Paprocki Brzozowski – pokaz kolekcji „Menu”
Informacje o wydarzeniu
Wykonawcy
Agencja eventowa
Warszawa, mazowieckie
Obiekt
Opis wydarzenia
Projekt Paprocki Brzozowski – pokaz kolekcji „Menu” jest laureatem 13. edycji konkursu MP Power Awards® w kategorii Event – pozostałe formy. Projekt został zrealizowany przez duet projektantów Paprocki Brzozowski i agencję Imagine Nation.
Letni pokaz kolekcji „Menu” autorstwa Paprocki Brzozowski odbył się w warszawskiej Elektrowni Powiśle i zgromadził 600 zaproszonych gości – dziennikarzy, stylistów, gwiazdy oraz bliskich współpracowników duetu. Wydarzenie miało na celu zatarcie granic między modą a jej odbiorcami.
Formuła pokazu odebrała modzie charakter niedostępnego widowiska – zamiast tradycyjnego wybiegu goście zasiedli przy wspólnym stole, który z chwilą rozpoczęcia prezentacji kolekcji zamienił się w centralny element scenografii. Modelki poruszały się wśród uczestników, krocząc po blacie stołu, przy którym jeszcze chwilę wcześniej serwowano kolację. Taki układ pozwolił widzom na bezpośredni kontakt z prezentowanymi projektami – z odległości kilku centymetrów mogli obserwować strukturę tkanin, detale krawieckie i ruch sylwetek.
Wydarzenie miało charakter multisensorycznego doświadczenia – zaprojektowanego tak, by angażować gości nie tylko wizualnie, ale również poprzez smak, zapach i dźwięk. Oprawa muzyczna autorstwa Wojtka Urbańskiego, oparta na reinterpretacji „I Feel Love” Donny Summer, została dopełniona przez kwartet smyczkowy i dźwięki otoczenia – szum wody z renesansowej fontanny czy rozmowy przy stole. Całość aranżacji – świeczki, drobne światełka, industrialne wnętrze i nocne niebo – tworzyła intymną, artystyczną atmosferę.
Integralną częścią wieczoru były także strefy partnerskie. Zaangażowane marki miały możliwość zaprezentowania się w sposób dopasowany do estetyki wydarzenia, budując własne mikroświaty, odpowiadające ich tożsamości.
Projekt nie tylko redefiniował klasyczne rozumienie pokazu mody, ale również podkreślił kreatywną tożsamość duetu Paprocki Brzozowski. W centrum znalazł się odbiorca, który – z pozycji biernego widza – został wciągnięty w pełne doświadczenie estetyczne.
W ten sposób powstało wydarzenie z pogranicza mody, sztuki i kulinariów, którego formuła – z jednej strony wyważona i kameralna, z drugiej śmiała w formie – podkreśliła otwartość marki na eksperyment i nowe sposoby komunikacji z odbiorcami.
Paprocki Brzozowski – pokaz kolekcji „Menu”
Klient: Paprocki Brzozowski
Agencja: Imagine Nation
Data: 2 lipca 2024
Miejsce: Elektrownia Powiśle
Liczba uczestników: 600