Premiera Kia EV6 offline z agencją Plej

Przez cały tydzień, od 7 do 11 czerwca agencja Plej prowadziła premierę pierwszego w pełni elektrycznego auta nowej generacji KIA EV6. Event w tradycyjnym formacie odbył się w Instytucie Energetyki w Hali Wysokich Napięć w Morach.

Wydarzenie – z uwagi na obostrzenia pandemiczne – trwało pięć dni i zostało zrealizowane w 100 proc. offline. Od poniedziałku do piątku auto zaprezentowano różnym grupom nieprzekraczającym 40 osób, a sam pokaz i prezentacje zostały zrealizowane 11 razy. Sercem wydarzenia była efektowna scenotechnika, na którą złożyły się ekrany diodowe, w tym główny centralnie rozsuwany, ramiona robotyczne, scena obrotowa oraz widowiskowa „klatka” laserowa zawieszona ponad 17 metrów nad główną sceną. Wszystko to goście oglądali z trzech trybun, zasiadając w dystansie dwóch metrów. Show, prezentujące nowe auto, trwało około cztery minuty. Było to zaprojektowany na tę premierę pokaz, łączący w sobie elementy wizyjne, dynamiczną muzykę, scenografię świateł oraz ruch elementów automatyki scenicznej. Całość wieńczył pokaz laserowy, otaczający auto.

Zaloguj się
Informacje
Branża
Personalia
Realizacje
Otwarcia
Inwestycje
Catering
Technologie
Transport
Artykuły
Wywiady
Felietony
Publicystyka
Raport
Prawo
Biblioteka
Incentive travel
Prawo
Ogłoszenia
Przetargi
Praca
Wydarzenia
Galeria
Wyszukiwarka obiektów
Nasze projekty
MP Power Awards©
MP Fast Date©
MP MICE Tour
MP MICE & More
MP Legia Cup
Nasza oferta
Reklama i promocja
Content marketing
Wydarzenia
Konkurs
Webinary
Studio kreatywne
O nas
Polityka prywatności
Grupa odbiorcza
Social media
Kontakt
O MeetingPlanner.pl