Otwarcie Candy Pop w Złotych Tarasach z Valkea Media

fot. Sylwia Dąbrowa
fot. Sylwia Dąbrowa

Agencja Valkea odpowiadała za otwarcia sklepu Candy Pop, które odbyło się 26 lipca w warszawskich Złotych Tarasach. Udział w wydarzeniu wzięli znani influencerzy. Organizatorzy podkreślają rekord frekwencji i sprzedaży wśród wszystkich otwarć sklepów tej litewskiej sieci na świecie.
 
Otwarcie pierwszego w Polsce stacjonarnego sklepu Candy Pop, nad którym czuwała agencja Valkea Media, przyciągnęło tłumy klientów. Składająca się z tysięcy osób kolejka była koordynowana przez liczną obsługę, a zainteresowanie produktami przełożyło się na rekordową sprzedaż. Wszystko to uczyniło warszawskie otwarcie największym wśród wszystkich debiutów salonów Candy POP na świecie i prawdopodobnie najbardziej obleganym otwarciem sklepu w całej historii Złotych Tarasów. Obszerne relacje medialne z wydarzenia przygotowały m.in. Fakt oraz Wiadomości Handlowe.
 
Agencja Valkea odpowiadała za obsługę PR-ową wydarzenia, tj. stworzenie strategii i realizację komunikacji związanej z otwarciem pierwszego sklepu Candy Pop w Polsce oraz obsługę mediów społecznościowych klienta na platformach TikTok i Meta. Trwająca od lutego współpraca Valkea z Candy POP, w ramach której przeprowadzono badania rynku i ustalono strategie social media i influencer marketingu, zaowocowała otwarciem 12 lipca w Złotych Tarasach strefy zabawy Candy Pop Fun Zone. Działanie strefy koordynował zespół eventowy Valkea, który włączając najmłodszych do wspólnej zabawy realizował cel, jakim było zwiększenie świadomości o powstaniu nowego konceptu i dotarcie do jak najszerszej grupy docelowej.
 
Candy Pop Fun Zone obfitowała w atrakcje takie jak koło fortuny z niespodziankami, gdzie można było wylosować pełnowartościowy produkt lub zniżkę na zakupy, oraz maszynę z nagrodami, wypełnioną egzotycznymi produktami Candy Pop. W ciągu dwóch tygodni w strefie bawiło się ponad 15 tys. osób, a dzienny rekord uczestnictwa wyniósł 3050 osób korzystających z oferowanych rozrywek.
 
Valkea podkreśla przemyślaną strategię media relations, szczegółowo zaplanowany i sprawnie zrealizowany harmonogram działań, a także odpowiedni dobór influencerów, dopasowany do oferty klienta i charakteru wydarzenia jako kluczowe elementy sukcesu projektu. Natsu, czyli Natalia Karczmarczyk oraz Kacper Porębski znany internautom jako Jasper przyciągnęli szczególnie klientów z najmłodszej grupy wiekowej, czyli dzieci i młodzież.
 
Litewska sieć Candy POP powstała sześć lat temu i obecnie posiada ponad 20 sklepów stacjonarnych w krajach bałtyckich. Firma oferuje wybór słodyczy, słonych przekąsek i napojów z całego świata, obejmujący liczne serie limitowane. W asortymencie sklepów znajdują się produkty takich marek, jak Rees’es, Hershey's, Herr's, Pringles, Takis, Gatorade czy Cheetos oraz kultowe napoje Prime.

Zaloguj się
Informacje
Branża
Personalia
Realizacje
Otwarcia
Obiekty
Catering
Technologie
Transport
Artykuły
Wywiady
Felietony
Publicystyka
Raport
Prawo
Biblioteka
Incentive travel
Prawo
Ogłoszenia
Przetargi
Praca
Wydarzenia
Galeria
Wyszukiwarka obiektów
Nasze projekty
MP Power Awards©
MP Fast Date©
MP MICE Tour©
MP MICE & More©
MP Impact©
Nasza oferta
Reklama i promocja
Content marketing
Wydarzenia
Konkurs
Webinary
Studio kreatywne
O nas
Polityka prywatności
Grupa odbiorcza
Social media
Kontakt
O MeetingPlanner.pl