II Festiwal Polskiej Żywności #KupujŚwiadomie z El Padre

W Warszawie odbyła się druga edycja Festiwalu Polskiej Żywności #KupujŚwiadomie. Atrakcje, które zapewnili organizatorzy, przyciągnęły na PGE Narodowy ponad 10 tysięcy osób. Za inicjatywę odpowiadał Krajowy Ośrodek Wsparcia Rolnictwa, a za współorganizację agencja El Padre.
 
Zrównoważony rozwój i świadome konsumowanie dóbr są ważne dla coraz większej liczby ludzi. Wydarzenia, na których można kupić eko-żywność i produkty od lokalnych dostawców albo dowiedzieć się nieco więcej o unijnych regulacjach związanych z produkcją żywności, cieszą się coraz większą popularnością. Nie inaczej było w przypadku #KupujŚwiadomie.
 
W trakcie dwóch dni festiwalu odwiedzający mogli wziąć udział w różnorodnych atrakcjach rozlokowanych w trzech strefach: producentów, warsztatów i animacji. W pierwszej z wymienionych stref blisko 120 polskich producentów zaprezentowało swoje najlepsze wyroby: od ekologicznych owoców i warzyw po ręcznie wyrabiane sery czy pieczywo. W strefie warsztatów na odwiedzających czekało aż dziewięć stanowisk live cooking, przy których odbywały się profesjonalne warsztaty kulinarne dla dzieci i dorosłych prowadzone przez Adrianę Marczewską i Grzegorza Łapanowskiego. Uczestnicy warsztatów przygotowywali między innymi faszerowane kwiaty cukinii, tatar z łososia jurajskiego czy kolorowe naleśniki. Każdy z warsztatów kończył się degustacją. Z kolei w strefie animacji można było wziąć udział w lekcji ceramiki i stworzyć własny unikatowy kubek.
 
– Strefa producentów była zdecydowanie najbardziej wymagająca do przygotowania – przyznaje Hubert Dwórnik, event manager w El Padre. – Wybudowaliśmy 120 stoisk, a na miejsce dostarczyliśmy 100 lodówek, ponad 100 roślin i aż 1100 metrów kwadratowych zabudowy – wymienia. – Biorąc pod uwagę fakt, że na przygotowanie wszystkiego mieliśmy niecałe trzy tygodnie, a na montaż i aranżację niecałe dwie doby, to imponujący wynik. Jak zawsze największą siłą napędową projektu byli ludzie – przyznaje.
Aż 80 osób pracowało na dwie zmiany, by dowieźć zadanie i zapewnić odwiedzającym pozytywne wrażenia. Frekwencja, o wiele wyższa od zakładanej, dopisała – w wydarzeniu wzięło udział ponad 10 tysięcy osób, dorosłych i dzieci, a event odbił się szerokim echem w mediach społecznościowych.
Za produkcję wydarzenia z ramienia El Padre odpowiadali Hubert Dwórnik i Michał Lisiewicz.
Festiwal odbył się na PGE Narodowym w Warszawie, w dniach 7 i 8 września.

Zaloguj się
Informacje
Branża
Personalia
Realizacje
Otwarcia
Obiekty
Catering
Technologie
Transport
Artykuły
Wywiady
Felietony
Publicystyka
Raport
Prawo
Biblioteka
Incentive travel
Prawo
Ogłoszenia
Przetargi
Praca
Wydarzenia
Galeria
Wyszukiwarka obiektów
Nasze projekty
MP Power Awards©
MP Fast Date©
MP MICE Tour©
MP MICE & More©
MP Impact©
Nasza oferta
Reklama i promocja
Content marketing
Wydarzenia
Konkurs
Webinary
Studio kreatywne
O nas
Polityka prywatności
Grupa odbiorcza
Social media
Kontakt
O MeetingPlanner.pl