Proud to be party
Informacje o wydarzeniu
Wykonawcy
Agencja eventowa
Warszawa, mazowieckie
Opis wydarzenia
Event: Proud to be party jest zwyciężcą 12. edycji konkursu MP Power Awards® w kategorii CSR. Projekt został zrealizowany przez Orbico i agencję 180heartbeats + JvM w klubie Sogo w Warszawie.
Celem projektu było wzmocnienie wizerunku marki Converse jako sojusznika społeczności LGBT+ poprzez zorganizowanie eventu, który przełamałby konwencje i wprowadziłby markę do nowego, inkluzywnego kontekstu. Zdecydowano się na nietypową lokalizację, klub Sogo, znany z heteronormatywnego wizerunku, aby zmienić jego odbiór i stworzyć przestrzeń przyjazną LGBT+. Dodatkowo, wydarzenie miało promować kolekcję Converse Pride i angażować przedstawicieli społeczności LGBT+ w projekcie.
Event podzielono na dwie części: dzienną i wieczorną. Część dzienna obejmowała warsztaty voguingu oraz kreatywne zajęcia z Loesje Polska, podczas których uczestnicy tworzyli hasła na transparenty na Paradę Równości. Warsztaty prowadziły ikony kultury ballroom, Madlen i Gigi Revlon. Wieczorem odbył się performance modowo-taneczny z udziałem House of Revlon, Tomasza Armady i drag performerki Zizi Boom. Wydarzenie wzbogacono o aktywności, takie jak foto-spoty, tatuaże i wróżby. Całość odbyła się w odmienionej przestrzeni klubu, udekorowanej tęczowymi elementami, które podkreślały ideę akceptacji i wsparcia dla LGBT+.
Projekt skutecznie wzmocnił wizerunek Converse jako marki wspierającej LGBT+, przełamując heteronormatywne skojarzenia z klubem Sogo. Uczestnicy poczuli się akceptowani i mieli możliwość wyrażenia siebie w bezpiecznej przestrzeni. Zrealizowane warsztaty, performance i aktywności stworzyły unikalną, inkluzywną atmosferę, która przyciągnęła uwagę mediów i społeczności LGBT+. Całość wydarzenia przyczyniła się do pozytywnego odbioru marki i podkreślenia jej zaangażowania w walkę o równość i różnorodność.
Proud to be party
Klient: Orbico
Agencja: 180heartbeats + JvM
Data: 16 czerwca 2023 r.
Miejsce: klub nocny Sogo (Aleje Jerozolimskie 6, Warszawa)
Liczba uczestników: 500