Otwarcie Candy Pop w Złotych Tarasach z Valkea Media
Agencja Valkea odpowiadała za otwarcia sklepu Candy Pop, które odbyło się 26 lipca w warszawskich Złotych Tarasach. Udział w wydarzeniu wzięli znani influencerzy. Organizatorzy podkreślają rekord frekwencji i sprzedaży wśród wszystkich otwarć sklepów tej litewskiej sieci na świecie.
Otwarcie pierwszego w Polsce stacjonarnego sklepu Candy Pop, nad którym czuwała agencja Valkea Media, przyciągnęło tłumy klientów. Składająca się z tysięcy osób kolejka była koordynowana przez liczną obsługę, a zainteresowanie produktami przełożyło się na rekordową sprzedaż. Wszystko to uczyniło warszawskie otwarcie największym wśród wszystkich debiutów salonów Candy POP na świecie i prawdopodobnie najbardziej obleganym otwarciem sklepu w całej historii Złotych Tarasów. Obszerne relacje medialne z wydarzenia przygotowały m.in. Fakt oraz Wiadomości Handlowe.
Agencja Valkea odpowiadała za obsługę PR-ową wydarzenia, tj. stworzenie strategii i realizację komunikacji związanej z otwarciem pierwszego sklepu Candy Pop w Polsce oraz obsługę mediów społecznościowych klienta na platformach TikTok i Meta. Trwająca od lutego współpraca Valkea z Candy POP, w ramach której przeprowadzono badania rynku i ustalono strategie social media i influencer marketingu, zaowocowała otwarciem 12 lipca w Złotych Tarasach strefy zabawy Candy Pop Fun Zone. Działanie strefy koordynował zespół eventowy Valkea, który włączając najmłodszych do wspólnej zabawy realizował cel, jakim było zwiększenie świadomości o powstaniu nowego konceptu i dotarcie do jak najszerszej grupy docelowej.
Candy Pop Fun Zone obfitowała w atrakcje takie jak koło fortuny z niespodziankami, gdzie można było wylosować pełnowartościowy produkt lub zniżkę na zakupy, oraz maszynę z nagrodami, wypełnioną egzotycznymi produktami Candy Pop. W ciągu dwóch tygodni w strefie bawiło się ponad 15 tys. osób, a dzienny rekord uczestnictwa wyniósł 3050 osób korzystających z oferowanych rozrywek.
Valkea podkreśla przemyślaną strategię media relations, szczegółowo zaplanowany i sprawnie zrealizowany harmonogram działań, a także odpowiedni dobór influencerów, dopasowany do oferty klienta i charakteru wydarzenia jako kluczowe elementy sukcesu projektu. Natsu, czyli Natalia Karczmarczyk oraz Kacper Porębski znany internautom jako Jasper przyciągnęli szczególnie klientów z najmłodszej grupy wiekowej, czyli dzieci i młodzież.
Litewska sieć Candy POP powstała sześć lat temu i obecnie posiada ponad 20 sklepów stacjonarnych w krajach bałtyckich. Firma oferuje wybór słodyczy, słonych przekąsek i napojów z całego świata, obejmujący liczne serie limitowane. W asortymencie sklepów znajdują się produkty takich marek, jak Rees’es, Hershey's, Herr's, Pringles, Takis, Gatorade czy Cheetos oraz kultowe napoje Prime.