McDonald’s Polska Christmas Party
Informacje o wydarzeniu
Wykonawcy
Agencja eventowa
Warszawa, mazowieckie
Obiekt
Opis wydarzenia
Projekt McDonald’s Polska Christmas Party jest zwycięzcą 13. edycji konkursu MP Power Awards® w kategorii Event – integracja oraz zdobywcą nominacj w kategorii Oprawa wizualna i scenograficzna. Projekt został zrealizowany przez McDonald’s Polska i agencję El Padre.
Świąteczne spotkanie McDonald’s Polska, zorganizowane 13 grudnia 2024 roku w warszawskim ATM Studio, połączyło pracowników, franczyzobiorców i partnerów biznesowych firmy w ramach wydarzenia mającego na celu integrację i budowanie relacji w nieformalnej atmosferze.
Całodniowe przedsięwzięcie podzielono na dwie części – poranny CoOp Meeting oraz wieczorne Christmas Party. Pierwszy segment wydarzenia miał charakter biznesowy i służył podsumowaniu mijającego roku oraz omówieniu celów na przyszłość. Spotkanie odbywało się pod hasłami „Play to win/Plan to win” oraz „I want more” i miało na celu wymianę doświadczeń między pracownikami różnych działów i szczebli organizacji.
Wieczorna część wydarzenia stanowiła kontrast dla porannego programu – goście trafili do starannie zaprojektowanej przestrzeni stylizowanej na zimową baśń. Już od wejścia uczestnicy wkraczali w świat świątecznych dekoracji – przez gigantyczny domek z piernika, zimowy las i bajkową karuzelę. Całość aranżacji miała na celu pobudzenie zmysłów i stworzenie warunków do naturalnej integracji.
J
ednym z centralnych punktów programu był spektakl „Dziadek do orzechów”, wzbogacony o efekty multimedialne i choreografię zsynchronizowaną z elementami scenografii. Występy ponad 20-osobowego chóru gospel wypełniały przestrzeń muzyką, tworząc atmosferę wspólnoty i wzruszenia. Przestrzeń eventowa została uzupełniona o niespodzianki – bufety stylizowane na prezenty, „żywe” kominki-bary czy balon unoszący się nad uczestnikami.
Organizacja wydarzenia wymagała sześciodniowego montażu i pracy ponad 120 osób w trybie zmianowym. Nad przebiegiem wieczoru czuwał Jarosław Kuźniar, który prowadził wydarzenie.
Kulminacyjnym momentem był finałowy akcent – licytacja charytatywna na rzecz Fundacji Ronalda McDonalda. Rzeźba „Harda dziewczyna” osiągnęła kwotę 660 tysięcy złotych, co stanowiło wyraz zaangażowania uczestników i organizatora we wsparcie działań społecznych.
Poprzez połączenie świątecznej symboliki z nowoczesnymi formami narracji wizualnej, stworzono przestrzeń do wspólnego przeżywania emocji, wymiany doświadczeń i wzmacniania relacji.
McDonald’s Polska Christmas Party
Klient: McDonald’s Polska
Agencja: El Padre
Data: 13 grudnia 2024
Miejsce: ATM Studio, Warszawa
Liczba uczestników: 500