Idea Creative Group dla marki Michelin

Agencja Idea Creative Group odpowiadała za realizację piątej edycji akcji Kilometry Pomocy Michelin, która odbyła się w Olsztynie.

Kilometry Pomocy Michelin to charytatywna impreza sportowa, która wpisała się w terminarz imprez na Warmii i Mazurach. Jak pokazała wspólna akcja pracowników Michelin z mieszkańcami Olsztyna,  możliwe jest połącznie zdrowego trybu życia z pomaganiem przez zabawę.
Każdy pokonany przez uczestników kilometr – rowerem, marszem bądź biegiem – Michelin zamienia na złotówki i przekazuje na zakup sprzętu medycznego. W tym roku celem imprezy było wyposażenie stanowiska do intensywnej terapii noworodka na Klinicznym Oddziale Patologii i Wad Wrodzonych Noworodków i Niemowląt Wojewódzkiego Specjalistycznego Szpitala Dziecięcego im. prof dr. Stanisława Popowskiego.

Kompleksową produkcją wydarzenia zajęła się agencja Idea Creative Group. – Możliwość powrotu do wydarzeń plenerowych jest bezcenna, albowiem towarzyszą im emocje, które na długo pozostają w uczestnikach. Warto zaznaczyć, że Kilometry Pomocy Michelin to realna pomoc nie tylko placówce, lecz całej społeczności regionu warmińsko-mazurskiego. Stanowi to bezcenny wkład we wzrost społecznej świadomości odnośnie bezinteresownej pracy na rzecz drugiego człowieka – mówi Aneta Radzimirska, CEO Idea Creative Group.

Agencja odpowiedzialna była za stworzenie sceny z ekraniami diodowymi, a także przygotowanie stref podczas wydarzenia, które były przeznaczone dla zawodników, jak i kibiców. Poszczególne konkurencje pokazywane były na telebimach za pomocą obrazu z kilku kamer, w tym zamieszczonej na dronie. Z uwagi na indywidualny i zbiorowy pomiar czasu wraz z przebytym dystansem, na potrzeby eventu powstała platforma internetowa, która – z racji przedstawiania w czasie rzeczywistym osiągniętych rezultatów zarówno z poziomu poszczególnych uczestników, jak i sumy osiągniętych kilometrów – musiała spełniać restrykcyjne wymogi bezpieczeństwa.
W ramach kompleksowego przygotowania wydarzenia Idea Creative Group odpowiadała również za techniczne aspekty akcji – w tym wynajem terenu, zdobycie niezbędnych pozwoleń na stworzenie tras (rowerowych oraz biegowych), a także ich wyznaczenie i oznakowanie.
Agencja odpowiadała również za identyfikację wizualną wydarzenia oraz spójność wszystkich elementów graficznych akcji.
Podczas realizacji eventu zastosowano ekologiczne rozwiązania – zawodnicy dostali wodę w butelkach z recyklingu, a na przekąskę – jabłka. Zrezygnowano z drukowanych banerów, promujących wydarzenie i postawiono na ich digitalową formę. W ramach podziękowań dla wszystkich uczestników przygotowany został medal, zawieszony na wstążce z materiału z recyklingu.

Zaloguj się
Informacje
Branża
Personalia
Realizacje
Otwarcia
Obiekty
Catering
Technologie
Transport
Artykuły
Wywiady
Felietony
Publicystyka
Raport
Prawo
Biblioteka
Incentive travel
Prawo
Ogłoszenia
Przetargi
Praca
Wydarzenia
Galeria
Wyszukiwarka obiektów
Nasze projekty
MP Power Awards©
MP Fast Date©
MP MICE Tour
MP MICE & More
MP Legia Cup
Nasza oferta
Reklama i promocja
Content marketing
Wydarzenia
Konkurs
Webinary
Studio kreatywne
O nas
Polityka prywatności
Grupa odbiorcza
Social media
Kontakt
O MeetingPlanner.pl