztery minuty. Było to zaprojektowany na tę premierę pokaz, łączący w sobie elementy wizyjne, dynamiczną muzykę, scenografię świateł oraz ruch elementów automatyki scenicznej. Całość wieńczył pokaz laserowy, otaczający auto.