Superbrands ponownie z El Padre
W warszawskim hotelu Sheraton odbyła się gala XVI edycji Superbrands. Agencja El Padre po raz kolejny odpowiadała za jej realizację.
Podczas uroczystej gali przedstawiciele 26 najsilniejszych marek odebrali statuetki Superbrands i Business Superbrands. Superbrands jest wyróżnieniem przyznawanym za wieloletnią, konsekwentną pracę na rzecz budowy marki oferującej konsumentom istotne korzyści materialne i emocjonalne, które wykraczają poza te zapewniane przez konkurencję, i za które konsumenci są gotowi zapłacić wyższą cenę. Uzyskanie statusu Superbrands wzmacnia pozycję marki oraz utwierdza jej klientów i partnerów biznesowych w przekonaniu, że mają do czynienia z najlepszą ofertą w swojej kategorii. Superbrands działa od 27 lat, aktualnie w 90 krajach na świecie. Jak podaje organizacja 63 proc. Polaków chętniej sięga po produkty i usługi oznaczone Godłem Superbrands.
Hasłem przewodnim tegorocznej edycji projektu i gali finałowej było „make love not war”. Galę poprowadziła Nina Kowalewska-Motlik, prezeska zarządu New Communications, partnera Superbrands w Polsce oraz duet prowadzących Katarzyna Kasia i Grzegorz Markowski. Podczas gali wystąpiła Laura Godziejewska wraz trio jazzowym Piotra Rodowicza.
Agencja El Padre, była już po raz siódmy odpowiedzialna za kompleksową realizację gali – m.in. za oprawę scenograficzną, graficzną, animacje, multimedia, nagłośnienie oraz nadzór produkcyjny. Gala odbyła się 21 września.
W 2022 roku w gronie laureatów Superbrands znalazły się: AMS, Apart, Ciech Sarzyna, Cisowianka, CityFit, DPD, Drutex, Grupa Enel-Med, Eneris, Europejski Fundusz Leasingowy, Felix, Forbes, Gazeta.pl, Herbalife Nutrition, Lancerto, Nationale Nederlanden, Onet, Piątnica, Przysnacki, Rossmann, Saatchi & Saatchi, Sodexo, Thermomix, Tork, Uniqa oraz Wirtualna Polska.
Nagrodę Honorową, przyznawaną osobom, które w sposób szczególny przyczyniają się do budowy pozytywnego wizerunku Polski, otrzymała Adriana Porowska, prezeska Kamiliańskiej Misji Pomocy Społecznej i streetworkerka od kilkunastu lat wspierająca osoby w kryzysie bezdomności. To ona w pierwszych tygodniach wojny koordynowała pomoc wolontariuszy na warszawskich dworcach: Zachodnim i Centralnym. Współpracowała z firmami i władzami, działała w porozumieniu z ONZ, Komisją Praw Człowieka i Rzecznikiem Praw Obywatelskich.
Zobacz Sheraton Grand Warsaw w Wyszukiwarce Obiektów Konferencje.pl >>>