Strefa EB Lidl Polska na festiwalu Pol’and’Rock 2023
Informacje o wydarzeniu
Wykonawcy
Agencja eventowa
Poznań, wielkopolskie
Opis wydarzenia
Event: Strefa EB Lidl Polska na festiwalu Pol’and’Rock 2023 jest laureatem 12. edycji konkursu MP Power Awards w kategorii Event pozostałe formy. Projekt został zrealizowany przez Lidl Polska i agencję UTE Group.
Celem przedsięwzięcia było budowanie pozytywnego wizerunku firmy jako pracodawcy oraz przedstawienie wartości i benefitów oferowanych przez Lidl swoim pracownikom. Odbywało się to poprzez grę i angażowanie do zabawy podczas oczekiwania w kolejce. Scenografia strefy nawiązywała do źródeł oryginalnego festiwalu Woodstock, z wykorzystaniem motywu kultowego Hippie Busa, przekształconego w interaktywną przestrzeń escape roomu. Uczestnicy musieli rozwiązywać zagadki i wykonywać zadania, aby odkryć tajemnice pracy w Lidlu oraz poznać korzyści związane z zatrudnieniem w firmie. Cała gra była spójna z wartościami i komunikacją Lidl Polska. Zainteresowani rozmową na temat pracy w Lidlu mieli także możliwość jej odbycia. Do tego celu wykorzystano nowoczesne komfortowe VW Californie. Uczestnikom strefy rozdawano karteczki z kodem QR prowadzącym bezpośrednio do strony z aplikacją, a na specjalnie przygotowanej zakładce rekrutacyjnej dostępny był darmowy szablon CV, gotowy do pobrania.
Strefa EB Lidl Polska na festiwalu Pol’and’Rock 2023
Klient: Lidl Polska
Agencja: UTE Group
Data: 3–5 sierpnia 2023
Miejsce: Festival Pol’and’Rock 2023, Czaplinek Lotnisko Broczyno
Liczba uczestników: strefa zamknięta – około 300 wzięło udział w grze, około 3500 osób odwiedziło strefę, pobierając gadżety