3 dni, 3 marki, 4 premiery, 2 dni jazd testowych: Event Astary w Polsce z Mamy To

Informacje o wydarzeniu

Kategoria

Premiera

Liczba osób

300

Data

04.2025

Nagrody

-


Wykonawcy

Agencja eventowa

Mamy To

Warszawa, mazowieckie

Obiekt

Opis wydarzenia

W dniach 7–10 kwietnia 2025 r. agencja Mamy To zrealizowała kolejne wydarzenie dla firmy Astara Polska – trzydniowe spotkanie w Hotelu Fabryka Wełny w Pabianicach, które połączyło premierowe prezentacje marek Isuzu, Mitsubishi i Nissan, strategiczne wystąpienia i prawdziwe motoryzacyjne emocje.
 
Wydarzenie pod hasłem „Pasja i przyszłość, które poruszają” było nie tylko prezentacją nowych modeli, ale przede wszystkim silnym komunikatem marki: Astara rośnie w Polsce i robi to z rozmachem.
Zadaniem agencji było stworzenie kompleksowego doświadczenia, które nie tylko pokazało 4 premierowe auta, ale także zakomunikowało spójną wizję i strategię klienta. Każdy z trzech dni został zaplanowany z myślą o innym odbiorcy. Pierwszy dzień skierowany był do mediów i influencerów – zorganizowane były warsztaty, konferencje oraz jazdy testowe, w których udział wzięli m.in. ambasadorzy marek: Bartek Topa i Mateusz Banasiuk. Drugi dzień poświęcony był przedstawicielom branży flotowej – tu agencja postawiła na konkret: testy pojazdów, spotkania B2B oraz wieczorną integrację. Trzeci dzień należał do dealerów – intensywny pod względem merytorycznym, z udziałem 16 prelegentów, w tym CEO grupy Astara, Jorge Navei.
W wydarzeniu wzięło udział łącznie 300 osób. Zaprezentowane zostały cztery modele premierowe: Isuzu D-Max, Mitsubishi Outlander, Nissan Interstar oraz Nissan Primastar. Ale – jak podkreśla agencja – to nie tylko liczby robiły wrażenie – to przede wszystkim klimat wydarzenia, jego płynna struktura i dbałość o detale.

– Koordynacja trzydniowego wydarzenia dla Astara Polska to przykład produkcji eventowej, która wymagała precyzyjnego planowania i pełnej kontroli operacyjnej. To konieczność zaprojektowania i dostarczenia trzech zupełnie różnych doświadczeń – od zaplanowania logistyki uczestników, przez uruchomienie platformy rejestracyjnej, po koordynację zakwaterowania, atrakcji i jazd testowych. Wydarzenie było dynamiczne, zróżnicowane i wymagało elastyczności – przy tak złożonej strukturze oraz napiętych harmonogramach kluczowa była szybka reakcja na zmiany i współpraca zespołów na wielu poziomach. To realizacja, która pokazała, jak doświadczenie i precyzja przekładają się na płynność i jakość całego projektu – Klaudia Nakulska, producentka wydarzenia.
 
Współprowadzącym wydarzenia był głos/awatar AI. Jego bardziej emocjonalnym dopełnieniem byli współprowadzący z grupy Astara.
– Za nami ogrom pracy. Zorganizowanie trzech różnych wydarzeń, skierowanych do trzech odmiennych grup docelowych, dzień po dniu, było nie lada wyzwaniem. Oprócz pełnej produkcji wydarzeń, odpowiadaliśmy również za stronę merytoryczną – opracowanie prezentacji dla 16 prelegentów oraz wsparcie ich w przygotowaniu do wystąpień scenicznych. Dodatkowo wprowadzenie AI jako współprowadzącego było nie tylko interesującym rozwiązaniem technologicznym, ale także ukłonem w stronę prowadzących – stanowiło dla nich realne wsparcie. Dziękujemy firmie Astara za kolejną wspólną realizację i zaufanie – mówi Justyna Fabisiak, współwłaścicielka agencji Mamy To, reżyserka wydarzenia.

Agencja Mamy To odpowiedzialna była za pełną realizację projektu – od koncepcji i scenariusza, przez logistykę i produkcję, aż po obsługę gości, scenografię i komunikację. Jak podkreśla, to wydarzenie pokazało, jak można połączyć świat motoryzacji z emocjami, strategią i przyszłością.

Zaloguj się
Informacje
Branża
Personalia
Realizacje
Otwarcia
Obiekty
Catering
Technologie
Transport
Artykuły
Wywiady
Felietony
Publicystyka
Raport
Prawo
Biblioteka
Incentive travel
Prawo
Ogłoszenia
Przetargi
Praca
Wydarzenia
Galeria
Wyszukiwarka obiektów
Nasze projekty
MP Power Awards©
MP Fast Date©
MP MICE Tour©
MP MICE & More©
MP Impact©
Nasza oferta
Reklama i promocja
Content marketing
Wydarzenia
Konkurs
Webinary
Studio kreatywne
O nas
Polityka prywatności
Grupa odbiorcza
Social media
Kontakt
O MeetingPlanner.pl