10 projektów na 10 lat pracy artystycznej W. Brewki

Informacje o wydarzeniu

Kategoria

Jubileusz

Liczba osób

-

Data

06.2024

Klient

Wojciech Brewka

Nagrody

MP Power Awards 2024
MP Power Awards 2024 Zwycięzca

Wykonawcy

Agencja eventowa

Rebelia Media Group

Warszawa, mazowieckie

Obiekt

Opis wydarzenia

Projekt 10 projektów na 10 lat pracy artystycznej W. Brewki jest zwycięzcą w 13. edycji konkursu MP Power Awards® w kategorii Event - jubileusz. Projekt został zrealizowany przez Wojciech Brewka i agencję Rebelia Media.                         

Z okazji dziesięciolecia pracy artystycznej Wojciech Brewka – malarz związany z nurtem Młodej Sztuki, a niegdyś warszawski prawnik – zrealizował w 2024 roku serię dziesięciu projektów. Ich celem była nie tylko prezentacja dorobku twórczego, ale również podjęcie tematów społecznych, edukacyjnych i charytatywnych.

Dziesięć inicjatyw stanowiło spójną klamrę podsumowującą dotychczasową działalność artysty, który od debiutu w 2014 roku na Chłodnej 31 konsekwentnie buduje swoją pozycję w świecie sztuki współczesnej. Jubileuszowy projekt objął działania z różnych dziedzin, począwszy od wystaw, przez udział w wydarzeniach o charakterze społecznym, aż po projekty komercyjne o funkcji edukacyjnej.

W ramach całorocznego planu zrealizowano m.in. retrospektywną wystawę „X” w Warszawie, wystawę malarstwa tematycznego w Domu Polskim w Paryżu z okazji Igrzysk Olimpijskich czy mural na warszawskim Ursynowie wykonany dla Fundacji Twarze Depresji. Artysta przygotował również specjalne dzieła dla polskich olimpijek oraz zaprojektował przestrzenie komercyjne – strefę Bombay Sapphire na OFF Festival i butik IQOS w Westfield Arkadia.

Wojciech Brewka angażował się także jako ambasador społecznych idei – wspierał inicjatywy fundacji Twarze Depresji, był jurorem w Kulinarnych Zawodach Dziennikarzy promujących wegetarianizm i wziął udział w koncercie artystycznym dla rodzin z dziećmi w Studiu im. Witolda Lutosławskiego. Podczas MP Impact dzielił się swoją wiedzą na temat roli artystów w projektach komercyjnych.

Obok wydarzeń o charakterze publicznym, projekty spotkały się z zainteresowaniem mediów – artysta pojawił się m.in. w programach TVN, TVP oraz Polskiego Radia. Dzięki różnorodności kanałów dotarcia udało się objąć szerokie grono odbiorców i wzmocnić przekaz, który łączył sztukę z refleksją społeczną i osobistym zaangażowaniem.

Zrealizowany plan nie tylko uświetnił rocznicę, ale też pokazał, jak można łączyć działalność twórczą z odpowiedzialnością społeczną. Projekty stanowiły rezultat pracy nad autentycznym, głęboko osobistym przekazem, którego siłą był nie rozmach, lecz spójność wizji i wrażliwość na potrzeby otoczenia.

10 projektów na 10 lat pracy artystycznej W. Brewki
Klient: Wojciech Brewka
Agencja: Rebelia Media
Miejsce: Różne lokalizacje (m.in. Dom Polski w Paryżu, siedziba Polskiego Komitetu Olimpijskiego, Villa Foksal, Chłodna 31)
Liczba uczestników: Wystawa w Domu Polskim w Paryżu – ok. 14,5 tys. osób; wydarzenie „X” – 550 osób; Charytatywne Kulinarne Zawody Dziennikarzy – 400 osób; Studio Koncertowe im. Lutosławskiego – 400 osób

Zaloguj się
Informacje
Branża
Personalia
Realizacje
Otwarcia
Obiekty
Catering
Technologie
Transport
Artykuły
Wywiady
Felietony
Publicystyka
Raport
Prawo
Biblioteka
Incentive travel
Prawo
Ogłoszenia
Przetargi
Praca
Wydarzenia
Galeria
Wyszukiwarka obiektów
Nasze projekty
MP Power Awards©
MP Fast Date©
MP MICE Tour©
MP MICE & More©
MP Impact©
Nasza oferta
Reklama i promocja
Content marketing
Wydarzenia
Konkurs
Webinary
Studio kreatywne
O nas
Polityka prywatności
Grupa odbiorcza
Social media
Kontakt
O MeetingPlanner.pl