El Padre dla Superbrands
W warszawskim hotelu Sheraton Grand odbyła się Gala XV edycji Superbrands. Agencja El Padre odpowiadała za realizację wydarzenia.
Podczas uroczystej gali przedstawiciele 33 najsilniejszych marek odebrali statuetki Superbrands i Business Superbrands. Superbrands wyróżnieniem przyznawanym za wieloletnią konsekwentną pracę na rzecz budowy marki oferującej konsumentom istotne korzyści materialne i emocjonalne, które wykraczają poza te zapewniane przez konkurencję, i za które konsumenci są gotowi zapłacić wyższą cenę. Uzyskanie statusu Superbrand wzmacnia pozycję marki oraz utwierdza jej klientów i partnerów biznesowych w przekonaniu, że mają do czynienia z najlepszą ofertą w swojej kategorii.
Hasłem przewodnim tegorocznej edycji projektu i Gali Finałowej było hasło „the new normal” – nowa normalność, która dopiero tworzy się we wciąż jeszcze pandemicznej rzeczywistości.
Galę poprowadziła Nina Kowalewska-Motlik, prezeska zarządu New Communications, wyłącznego przedstawiciela Superbrands w Polsce, oraz duet prowadzących Katarzyna Kasia i Grzegorz Markowski. Podczas gali wystąpili Laura Godziejewska i jej Jazz Band.
Agencja El Padre była już po raz szósty odpowiedzialna za kompleksową realizację gali – odpowiadała m.in. za oprawę scenograficzną, graficzną, animacje, multimedia, nagłośnienie oraz nadzór produkcyjny.
Wydarzenie odbyło się 30 września 2021 r.
Zobacz Sheraton Grand Warsaw w Wyszukiwarce Obiektów MeetingPlanner.pl >>>