Lasowisko

Informacje o wydarzeniu

Kategoria

Promocja marki B2B

Liczba osób

1170

Data

07.2024

Klient

Mapei Polska

Nagrody

MP Power Awards 2024
MP Power Awards 2024 Zwycięzca

Wykonawcy

Agencja eventowa

Grupa MSG

Poznań, wielkopolskie

Opis wydarzenia

Projekt Lasowisko jest zwycięzcą w 13. edycji konkursu MP Power Awards® w kategorii Event – promocja marki B2B. Projekt został zrealizowany przez Mapei Polska i agencję Grupa MSG.                         

W ramach projektu Lasowisko zrealizowano osiem dwudniowych wydarzeń plenerowych dla wykonawców budowlanych – partnerów marki MAPEI. Wydarzenia odbywały się w różnych regionach Polski, głównie w leśnych, oddalonych od miast lokalizacjach, często przy harcerskich stanach i ośrodkach. Ideą projektu było połączenie integracji środowiska wykonawców z przekazem ekologicznym oraz promocją wartości marki w duchu zrównoważonego rozwoju.

Uczestnicy wydarzeń, wybrani spośród najbardziej aktywnych członków Programu Partnerskiego MAPEI, zostali zaproszeni do leśnego obozowiska – glampingowego miasteczka, w którym nocowali w namiotach i korzystali z aktywności odbywających się wyłącznie na świeżym powietrzu. Każde wydarzenie rozpoczynało się od wspólnego podziału na siedmioosobowe patrole, których zadaniem było przejście 5-kilometrowej gry terenowej. Scenariusz rozgrywki oparty był na fabule osadzonej na innej planecie, z której uczestnicy – po rozwiązaniu serii zadań związanych z tematyką ekologii – symbolicznie „wracali” na Ziemię, aby podzielić się wiedzą i rozwiązaniami.

Zadania przygotowane na trasie miały skłaniać do refleksji nad wpływem codziennych wyborów na środowisko. Punktacja rozgrywki premiowała przemyślane gospodarowanie zasobami, a do budowy finałowych „promów kosmicznych” wykorzystywano odpady, takie jak plastikowe butelki. Wydarzenie nie tylko integrowało, ale również podprogowo wzmacniało proekologiczną świadomość uczestników.

Wieczorne aktywności – kąpiele w leśnych baniach, wspólne ogniska z gitarą i śpiewem, a także przejście po ścieżkach z rozżarzonych węgli – były okazją do rozmów i odpoczynku po dniu pełnym wrażeń. Finałem każdego z wydarzeń była symboliczna „misja powrotna” – wystrzelenie skonstruowanych przez patrole promów w niebo.

Projekt spotkał się z dużym odzewem ze strony uczestników. W mediach społecznościowych pojawiło się wiele relacji i komentarzy, a temat wydarzenia wracał w rozmowach długo po jego zakończeniu. Organizatorzy podkreślają, że Lasowisko – zorganizowane poza standardowymi hotelowymi ramami – w oryginalny sposób połączyło budowanie lojalności klientów z przekazem wartości istotnych dla marki.

Lasowisko
Klient: Mapei Polska
Agencja: Grupa MSG
Miejsce: 8 lokalizacji w Polsce (m.in. Budy Głogowskie, Kruki, Małecz, Miastko, Konopiska, Ocypel, Gorzewo)
Daty: 06–07.07, 20–21.07, 03–04.08, 10–11.08, 24–25.08, 31.08–01.09, 14–15.09, 21–22.09.2024
Liczba uczestników: 1170 (po 145 uczestników na każdym wydarzeniu)

Zaloguj się
Informacje
Branża
Personalia
Realizacje
Otwarcia
Obiekty
Catering
Technologie
Transport
Artykuły
Wywiady
Felietony
Publicystyka
Raport
Prawo
Biblioteka
Incentive travel
Prawo
Ogłoszenia
Przetargi
Praca
Wydarzenia
Galeria
Wyszukiwarka obiektów
Nasze projekty
MP Power Awards©
MP Fast Date©
MP MICE Tour©
MP MICE & More©
MP Impact©
Nasza oferta
Reklama i promocja
Content marketing
Wydarzenia
Konkurs
Webinary
Studio kreatywne
O nas
Polityka prywatności
Grupa odbiorcza
Social media
Kontakt
O MeetingPlanner.pl