3 dni, 3 marki, 4 premiery, 2 dni jazd testowych: Event Astary w Polsce z Mamy To
Informacje o wydarzeniu
Kategoria
Liczba osób
300
Data
04.2025
Nagrody
-
Wykonawcy
Agencja eventowa
Mamy To
Warszawa, mazowieckie
Obiekt
Opis wydarzenia
W dniach 7–10 kwietnia 2025 r. agencja Mamy To zrealizowała kolejne wydarzenie dla firmy Astara Polska – trzydniowe spotkanie w Hotelu Fabryka Wełny w Pabianicach, które połączyło premierowe prezentacje marek Isuzu, Mitsubishi i Nissan, strategiczne wystąpienia i prawdziwe motoryzacyjne emocje.
Wydarzenie pod hasłem „Pasja i przyszłość, które poruszają” było nie tylko prezentacją nowych modeli, ale przede wszystkim silnym komunikatem marki: Astara rośnie w Polsce i robi to z rozmachem.
Zadaniem agencji było stworzenie kompleksowego doświadczenia, które nie tylko pokazało 4 premierowe auta, ale także zakomunikowało spójną wizję i strategię klienta. Każdy z trzech dni został zaplanowany z myślą o innym odbiorcy. Pierwszy dzień skierowany był do mediów i influencerów – zorganizowane były warsztaty, konferencje oraz jazdy testowe, w których udział wzięli m.in. ambasadorzy marek: Bartek Topa i Mateusz Banasiuk. Drugi dzień poświęcony był przedstawicielom branży flotowej – tu agencja postawiła na konkret: testy pojazdów, spotkania B2B oraz wieczorną integrację. Trzeci dzień należał do dealerów – intensywny pod względem merytorycznym, z udziałem 16 prelegentów, w tym CEO grupy Astara, Jorge Navei.
W wydarzeniu wzięło udział łącznie 300 osób. Zaprezentowane zostały cztery modele premierowe: Isuzu D-Max, Mitsubishi Outlander, Nissan Interstar oraz Nissan Primastar. Ale – jak podkreśla agencja – to nie tylko liczby robiły wrażenie – to przede wszystkim klimat wydarzenia, jego płynna struktura i dbałość o detale.
– Koordynacja trzydniowego wydarzenia dla Astara Polska to przykład produkcji eventowej, która wymagała precyzyjnego planowania i pełnej kontroli operacyjnej. To konieczność zaprojektowania i dostarczenia trzech zupełnie różnych doświadczeń – od zaplanowania logistyki uczestników, przez uruchomienie platformy rejestracyjnej, po koordynację zakwaterowania, atrakcji i jazd testowych. Wydarzenie było dynamiczne, zróżnicowane i wymagało elastyczności – przy tak złożonej strukturze oraz napiętych harmonogramach kluczowa była szybka reakcja na zmiany i współpraca zespołów na wielu poziomach. To realizacja, która pokazała, jak doświadczenie i precyzja przekładają się na płynność i jakość całego projektu – Klaudia Nakulska, producentka wydarzenia.
Współprowadzącym wydarzenia był głos/awatar AI. Jego bardziej emocjonalnym dopełnieniem byli współprowadzący z grupy Astara.
– Za nami ogrom pracy. Zorganizowanie trzech różnych wydarzeń, skierowanych do trzech odmiennych grup docelowych, dzień po dniu, było nie lada wyzwaniem. Oprócz pełnej produkcji wydarzeń, odpowiadaliśmy również za stronę merytoryczną – opracowanie prezentacji dla 16 prelegentów oraz wsparcie ich w przygotowaniu do wystąpień scenicznych. Dodatkowo wprowadzenie AI jako współprowadzącego było nie tylko interesującym rozwiązaniem technologicznym, ale także ukłonem w stronę prowadzących – stanowiło dla nich realne wsparcie. Dziękujemy firmie Astara za kolejną wspólną realizację i zaufanie – mówi Justyna Fabisiak, współwłaścicielka agencji Mamy To, reżyserka wydarzenia.
Agencja Mamy To odpowiedzialna była za pełną realizację projektu – od koncepcji i scenariusza, przez logistykę i produkcję, aż po obsługę gości, scenografię i komunikację. Jak podkreśla, to wydarzenie pokazało, jak można połączyć świat motoryzacji z emocjami, strategią i przyszłością.