Paprocki Brzozowski – pokaz kolekcji „Menu”

Informacje o wydarzeniu

Kategoria

Pokaz mody

Liczba osób

600

Data

07.2024

Klient

Paprocki Brzozowski

Nagrody

MP Power Awards 2024
MP Power Awards 2024 Nominacja

Wykonawcy

Agencja eventowa

Imagine Nation

Warszawa, mazowieckie

Obiekt

Opis wydarzenia

Projekt Paprocki Brzozowski – pokaz kolekcji „Menu” jest laureatem 13. edycji konkursu MP Power Awards® w kategorii Event – pozostałe formy. Projekt został zrealizowany przez duet projektantów Paprocki Brzozowski i agencję Imagine Nation.                         

Letni pokaz kolekcji „Menu” autorstwa Paprocki Brzozowski odbył się w warszawskiej Elektrowni Powiśle i zgromadził 600 zaproszonych gości – dziennikarzy, stylistów, gwiazdy oraz bliskich współpracowników duetu. Wydarzenie miało na celu zatarcie granic między modą a jej odbiorcami.

Formuła pokazu odebrała modzie charakter niedostępnego widowiska – zamiast tradycyjnego wybiegu goście zasiedli przy wspólnym stole, który z chwilą rozpoczęcia prezentacji kolekcji zamienił się w centralny element scenografii. Modelki poruszały się wśród uczestników, krocząc po blacie stołu, przy którym jeszcze chwilę wcześniej serwowano kolację. Taki układ pozwolił widzom na bezpośredni kontakt z prezentowanymi projektami – z odległości kilku centymetrów mogli obserwować strukturę tkanin, detale krawieckie i ruch sylwetek.

Wydarzenie miało charakter multisensorycznego doświadczenia – zaprojektowanego tak, by angażować gości nie tylko wizualnie, ale również poprzez smak, zapach i dźwięk. Oprawa muzyczna autorstwa Wojtka Urbańskiego, oparta na reinterpretacji „I Feel Love” Donny Summer, została dopełniona przez kwartet smyczkowy i dźwięki otoczenia – szum wody z renesansowej fontanny czy rozmowy przy stole. Całość aranżacji – świeczki, drobne światełka, industrialne wnętrze i nocne niebo – tworzyła intymną, artystyczną atmosferę.

Integralną częścią wieczoru były także strefy partnerskie. Zaangażowane marki miały możliwość zaprezentowania się w sposób dopasowany do estetyki wydarzenia, budując własne mikroświaty, odpowiadające ich tożsamości.

Projekt nie tylko redefiniował klasyczne rozumienie pokazu mody, ale również podkreślił kreatywną tożsamość duetu Paprocki Brzozowski. W centrum znalazł się odbiorca, który – z pozycji biernego widza – został wciągnięty w pełne doświadczenie estetyczne.

W ten sposób powstało wydarzenie z pogranicza mody, sztuki i kulinariów, którego formuła – z jednej strony wyważona i kameralna, z drugiej śmiała w formie – podkreśliła otwartość marki na eksperyment i nowe sposoby komunikacji z odbiorcami.

Paprocki Brzozowski – pokaz kolekcji „Menu”
Klient: Paprocki Brzozowski
Agencja: Imagine Nation
Data: 2 lipca 2024
Miejsce: Elektrownia Powiśle
Liczba uczestników: 600

Zaloguj się
Informacje
Branża
Personalia
Realizacje
Otwarcia
Obiekty
Catering
Technologie
Transport
Artykuły
Wywiady
Felietony
Publicystyka
Raport
Prawo
Biblioteka
Incentive travel
Prawo
Ogłoszenia
Przetargi
Praca
Wydarzenia
Galeria
Wyszukiwarka obiektów
Nasze projekty
MP Power Awards©
MP Fast Date©
MP MICE Tour©
MP MICE & More©
MP Impact©
Nasza oferta
Reklama i promocja
Content marketing
Wydarzenia
Konkurs
Webinary
Studio kreatywne
O nas
Polityka prywatności
Grupa odbiorcza
Social media
Kontakt
O MeetingPlanner.pl