McDonald’s Polska Christmas Party

Informacje o wydarzeniu

Kategoria

Event celebracja

Liczba osób

500

Data

05.2025

Klient

McDonald’s Polska

Nagrody

MP Power Awards 2024
MP Power Awards 2024 Zwycięzca
MP Power Awards 2024
MP Power Awards 2024 Nominacja

Wykonawcy

Agencja eventowa

El Padre

Warszawa, mazowieckie

Obiekt

Opis wydarzenia

Projekt McDonald’s Polska Christmas Party jest zwycięzcą 13. edycji konkursu MP Power Awards® w kategorii Event – integracja oraz zdobywcą nominacj w kategorii Oprawa wizualna i scenograficzna. Projekt został zrealizowany przez McDonald’s Polska i agencję El Padre.

Świąteczne spotkanie McDonald’s Polska, zorganizowane 13 grudnia 2024 roku w warszawskim ATM Studio, połączyło pracowników, franczyzobiorców i partnerów biznesowych firmy w ramach wydarzenia mającego na celu integrację i budowanie relacji w nieformalnej atmosferze.

Całodniowe przedsięwzięcie podzielono na dwie części – poranny CoOp Meeting oraz wieczorne Christmas Party. Pierwszy segment wydarzenia miał charakter biznesowy i służył podsumowaniu mijającego roku oraz omówieniu celów na przyszłość. Spotkanie odbywało się pod hasłami „Play to win/Plan to win” oraz „I want more” i miało na celu wymianę doświadczeń między pracownikami różnych działów i szczebli organizacji.

Wieczorna część wydarzenia stanowiła kontrast dla porannego programu – goście trafili do starannie zaprojektowanej przestrzeni stylizowanej na zimową baśń. Już od wejścia uczestnicy wkraczali w świat świątecznych dekoracji – przez gigantyczny domek z piernika, zimowy las i bajkową karuzelę. Całość aranżacji miała na celu pobudzenie zmysłów i stworzenie warunków do naturalnej integracji.
J
ednym z centralnych punktów programu był spektakl „Dziadek do orzechów”, wzbogacony o efekty multimedialne i choreografię zsynchronizowaną z elementami scenografii. Występy ponad 20-osobowego chóru gospel wypełniały przestrzeń muzyką, tworząc atmosferę wspólnoty i wzruszenia. Przestrzeń eventowa została uzupełniona o niespodzianki – bufety stylizowane na prezenty, „żywe” kominki-bary czy balon unoszący się nad uczestnikami.
Organizacja wydarzenia wymagała sześciodniowego montażu i pracy ponad 120 osób w trybie zmianowym. Nad przebiegiem wieczoru czuwał Jarosław Kuźniar, który prowadził wydarzenie.

Kulminacyjnym momentem był finałowy akcent – licytacja charytatywna na rzecz Fundacji Ronalda McDonalda. Rzeźba „Harda dziewczyna” osiągnęła kwotę 660 tysięcy złotych, co stanowiło wyraz zaangażowania uczestników i organizatora we wsparcie działań społecznych.
Poprzez połączenie świątecznej symboliki z nowoczesnymi formami narracji wizualnej, stworzono przestrzeń do wspólnego przeżywania emocji, wymiany doświadczeń i wzmacniania relacji.

McDonald’s Polska Christmas Party
Klient: McDonald’s Polska
Agencja: El Padre
Data: 13 grudnia 2024
Miejsce: ATM Studio, Warszawa
Liczba uczestników: 500

Zaloguj się
Informacje
Branża
Personalia
Realizacje
Otwarcia
Obiekty
Catering
Technologie
Transport
Artykuły
Wywiady
Felietony
Publicystyka
Raport
Prawo
Biblioteka
Incentive travel
Prawo
Ogłoszenia
Przetargi
Praca
Wydarzenia
Galeria
Wyszukiwarka obiektów
Nasze projekty
MP Power Awards©
MP Fast Date©
MP MICE Tour©
MP MICE & More©
MP Impact©
Nasza oferta
Reklama i promocja
Content marketing
Wydarzenia
Konkurs
Webinary
Studio kreatywne
O nas
Polityka prywatności
Grupa odbiorcza
Social media
Kontakt
O MeetingPlanner.pl