Premiera Nissana Qashqai

Informacje o wydarzeniu

Kategoria

Promocja marki B2B

Liczba osób

300

Data

08.2024

Klient

Astara NIP Poland

Nagrody

MP Power Awards 2024
MP Power Awards 2024 Nominacja

Wykonawcy

Agencja eventowa

Mamy To

Warszawa, mazowieckie

Opis wydarzenia

Projekt Premiera Nissana Qashqai jest laureatem 13. edycji konkursu MP Power Awards® w kategorii Event – promocja marki B2B. Projekt został zrealizowany przez Astara NIP Poland i agencje Eventstories x Mamy To.                         

Podczas premiery nowej odsłony Nissana Qashqai kluczową rolę odegrała przestrzeń – monumentalny hangar lotniczy na warszawskim Bemowie, który pozwolił organizatorom przenieść hasło kampanii „Defy Ordinary” w realną przestrzeń wydarzenia. Wspólny projekt dwóch agencji – Eventstories i Mamy To – zakładał stworzenie niestandardowego doświadczenia, spójnego z komunikacją modelu osadzonego „w chmurach”.

Goście wydarzenia zostali zaproszeni do pozornie klasycznej formy spotkania: tło muzyczne, przekąski, powitanie. Wrażenie przełamania konwencji pojawiło się wraz z rozpoczęciem prezentacji – zamiast tradycyjnego ekranu, przekaz reklamowy nowego modelu pojawił się na ogromnych drzwiach hangaru, tworząc projekcję o powierzchni ponad 200 m². Dzięki wykorzystaniu sprzętu multimedialnego o najwyższych dostępnych parametrach 4K, możliwe było zrealizowanie wyrazistego obrazu na technicznie wymagającej powierzchni.

Po zakończeniu projekcji, w ciemnościach rozbrzmiało odliczanie, towarzyszone występem bębniarzy. W kulminacyjnym momencie hangarowe wrota rozsunęły się, ukazując uniesionego nad sceną wśród chmur nowego Nissana Qashqai – centralny punkt świetlno-muzycznego widowiska.

To jednak nie był koniec scenariusza. Zgromadzeni zobaczyli wewnątrz hangaru rozświetloną, trójpoziomową scenę, na której pojawili się fluorescencyjni artyści, tancerki i zespół KAMP!, nadając wydarzeniu dynamiczny finał. Taki zabieg – przełamanie rytmu, zaskakujące przejścia między elementami programu – wynikał bezpośrednio z filozofii kampanii marki.

Zadaniem agencji było również wprowadzenie marki Astara – dystrybutora Nissana – do szerszego odbioru B2B w Polsce. Działania projektowe i produkcyjne prowadzone były we wspólnym zespole roboczym obu agencji. Próby multimedialne mogły odbyć się jedynie w nocy, dzień przed wydarzeniem – co wymagało precyzji, koordynacji i gotowości do działania w warunkach ograniczonego czasu.

Wydarzenie spotkało się z szerokim odbiorem medialnym – wygenerowano ponad 100 publikacji, a łączny zasięg treści sięgnął ponad 92 milionów kontaktów. Szacowana wartość mediowa (AVE) wyniosła 478 290 zł.

Premiera Nissana Qashqai
Klient: Astara NIP Poland
Agencje: Eventstories x Mamy To
Data: 8 sierpnia 2024
Miejsce: hangar lotniska na Bemowie, Warszawa
Liczba uczestników: 300

Zaloguj się
Informacje
Branża
Personalia
Realizacje
Otwarcia
Obiekty
Catering
Technologie
Transport
Artykuły
Wywiady
Felietony
Publicystyka
Raport
Prawo
Biblioteka
Incentive travel
Prawo
Ogłoszenia
Przetargi
Praca
Wydarzenia
Galeria
Wyszukiwarka obiektów
Nasze projekty
MP Power Awards©
MP Fast Date©
MP MICE Tour©
MP MICE & More©
MP Impact©
Nasza oferta
Reklama i promocja
Content marketing
Wydarzenia
Konkurs
Webinary
Studio kreatywne
O nas
Polityka prywatności
Grupa odbiorcza
Social media
Kontakt
O MeetingPlanner.pl