MAKi
Informacje o wydarzeniu
Wykonawcy
Agencja eventowa
Warszawa, mazowieckie
Opis wydarzenia
Event: MAKi jest laureatem 12. edycji konkursu MP Power Awards w kategorii Kampania zintegrowana z wykorzystaniem event marketingu. Projekt został zrealizowany przez Fundację Empiria i Wiedza oraz agencję Rebelia Media w 50 lokalizacjach w Polsce, w tym m.in. podczas Impact CEE w Poznaniu.
Kampania społeczna MAKi (Męski a Kobiecy punkt widzenia) ma na celu promowanie współpracy między płciami, zamiast rywalizacji, w różnych aspektach życia – rodzinnym, zawodowym czy społecznym. Projekt oparty jest na czterech głównych filarach komunikacyjnych: społeczności, biznesie, edukacji i mediach. Jego inicjatywa rozpoczęła się w maju 2023 r. na konferencji Impact CEE i obejmowała wydarzenia, takie jak panele dyskusyjne, koncerty oraz kampanie reklamowe, dotykając kwestii równości płci i sprawiedliwego podziału ról. W ramach kampanii zorganizowano 50 wydarzeń, na których uczestniczyło ponad 150 tys. osób. Dodatkowo, projekt wspierał publikacje, badania oraz działania z zakresu mediów, promując zmiany w społecznym postrzeganiu ról kobiet i mężczyzn. Kampania realizuje cele zrównoważonego rozwoju ONZ, w tym równości płci i wzrostu gospodarczego.
MAKi
Klient: Fundacja Empiria i Wiedza
Agencja: Rebelia Media
Data: maj – grudzień 2023
Miejsce: 50 lokalizacji w Polsce, w tym m.in. Impact CEE oraz media ogólnopolskie i lokalne
Liczba uczestników: eventy – 150 tys., dotarcie kampanii reklamowej – 8 mln, zasięg kampanii mediowej – 9 mln