„Strefa Odkryć Pepco” z agencjami Grey i endorfina events
Wydarzenie pod nazwą „Strefa Odkryć Pepco” promujące zmianę wyglądu i poszerzenie oferty Pepco odbyło się we wrocławskim sklepie marki. Za koncepcję odpowiadała agencja Grey, za realizację endorfina events.
Pepco to sieć sklepów oferująca setki różnorodnych produktów. Pod koniec pierwszego kwartału tego roku marka ogłosiła rozszerzenie oferty oraz eksperymentalnie zaprezentowała odświeżony wygląd wrocławskich sklepów. Z tej okazji postanowiła dać się poznać konsumentom na nowo – organizując aktywację w centrum handlowym „Aleja Bielany” we Wrocławiu, za której realizację odpowiadała endorfina events.
W obliczu wprowadzanych testowo zmian, marka Pepco na nowo chciała odkryć i przybliżyć klientom świat swoich różnorodnych produktów – w jak najbardziej możliwie niestandardowej formie. Tak powstała „Strefa Odkryć” od Pepco. Przeprowadzona akcja promocyjna nawiązywała do eksperymentalnej oprawy wizualnej sklepów, logo marki i layoutu sklepów umożliwiających jeszcze bardziej komfortowe i intuicyjne zakupy.
„Strefa Odkryć” – z zewnątrz minimalistyczna, symetryczna bryła niezdradzająca sobą zbyt wiele. Po zajrzeniu do środka i skorzystaniu z interaktywnych funkcji ukrytych w przedmiotach, goście mieli okazję przenieść się do świata marki podczas emisji materiałów, wyświetlanych na ścianach strefy. Po wyjściu z zaaranżowanej przestrzeni goście zachęcani byli przez hostessy, do dodatkowej gry – quizu dotyczącego produktów marki oraz dostawali drobny podarunek.
Koncepcję wydarzenia wymyślił i opracował team agencji reklamowej Grey Polska, endorfina events odpowiadała za realizację projektu „Przestrzeni Odkryć Pepco” – stworzenie strefy, egzekucję i koordynację działań towarzyszących aktywacji.
– Projekt, który stworzyliśmy dla marki Pepco wykorzystał w najlepszy sposób możliwości multimediów i technologii. Cieszymy się, że mamy okazję pracować z odważnymi markami, które nie boją się sięgać po niestandardowe rozwiązania. Dzisiejszy rynek eventów, ale także konsumenci wymagają innowacyjnego podejścia i z pewnością wraz z marką Pepco i agencją Grey odpowiedzieliśmy na te potrzeby – zapoewnia Dagmara Berka-Kochańska, event director w endorfina events.
„Przestrzeń Odkryć Pepco” dostępna była dla gości wrocławskiego CH Alei Bielany przez dwa tygodnie, od 1 do 14 marca. Projekt we Wrocławiu był testem marki do podjętych zmian w działaniach wizerunkowych, przed wprowadzeniem ich w pozostałych lokalizacjach.